Gjest Eurydike Skrevet 6. oktober 2008 #4541 Del Skrevet 6. oktober 2008 Forresten: Da anfører jeg at man burde leie bil med egen privatsjåfør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #4542 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Forresten: Da anfører jeg at man burde leie bil med egen privatsjåfør. *sjekker feriebudsjettet* Endret 6. oktober 2008 av Nilma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. oktober 2008 #4543 Del Skrevet 6. oktober 2008 Litt sånn James, liksom? Det burde da understreke den britiske stemningen på ypperlig vis? Men når du sier det så har vi hatt det der ingen-vin-til-lunsj-problemet i Frankrike noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #4544 Del Skrevet 6. oktober 2008 Litt sånn James, liksom? Det burde da understreke den britiske stemningen på ypperlig vis?Det er ikke det at jeg ikke hadde kledd det, altså. Men når du sier det så har vi hatt det der ingen-vin-til-lunsj-problemet i Frankrike noen ganger.Det kaller jeg dårlig planlegging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. oktober 2008 #4545 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det var nok heller få fargekoder ute og gikk, ja. Noen liker å kalle det impulsivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #4546 Del Skrevet 6. oktober 2008 Atdetvarsadu? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 6. oktober 2008 #4547 Del Skrevet 6. oktober 2008 Men jeg har ingen illusjoner om å omvende deg der, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 6. oktober 2008 #4548 Del Skrevet 6. oktober 2008 *oppdaterer meg på kalkunoglaksjævelskap (enig) og vakre reisebeskrivelser (jegviljegviljegvil)* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 7. oktober 2008 #4549 Del Skrevet 7. oktober 2008 Kalkun og laks gitt? Den hadde jeg oversett Enda en fin del av reiseskildringen Nilma, det ser ut som en flott opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 7. oktober 2008 #4550 Del Skrevet 7. oktober 2008 God morgen! Jeg blir så reisesyk av den fantastiske reisebeskrivelsen din, Nilma! Heldige dere! Mannen er i UK hver uke for tiden, og jeg har så lyst til å henge meg på ham ved anledning. Men det ser vel ut som jeg får ta til takke med Thailand i høst. Jeg skal jo tross alt studere litt også. Men til våren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 7. oktober 2008 #4551 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ja, jeg synes også Nilmas reisebrev trigger reiselysten. Nå skal jeg jo snart ut og reise da.... *onyx pakker kofferten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 7. oktober 2008 #4552 Del Skrevet 7. oktober 2008 God morgen, Nilma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 7. oktober 2008 #4553 Del Skrevet 7. oktober 2008 En venninne ba meg idag om å beskrive mitt forhold til mat og matlaging.... Kort oppsumert koker det ned til dette: Jeg har nå 7, ja sju, forskjellige typer ris i skapet mitt. Ja, jeg bruker alle. Nei, ingen av de er Uncle Ben's... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #4554 Del Skrevet 7. oktober 2008 God morgen! Jeg blir så reisesyk av den fantastiske reisebeskrivelsen din, Nilma! Heldige dere! Mannen er i UK hver uke for tiden, og jeg har så lyst til å henge meg på ham ved anledning. Men det ser vel ut som jeg får ta til takke med Thailand i høst. Jeg skal jo tross alt studere litt også. Men til våren... Heldige pøbelgemalen! Men jeg regner med at Thailand ikke blir så verst, heller. Litt sol og varme på høsten høres deilig ut! God morgen, Nilma. God morgen! En venninne ba meg idag om å beskrive mitt forhold til mat og matlaging.... Kort oppsumert koker det ned til dette: Jeg har nå 7, ja sju, forskjellige typer ris i skapet mitt. Ja, jeg bruker alle. Nei, ingen av de er Uncle Ben's... En rask opptelling i hodet sier at jeg har fem-seks, skikkelig amatør, altså. Jeg skjønner akkurat hva du mener, så f.eks. pasta, krydder og te tror jeg at jeg holder kjeft om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 7. oktober 2008 #4555 Del Skrevet 7. oktober 2008 En rask opptelling i hodet sier at jeg har fem-seks, skikkelig amatør, altså. Jeg skjønner akkurat hva du mener, så f.eks. pasta, krydder og te tror jeg at jeg holder kjeft om... 5-6 sorter er jo ikke så verst, og så lenge ingen av de er Uncle Ben's i porsjonspakke er det alt annet enn amatørmessig. Og resten av skapinnholdet snakker vi ikke om.... *gjemmer unna de svære boksene med andeconfit* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 8. oktober 2008 #4556 Del Skrevet 8. oktober 2008 God morgen! Eller strengt tatt er det formiddag nå, men jeg er fremdeles mett etter pannekakefrokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. oktober 2008 #4557 Del Skrevet 8. oktober 2008 Sånn rent hypotetisk sett. Dersom man er hjemme fra jobb fordi man er syk, også får man vanvittig lyst på smågodt, kan man da kjøre på kiosken og kjøpe smågodt? Fordi man fortjener det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. oktober 2008 #4558 Del Skrevet 8. oktober 2008 Sånn rent hypotetisk sett. Dersom man er hjemme fra jobb fordi man er syk, også får man vanvittig lyst på smågodt, kan man da kjøre på kiosken og kjøpe smågodt? Fordi man fortjener det? Selvsagt kan man det. Terapi kaller vi det i min bransje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 8. oktober 2008 #4559 Del Skrevet 8. oktober 2008 Selvsagt kan man det. Terapi kaller vi det i min bransje. Fantastisk, kunne ikke kommet på en bedre forklaring selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 8. oktober 2008 #4560 Del Skrevet 8. oktober 2008 Sånn rent hypotetisk sett. Dersom man er hjemme fra jobb fordi man er syk, også får man vanvittig lyst på smågodt, kan man da kjøre på kiosken og kjøpe smågodt? Fordi man fortjener det? Klart du kan - hvis det hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå