pøbelsara Skrevet 17. september 2008 #4261 Del Skrevet 17. september 2008 Vi er utrolig nok i Oslo på lørdag, vi også. ...og om vi ikke er i Oslo, så er vi jammen ikke langt unna.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 17. september 2008 #4262 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg er ikke i Oslo på lørdag. (Jeg aner konturene av et kaklehønetreff her) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 17. september 2008 #4263 Del Skrevet 17. september 2008 Dessverre er det ikke mulig for mitt vedkommende. Vi skal i konfirmasjon, og har dagen fastlåst. Men jeg skulle gjerne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 17. september 2008 #4264 Del Skrevet 17. september 2008 Vi skal også til Oslo på lørdag Vi er utrolig nok i Oslo på lørdag, vi også. ...og om vi ikke er i Oslo, så er vi jammen ikke langt unna.... Det hadde vært veldig koselig, men jeg er redd vi også er fastlåst med familiegreier det meste av tida. Men det hadde vært så utrolig koselig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4265 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg er ikke i Oslo på lørdag. (Jeg aner konturene av et kaklehønetreff her)Jeg er heller ikke i Oslo på lørdag. Jeg er i London. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4266 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har forresten akkurat hatt besøk av en venninne som trengte å stikke av fra svigermorbesøk. Hver gang jeg hører om den damen får jeg lyst til å sende blomster til min egen svigermor. Vi har drukket Langmann Schilcher og hatt feriediskusjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 17. september 2008 #4267 Del Skrevet 17. september 2008 Vi drar til Oslo fredag, men skal i bryllup på lørdag, så vi drar ikke videre til Istanbul før på mandag. Et det håp om matreferat etterpå? Jeg er litt opphengt i tyrkisk mat for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 17. september 2008 #4268 Del Skrevet 17. september 2008 Et det håp om matreferat etterpå? Jeg er litt opphengt i tyrkisk mat for tiden. OT: The Hairy Bikers var i Tyrkia og laget mat i programmet i går, så jeg. Og hvem lå syk og kvalm og elendig i en døs, og gikk glipp av det hele? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. september 2008 #4269 Del Skrevet 17. september 2008 Liten trøst. Vi har ellers en super tyrkisk rimelig og barnevennlig restaurant i nabolaget. Der pleier vi å ta med foreldrene mine hver gang de er i byen, eller retter sagt: De liker å spandere på oss der. Ellers er min højdare på tyrkisk matopplevelse en restaurant i Konstanz. hele syd-Tyskland er jo fullt av tyrkere som jobber i bilindustrien, på Stuttgart Flughafen står alle skilt på tysk, engelsk og tyrkisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 18. september 2008 #4270 Del Skrevet 18. september 2008 Snart ferie Nilma Og jeg skal se hva jeg kan gjøre med tanke på mat-rapport fra Istanbul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4271 Del Skrevet 18. september 2008 Snart ferie Nilma Jaaa! Og jeg skal se hva jeg kan gjøre med tanke på mat-rapport fra Istanbul Igjen: Jaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 18. september 2008 #4272 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) God morgen Her våknet man opp til atter en solrik, nydelig høstdag. Endret 18. september 2008 av nextlife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4273 Del Skrevet 18. september 2008 God morgen, nextlife. Det er en fin dag her også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. september 2008 #4274 Del Skrevet 18. september 2008 God morgen Her våknet man opp til atter en solrik, nydelig høstdag. Send litt sol sørover, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4275 Del Skrevet 18. september 2008 Verden smiler til meg i dag: I løpet av 10 minutter har jeg fått eplekake og lønnsslipp, sistnevnte med etterbetaling av lønnsøkning. Dessuten skinner solen, og jeg drar på ferie lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 18. september 2008 #4276 Del Skrevet 18. september 2008 Hurra for etterbetaling! Fint med en og annen hyggelig lønnsfortelling her på KG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4277 Del Skrevet 18. september 2008 Hurra for etterbetaling! Fint med en og annen hyggelig lønnsfortelling her på KG! Ja, ikke sant! Nå har jeg svømt og spist middag, tid for litt sofasløving og en liten kaffekopp. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 18. september 2008 #4278 Del Skrevet 18. september 2008 Gjett hvem som har ferie nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4279 Del Skrevet 18. september 2008 Gjett hvem som har ferie nå Hmmm... :klø: Regner med at det er deilig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 18. september 2008 #4280 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg benytter anledningen til å ønske dere begge god tur og god ferie!! Ha det fint og morsomt og spis masse god mat, begge to. Og husk referat når dere kommer hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå