Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

For noen utrolig maleriske steder! :hjerter:

Og med de stedsnavnene skulle man jo nesten tro at det var Frankrike du hadde besøkt - komplett med Cornwalls egen Mont St. Michel (jeg visste ikke at det fantes en der også!).

Jeg husker ikke alle historiske detaljer, men det engelske var visstnok et "underbruk" av det franske, så likhetene er nok ikke helt tilfeldige. :) Og i det hele tatt er det jo mange herlige stedsnavn i Cornwall, som Mevagissey, Mousehole, Porthcurno og Lostwithiel, for eksempel.

Men - datakræsj og en hel dag uten skjema med fargekoder! :sjokk: Gikk det bra, altså? :engel:
:slåss:

Faktisk en hel uke uten skjema. :dåne: Men det gikk overraskende bra, altså, vi hadde jo en noenlunde plan i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en lei tendens til å ville strekke helgen ut lengst mulig, og er fullstendig ute av stand til å legge meg før midnatt søndager. :forvirret::Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde at jeg satt her og natteranglet helt alene. :natti:

På ingen måte. Jeg rangler og bedriver nattarbeid og koser meg med reisebeskrivelsene dine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig å høre, Fresi. :)

Noe så matnyttig som jobbing driver jeg ikke med på dette tidspunktet, men i det minste er dag 4 snart ferdigskrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nattjobbingen er ikke akkurat av intellektuell art, mer praktisk og gørrkjedelig. Jeg gleder meg til dag 4, men nå må du legge deg altså! :pisk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg liker at jeg kan piske folk til sengs over en lav sko. Nå gjelder det bare å få meg selv til sengs. Må bare surfe litt om Cornwall først. :) Dødelig misunnelig, nemlig.

Natta, Nilma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver så fint referat at det nesten føles som om jeg har vært i Cornwall selv, samtidig som jeg får veldig lyst til å reise litt. Det ligger jo i totalt feil ende av landet i forhold til hvor vi pleier å oppholde oss når vi er i UK, men vi får se om det ikke lar seg gjøre en eller annen gang likevel. Ingen avstander er jo store når man er vant til Nord-Norge :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver så fint referat at det nesten føles som om jeg har vært i Cornwall selv, samtidig som jeg får veldig lyst til å reise litt.
Så hyggelig at du likte referatet; jeg begynner å bli redd for at jeg babler for mye, referatene fra hver dag blir gjerne litt lengre enn jeg hadde tenkt. :sjenert:

Det ligger jo i totalt feil ende av landet i forhold til hvor vi pleier å oppholde oss når vi er i UK, men vi får se om det ikke lar seg gjøre en eller annen gang likevel. Ingen avstander er jo store når man er vant til Nord-Norge :ler:.
Nei, ikke sant? :ler: Og seks timers togtur er jo slett ikke ille, og en veldig behagelig reisemåte, synes jeg.

Jeg regner med du er våken og morgenfrisk :Hehe:
Aner jeg en smule ironi her? :sprettoy:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig at du likte referatet; jeg begynner å bli redd for at jeg babler for mye, referatene fra hver dag blir gjerne litt lengre enn jeg hadde tenkt. :sjenert:

På ingen måte, det er jo "bablingen" som er det koseligste å lese :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Nilma skriver veldig gode reisereferater, så hun må gjerne "bable" mer. :) Jeg får veldig lyst til å reise mer i England når jeg leser om disse stedene... Og jeg føler nesten at jeg burde skrive egne reisereferater, men siden de på langt nær ville blitt like gode og levende som Nilmas, tror jeg at jeg står over. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skulle ikke du til Malaysia, sa du? :sjarmor:

Joo..... og jeg har visstnok en plan om å spise dim sum i red light district i Singapore.. MEN det er jeg ikke sikker på at noen vil høre om! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...