Gjest Eurydike Skrevet 2. september 2008 #4021 Del Skrevet 2. september 2008 Hvem er det forresten du prøver å lokke? Og til hva? :klø: Deg, vel. Til å sitte oppe hele natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 2. september 2008 #4022 Del Skrevet 2. september 2008 Kult! La oss snakke litt om England i samme slengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4023 Del Skrevet 2. september 2008 Deg, vel. Til å sitte oppe hele natten. Led meg ikke inn i fristelse, jeg kan gå dit selv! Men apropos krabbe så jeg en interessant rett i et sånt ekstrahefte som kom med siste Olive i dag; en slags stekt ris (bare ikke så veldig stekt, hvis du skjønner) med krabbe, egg, vårløk og diverse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4024 Del Skrevet 2. september 2008 Kult! La oss snakke litt om England i samme slengen Hey, nå snakker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 2. september 2008 #4025 Del Skrevet 2. september 2008 Titt titt, her er jeg Jeg og Mozilla er uvenner i dag, jeg må stadig installere det på nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 2. september 2008 #4026 Del Skrevet 2. september 2008 Hey, nå snakker vi! Jeg misunner deg nemlig turen din litt. Selv vil jeg nemlig ha bilferie i det landet og det litt raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 2. september 2008 #4027 Del Skrevet 2. september 2008 Men apropos krabbe så jeg en interessant rett i et sånt ekstrahefte som kom med siste Olive i dag; en slags stekt ris (bare ikke så veldig stekt, hvis du skjønner) med krabbe, egg, vårløk og diverse. Ikke dumt! Jeg er på jakt etter krabbeinspirasjon til helgen. Denne virker også interessant: http://www.matogdrikke.no/content/view/4262/10069/ Om pinot gris og krabbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4028 Del Skrevet 2. september 2008 Titt titt, her er jeg Jeg og Mozilla er uvenner i dag, jeg må stadig installere det på nytt Hei nextlife! Jeg misunner deg nemlig turen din litt. Selv vil jeg nemlig ha bilferie i det landet og det litt raskt.Bilferie i England må jo være drømmen! Men vi (jeg ) er litt pysete når det gjelder venstrekjøring. Og det ville jo selvsagt spolere mulighetene for rødvinslunsjer. Forresten synes jeg stort sett det er veldig greit å komme seg rundt med offentelig transport i Storbritannia, og det flyr en liten faen i meg når det påstås på diverse reisefora at man må ha bil for å komme seg hit eller dit, så jeg må jo bevise at det må man ikke. Har du vært mye i England før, Fresi? Ikke dumt! Jeg er på jakt etter krabbeinspirasjon til helgen. Denne virker også interessant: http://www.matogdrikke.no/content/view/4262/10069/ Om pinot gris og krabbe.Aha, den retten har jeg også merket meg. Potetmos med krabbe må enten være aldeles fantastisk eller helt grusomt, har jeg tenkt. Jeg kan forresten godt tenke meg at dagens vin kunne funke til krabbe, kanskje særlig til noe i retning av den retten jeg nevnte, med tanke på kombinasjonen frukt/sødme og chili/hvitløk/ingefær. Her er forresten oppskriften, jeg synes jeg hadde sett den før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 2. september 2008 #4029 Del Skrevet 2. september 2008 Takker for oppskrift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. september 2008 Forfatter #4030 Del Skrevet 3. september 2008 og Ingenting ikke en presskanne (evt. bøtte) med Malabarespresso kan kurere. Håper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 3. september 2008 #4031 Del Skrevet 3. september 2008 Begynner du alltid på jobb klokke åtte, Nilma? *imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 3. september 2008 #4032 Del Skrevet 3. september 2008 Det har igrunn jeg også fundert over. Alltid presis, hver dag. Ikke mindre enn imponerende. Selv hadde jeg fått sparken etter tre uker hadde det ikke vært for fleksiordningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 3. september 2008 #4033 Del Skrevet 3. september 2008 Det var nok for lite hvitløk i den middagen din i går. Jeg håper du føler deg bedre snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 3. september 2008 Forfatter #4034 Del Skrevet 3. september 2008 Begynner du alltid på jobb klokke åtte, Nilma? *imponert*Det har igrunn jeg også fundert over. Alltid presis, hver dag. Ikke mindre enn imponerende. Selv hadde jeg fått sparken etter tre uker hadde det ikke vært for fleksiordningen.Stort sett begynner jeg klokka 8, ja. Jeg har fleksitid, men jeg synes i grunnen det er greit å begynne tidlig, for da er jeg som regel ferdig i rimelig tid også (jeg begynte stort sett kl.8 som student også, selv når jeg ikke hadde forelesninger ). Dessuten drar jeg jo sammen med mannen til jobb, og han er enkelte dager nødt til å begynne 8, så da er det mest praktisk at vi kjører sammen, for buss fra oss og til jobb er temmelig tungvint. Det var nok for lite hvitløk i den middagen din i går. Jeg håper du føler deg bedre snart!Forkjølelsessymptomene er faktisk borte. Trøttheten i morges skyldtes nok mest overdreven KG-kakling til langt på natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 3. september 2008 #4035 Del Skrevet 3. september 2008 Forkjølelsessymptomene er faktisk borte. Trøttheten i morges skyldtes nok mest overdreven KG-kakling til langt på natt. Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 3. september 2008 #4036 Del Skrevet 3. september 2008 Beklager at jeg er litt sent ute, men jeg har også testet den søte chileneren. Prisen tatt i betraktning er den ikke så ille. Den mangler noe i eleganse og fylde for matche sine dyrere slektninger. Men den er ok til litt skarpe oster. *mangler kaffesmilie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 4. september 2008 #4037 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg vet ikke hva vi snakker om, men jeg deltar likevel. Om ikke annet med kamferdrops og portvin. God morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 4. september 2008 #4038 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg var før deg i dag. Vel er jeg ikke helt kommet meg på jobb, men det er ikke langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. september 2008 Forfatter #4039 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Beklager at jeg er litt sent ute, men jeg har også testet den søte chileneren. Prisen tatt i betraktning er den ikke så ille. Den mangler noe i eleganse og fylde for matche sine dyrere slektninger. Det var nettopp det jeg også syntes, den ble rett og slett i tynneste laget. Jeg vet ikke hva vi snakker om, men jeg deltar likevel. Om ikke annet med kamferdrops og portvin. God morgen. Jeg liker både kamferdrops og portvin, bare jeg slipper å blande det. God morgen (strengt tatt formiddag), Rosalind! Jeg var før deg i dag. :dåne: Jeg har hatt en travel morgen, hadde glemt et møte, og et annet ble fremskjøvet, så jeg har stort sett sprunget rundt meg selv. Nå får jeg forhåpentligvis tid til å gjøre noe fornuftig. Endret 4. september 2008 av Nilma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. september 2008 #4040 Del Skrevet 4. september 2008 Lykke til med fornuftigheter! Jeg prøver også, så godt jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå