Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Nein, nein, das ist für Uma, nicht für junge damen!

:fnise:

:hoho:

Jeg føler meg egentlig ofte som en Uma når jeg skal kjøpe klær. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho:

Jeg føler meg egentlig ofte som en Uma når jeg skal kjøpe klær. :sjenert:

Jeg også. Jeg elsker mormor-klær. Og nå har jeg jo fått meg trillebag også, fikk du med deg det? Den er ikke rutete, desverre, men rød og fin. En dag skal jeg lære meg å like Sherry og Napoleonskake. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også. Jeg elsker mormor-klær. Og nå har jeg jo fått meg trillebag også, fikk du med deg det? Den er ikke rutete, desverre, men rød og fin. En dag skal jeg lære meg å like Sherry og Napoleonskake. :sjarmor:
Jeg har dessverre ingen gjennomført stil, jeg er bare generelt utrendy. :fnise: Sherry er gode greier, så det synes jeg absolutt du burde jobbe med.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobba litt for hardt med det en stund (Sherry, altså), noe som har resultert i ekstreme aversjoner. Det samme gjelder cognac-kuler, pressbukser og champis. Vesker har jeg imidlertid (bokstavelig talt) draget på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da mannen min for mange år siden jobbet som prest sentralt her i byen, var portvin og sherry nærmest dagligdags drikke i forbindelse med gamledamevisitter. Frynsegode? Tja, ikke alt var kvalitet, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Du må spise friske bringebær ved siden av napoleonskaken din, så går det som en drøm. :mrgreen:

Og drikk LBV portvin i stedet for søt sherry - det er ikke vanskelig i det hele tatt. :lur:

*erfaren gammel dame*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, ikke alt var kvalitet, da.
:fnise:

Og drikk LBV portvin i stedet for søt sherry - det er ikke vanskelig i det hele tatt. :lur:

*erfaren gammel dame*

Det er jo stor forskjell på søt sherry og søt sherry, da. Bristol Cream (antar det er sånt eilan snakker om) og denslags er jo skrekkelig, men Pedro Ximenes er himmelen på flaske. Det smaker nesten flytende rosiner, med en anelse karamell. :sikle:

Men jeg er helt enig i at LBV også er å anbefale, altså. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Det er jo stor forskjell på søt sherry og søt sherry, da. Bristol Cream (antar det er sånt eilan snakker om) og denslags er jo skrekkelig, men Pedro Ximenes er himmelen på flaske. Det smaker nesten flytende rosiner, med en anelse karamell. :sikle:

Jeg tenkte nok mest på Bristol Cream, ja. Pedro Ximenes har jeg aldri smakt! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik skummel trillebag som bestemødrene lenger sør i Europa bruker når de fryktesløst strener over markedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slik skummel trillebag som bestemødrene lenger sør i Europa bruker når de fryktesløst strener over markedet?

:jepp: Jeg tror det? Sånn som som enkefruene handler moccabønner, eplekake og kremfløte i.

Det er en fryd. Jeg hater å bære, men elsker å trille. Dessuten mener O jeg subber med posene når jeg går (noe som selvfølgelig er en rimelig drøy overdrivelse... :sjenert:)

Endret av Rosalind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte nok mest på Bristol Cream, ja. Pedro Ximenes har jeg aldri smakt! :sur:
Det må du få gjort noe med!

Værsågod!

Du kan velge om du vil trille den eller ha den på ryggen.

Nja, jeg synes at skal man først ha trillebag, så må den være i gjennomført gammeldamestil. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg forbinder slike trillebager med blåflekker. :( Au.
Har du vært utsatt for aggressive gamle damer på handletur? :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da treningen tok sommerferie lovte jeg meg selv at jeg skulle bli mye flinkere til å svømme regelmessig. Yeah, right. Sist jeg var på svømming var vel i begynnelsen av juni. :sjenert:

Men i dag skal jeg svømme! Og jeg skjønner bare ikke at jeg er så treig, svømming er jo - i motsetning til annen trening - morsomt. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...