onyx Skrevet 26. september 2008 #4301 Del Skrevet 26. september 2008 Hvor er Onyx blitt av, forresten? Nå føler jeg meg nesten litt forpliktet til å forklare meg... Jeg har rett og slett hatt pc-trøbbel! Min laptop avgikk langsomt med døden. Ja, jeg er ikke sikker på om den er helt død ennå, videre livreddende hjelp er ennå under vurdering. I hvert fall, jeg har ingen egen laptop til disposisjon og må låne mannens pc, som jeg forøvrig ikke liker noe særlig, frem til jeg får en egen ny laptop.... Og her er vel problemets egentlige kjerne: Jeg klarer ikke bestemme meg! Aller helst vil jeg ha en fin og rosa laptop, men den jeg har lyst på er ganske utenfor det jeg er villig til å betale. Så da får jeg prøve å finne noe innenfor min prisgruppe med god ytelse og akseptabel design. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 26. september 2008 #4302 Del Skrevet 26. september 2008 Kondolerer med laptopen! Jeg anbefaler Mac, altså - gjerne hvit..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 26. september 2008 #4303 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg er en liten gris, så spørs om hvit laptop er så lurt. Ser for meg at de fort blir skitne og får merker? Men jeg har sett på Mac, men de i min prisklasse er jeg ikke helt overbeviste om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4304 Del Skrevet 28. september 2008 Kom hjem i går etter en super ferie. Vi har sett masse flott, spist god mat og hatt nydelig vær hele tiden. I dag rekreerer vi - hardt å ha ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 28. september 2008 #4305 Del Skrevet 28. september 2008 Nilma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 28. september 2008 #4306 Del Skrevet 28. september 2008 Welcome back! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 28. september 2008 #4307 Del Skrevet 28. september 2008 Velkommen tilbake! Jeg gleder meg til referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 28. september 2008 #4308 Del Skrevet 28. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 28. september 2008 #4309 Del Skrevet 28. september 2008 Å! Fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4310 Del Skrevet 28. september 2008 Du verden, for en velkomst! *rørt* Referat kommer etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 28. september 2008 #4311 Del Skrevet 28. september 2008 Du har hatt en travel oppdateringsettermiddag, ser jeg? Middag med flybårne gourmetpølser hørtes godt ut! (husker ikke i hvilken bok du skrev om det). Vi har akkurat spist her også. *pinnekjøttmett* Jeg har gått rundt og kjent duften spre seg fra gryten utover ettermiddagen, og tok meg selv i å tenke at det var på høy tid å få laget ferdig riskremen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4312 Del Skrevet 28. september 2008 Du har hatt en travel oppdateringsettermiddag, ser jeg? Jepp, jeg er jo så nysgjerrig at jeg ikke kunne risikere å gå glipp av noe. Middag med flybårne gourmetpølser hørtes godt ut! (husker ikke i hvilken bok du skrev om det).Det var utrolig godt; grove, saftige pølser med kraftig hvitløkssmak. Hadde jeg hatt jevnlig tilgang på sånne pølser er jeg redd jeg hadde spist pølser ukentlig. Vi har akkurat spist her også. *pinnekjøttmett* Jeg har gått rundt og kjent duften spre seg fra gryten utover ettermiddagen, og tok meg selv i å tenke at det var på høy tid å få laget ferdig riskremen. Så lenge du ikke har begynt å pynte treet, så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 28. september 2008 #4313 Del Skrevet 28. september 2008 Så lenge du ikke har begynt å pynte treet, så. Det var like før her i stad. Ellers er jeg angrepet av massivt marsipan- og portvinssug. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4314 Del Skrevet 28. september 2008 Åja, portvin! Jeg har irritert meg både i går og i dag over at jeg ikke har portvin i huset; jeg gikk nemlig litt amok på Borough Market, og har kjøpt mengder av ost, så portvin hadde absolutt vært en idé. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 28. september 2008 #4315 Del Skrevet 28. september 2008 Åja, portvin! Jeg har irritert meg både i går og i dag over at jeg ikke har portvin i huset; jeg gikk nemlig litt amok på Borough Market, og har kjøpt mengder av ost, så portvin hadde absolutt vært en idé. Nå ble ikke portvinssuget mindre! Og det fikk selskap av ostesug. Høres ut som du har hatt en deilig helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4316 Del Skrevet 28. september 2008 Høres ut som du har hatt en deilig helg. Absolutt! Problemet jeg har, evt. luksusproblemet, er at de færreste av ostene jeg har kjøpt er vakumpakket, så de må jo spises ganske raskt. Jeg ser for meg en ganske heftig meny fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 28. september 2008 #4317 Del Skrevet 28. september 2008 Velkommen hjem, Nilma! Portvinssuget kom visst her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4318 Del Skrevet 28. september 2008 Portvinssuget kom visst her også. Uff, den cybersmitten, den cybersmitten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4319 Del Skrevet 28. september 2008 Nå har jeg akkurat lagt frø i bløt for å lage spirer. Jeg kjøpte en spireboks for mange år siden, men den har ikke akkurat vært flittig brukt. Gleder meg til å se resultatet, det sto ikke spesifisert hvilke frø som inngikk i blandingen, men jeg kjente i hvert fall igjen bukkehornkløver og noe som kan være løkfrø. Jeg har forresten kjøpt en pakke med bare løkfrø også, men jeg tror jeg skal prøve meg på én type av gangen; det skal jo spises også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 29. september 2008 Forfatter #4320 Del Skrevet 29. september 2008 Å begynne på jobb igjen etter ferien var for så vidt ok, men nå har jeg akkurat spist kantinelunsj. Vil ha mer ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå