Gjest nextlife Skrevet 3. november 2008 #4861 Del Skrevet 3. november 2008 Spent på hva du synes om konserten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. november 2008 #4862 Del Skrevet 4. november 2008 Og jeg tar det forgidt at konserten var fantastisk, men lurer på om du er like presis på jobb når du har vært på konsert kvelden før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4863 Del Skrevet 4. november 2008 Spent på hva du synes om konserten Den var vanvittig flott! Jeg kom ut derfra med såre håndflater og klump i halsen. Dessuten var det jo konserten jackpot for mitt vedkommende, siden Jackie Leven, en annen av mine favoritter, sto for oppvarmingen. Og jeg tar det forgidt at konserten var fantastisk, men lurer på om du er like presis på jobb når du har vært på konsert kvelden før Men jeg har sovet i 4-5 timer, så hvor effektiv jeg er, er en annen sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 4. november 2008 #4864 Del Skrevet 4. november 2008 God morgen, Nilma. Det er virkelig strålende vær vi har i dag, ikke sant? Jeg har bevæpnet meg med gummistøvler (ankelboots i sekken), samt fleecejakke og ullsokker, og har nå laget min første kanne kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gemma Skrevet 4. november 2008 #4865 Del Skrevet 4. november 2008 Mornings! Så fint at konserten var bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4866 Del Skrevet 4. november 2008 God morgen, Nilma. Det er virkelig strålende vær vi har i dag, ikke sant? Jeg har bevæpnet meg med gummistøvler (ankelboots i sekken), samt fleecejakke og ullsokker, og har nå laget min første kanne kaffe. Herlig vær, ja. Gummistøvler høres fornuftig ut, jeg har på meg høyhælte sommersko. Sånn sett er jeg glad det ikke har kommet snø, jeg synes det er håpløst å finne vintersko som både er pene og praktiske. Jeg våknet før en viss mann fikk sko på seg, så jeg hadde tid til morgenkaffe hjemme, men jeg tror jeg må følge eksempelet ditt og lage en kanne til. Mornings! Så fint at konserten var bra.God morgen, Gemma! (Jeg måtte tenke meg om et sekund, men det demret fort. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gemma Skrevet 4. november 2008 #4867 Del Skrevet 4. november 2008 God morgen, Gemma! (Jeg måtte tenke meg om et sekund, men det demret fort. ) Nå angrer jeg litt på nicket. Det rimer jo på "hemma"! Kanskje jeg skal skifte en gang til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4868 Del Skrevet 4. november 2008 Det falt meg ikke inn, men Gemma er i mitt hode en britisk tenåringsjente, det var i hvert fall det første jeg tenkte da jeg så det nye nicket ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 4. november 2008 #4869 Del Skrevet 4. november 2008 Det falt meg ikke inn, men Gemma er i mitt hode en britisk tenåringsjente, det var i hvert fall det første jeg tenkte da jeg så det nye nicket ditt. I mitt hode også, faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. november 2008 #4870 Del Skrevet 4. november 2008 Med ettervekst, nylonstrømper og pumps midt på vinteren? *slem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4871 Del Skrevet 4. november 2008 Sleng på et litt for kort skjørt og uheldig tannstilling, så har du det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gemma Skrevet 4. november 2008 #4872 Del Skrevet 4. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. november 2008 #4873 Del Skrevet 4. november 2008 Forsøker dere å provosere frem enda et nytt nick-skifte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. november 2008 #4874 Del Skrevet 4. november 2008 Forsøker dere å provosere frem enda et nytt nick-skifte? Å, nei!! jeg synes det er vanskelig nok som det er jeg... Gemma er fantastisk fint - no need to change anything. (Men det er kanskje best å ikke bildegoogle Gemma.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gemma Skrevet 4. november 2008 #4875 Del Skrevet 4. november 2008 (Men det er kanskje best å ikke bildegoogle Gemma.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. november 2008 #4876 Del Skrevet 4. november 2008 (Men det er kanskje best å ikke bildegoogle Gemma.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 4. november 2008 #4877 Del Skrevet 4. november 2008 Gemma er fantastisk fint - no need to change anything. (Men det er kanskje best å ikke bildegoogle Gemma.....) Selvfølgelig måtte jeg jo gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 4. november 2008 #4878 Del Skrevet 4. november 2008 Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. november 2008 Forfatter #4879 Del Skrevet 4. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 4. november 2008 #4880 Del Skrevet 4. november 2008 Dette var i grunnen gøy. Kanskje man skal billedgoogle andre nick også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå