Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Vi er utrolig nok i Oslo på lørdag, vi også.

...og om vi ikke er i Oslo, så er vi jammen ikke langt unna....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal også til Oslo på lørdag :lur:

Vi er utrolig nok i Oslo på lørdag, vi også.

...og om vi ikke er i Oslo, så er vi jammen ikke langt unna....

Det hadde vært veldig koselig, men jeg er redd vi også er fastlåst med familiegreier det meste av tida. Men det hadde vært så utrolig koselig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry3: Jeg er ikke i Oslo på lørdag. (Jeg aner konturene av et kaklehønetreff her)
Jeg er heller ikke i Oslo på lørdag.

Jeg er i London. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten akkurat hatt besøk av en venninne som trengte å stikke av fra svigermorbesøk. Hver gang jeg hører om den damen får jeg lyst til å sende blomster til min egen svigermor. :fnise:

Vi har drukket Langmann Schilcher og hatt feriediskusjoner. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Vi drar til Oslo fredag, men skal i bryllup på lørdag, så vi drar ikke videre til Istanbul før på mandag.

Et det håp om matreferat etterpå? Jeg er litt opphengt i tyrkisk mat for tiden. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et det håp om matreferat etterpå? Jeg er litt opphengt i tyrkisk mat for tiden. :sjenert:

OT: The Hairy Bikers var i Tyrkia og laget mat i programmet i går, så jeg. Og hvem lå syk og kvalm og elendig i en døs, og gikk glipp av det hele?

:frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten trøst.

Vi har ellers en super tyrkisk rimelig og barnevennlig restaurant i nabolaget. Der pleier vi å ta med foreldrene mine hver gang de er i byen, eller retter sagt: De liker å spandere på oss der. ;) Ellers er min højdare på tyrkisk matopplevelse en restaurant i Konstanz. hele syd-Tyskland er jo fullt av tyrkere som jobber i bilindustrien, på Stuttgart Flughafen står alle skilt på tysk, engelsk og tyrkisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verden smiler til meg i dag: I løpet av 10 minutter har jeg fått eplekake og lønnsslipp, sistnevnte med etterbetaling av lønnsøkning. Dessuten skinner solen, og jeg drar på ferie lørdag. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hurra for etterbetaling! Fint med en og annen hyggelig lønnsfortelling her på KG! :)
Ja, ikke sant! :ler:

Nå har jeg svømt og spist middag, tid for litt sofasløving og en liten kaffekopp. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg benytter anledningen til å ønske dere begge god tur og god ferie!! :vinke:

Ha det fint og morsomt og spis masse god mat, begge to. Og husk referat når dere kommer hjem igjen. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...