Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forresten: Da anfører jeg at man burde leie bil med egen privatsjåfør. :filer:
*sjekker feriebudsjettet* :riste: Endret av Nilma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

:ler:

Litt sånn James, liksom? Det burde da understreke den britiske stemningen på ypperlig vis?

Men når du sier det så har vi hatt det der ingen-vin-til-lunsj-problemet i Frankrike noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Litt sånn James, liksom? Det burde da understreke den britiske stemningen på ypperlig vis?

Det er ikke det at jeg ikke hadde kledd det, altså. :sjarmor:

Men når du sier det så har vi hatt det der ingen-vin-til-lunsj-problemet i Frankrike noen ganger.
Det kaller jeg dårlig planlegging. :filer:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kalkun og laks gitt? Den hadde jeg oversett :skratte:

Enda en fin del av reiseskildringen Nilma, det ser ut som en flott opplevelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Jeg blir så reisesyk av den fantastiske reisebeskrivelsen din, Nilma! Heldige dere!

:kaffekopp:

Mannen er i UK hver uke for tiden, og jeg har så lyst til å henge meg på ham ved anledning. Men det ser vel ut som jeg får ta til takke med Thailand i høst. Jeg skal jo tross alt studere litt også. Men til våren... :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg synes også Nilmas reisebrev trigger reiselysten. Nå skal jeg jo snart ut og reise da....

*onyx pakker kofferten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne ba meg idag om å beskrive mitt forhold til mat og matlaging.... Kort oppsumert koker det ned til dette:

Jeg har nå 7, ja sju, forskjellige typer ris i skapet mitt. Ja, jeg bruker alle. Nei, ingen av de er Uncle Ben's...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! Jeg blir så reisesyk av den fantastiske reisebeskrivelsen din, Nilma! Heldige dere!

:kaffekopp:

Mannen er i UK hver uke for tiden, og jeg har så lyst til å henge meg på ham ved anledning. Men det ser vel ut som jeg får ta til takke med Thailand i høst. Jeg skal jo tross alt studere litt også. Men til våren... :nigo:

Heldige pøbelgemalen! Men jeg regner med at Thailand ikke blir så verst, heller. ;) Litt sol og varme på høsten høres deilig ut!

God morgen, Nilma. :)
God morgen! :vinke:

En venninne ba meg idag om å beskrive mitt forhold til mat og matlaging.... Kort oppsumert koker det ned til dette:

Jeg har nå 7, ja sju, forskjellige typer ris i skapet mitt. Ja, jeg bruker alle. Nei, ingen av de er Uncle Ben's...

:fnise:

En rask opptelling i hodet sier at jeg har fem-seks, skikkelig amatør, altså. :ler: Jeg skjønner akkurat hva du mener, så f.eks. pasta, krydder og te tror jeg at jeg holder kjeft om... :nigo:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En rask opptelling i hodet sier at jeg har fem-seks, skikkelig amatør, altså. :ler: Jeg skjønner akkurat hva du mener, så f.eks. pasta, krydder og te tror jeg at jeg holder kjeft om... :nigo:

5-6 sorter er jo ikke så verst, og så lenge ingen av de er Uncle Ben's i porsjonspakke er det alt annet enn amatørmessig. :fnise: Og resten av skapinnholdet snakker vi ikke om....

*gjemmer unna de svære boksene med andeconfit*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn rent hypotetisk sett. Dersom man er hjemme fra jobb fordi man er syk, også får man vanvittig lyst på smågodt, kan man da kjøre på kiosken og kjøpe smågodt? Fordi man fortjener det? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn rent hypotetisk sett. Dersom man er hjemme fra jobb fordi man er syk, også får man vanvittig lyst på smågodt, kan man da kjøre på kiosken og kjøpe smågodt? Fordi man fortjener det? :sjenert:

Selvsagt kan man det. Terapi kaller vi det i min bransje. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt kan man det. Terapi kaller vi det i min bransje. :nigo:

Fantastisk, kunne ikke kommet på en bedre forklaring selv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Klart du kan - hvis det hjelper! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...