Gjest Eurydike Skrevet 15. mai 2008 #2961 Del Skrevet 15. mai 2008 Men jeg tror i grunnen dine innlegg var litt mer konstruktive enn mine - jeg er bare sur. Nei, ikke bare, du er faktisk litt morsom også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zia Skrevet 15. mai 2008 #2962 Del Skrevet 15. mai 2008 Kom igjen, Nilma. La oss få et skikkelig surmaget innlegg i lakespølsetråden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. mai 2008 #2963 Del Skrevet 15. mai 2008 Nei, ikke bare, du er faktisk litt morsom også. I alle fall for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. mai 2008 Forfatter #2964 Del Skrevet 15. mai 2008 Nei, ikke bare, du er faktisk litt morsom også. I alle fall for oss Jaja, det er vel det nærmeste jeg kommer å gjøre noe nyttig i dag. Kom igjen, Nilma. La oss få et skikkelig surmaget innlegg i lakespølsetråden! Jeg synes i grunnen dere har gjort en strålende innsats der, jeg ville nok bare skade den gode sak i det humøret jeg er i. Men jeg kan jo alltids "signere". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 15. mai 2008 #2965 Del Skrevet 15. mai 2008 Laksepølser? Ja det er nok et typisk norsk fenomen. Sannsynligvis oppfunnet av laksemafiaen for å få omsetning på 2.klasses fisk som ellers ville gått til billig dyrefor, eller i avfallet, ved å lure det i smakløse nordmenn..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 21. mai 2008 #2966 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvor har det blitt av deg da Nilma? Veldig lang helg, eller sitter du fast i flystreiken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #2967 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg er her, jeg. Kom tilbake i går kveld, heldigvis unngikk vi flystreiken. Har hatt det kjempefint, selv om været var så som så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 21. mai 2008 #2968 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg er her, jeg. Kom tilbake i går kveld, heldigvis unngikk vi flystreiken. Har hatt det kjempefint, selv om været var så som så. Heldiggris, så du fikk være der så lenge, du. Nattbuss hjem igjen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #2969 Del Skrevet 21. mai 2008 Heldiggris, så du fikk være der så lenge, du. Ja, vi spanderte et par feriedager når vi først tok turen. Veldig kjekt! Nattbuss hjem igjen også?Heldigvis ikke! På tur oppover ble vi blant annet underholdt av en polakk og en eldre dame, som hadde en meningsfull og høylytt samtale på hvert sitt språk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. mai 2008 #2970 Del Skrevet 22. mai 2008 God morgen For en fantastisk nydelig vårdag vi har i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2971 Del Skrevet 22. mai 2008 Veldig fin dag! Jeg kjenner humøret stige hver gang jeg titter ut av vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. mai 2008 #2972 Del Skrevet 22. mai 2008 Du er ikke av dem som blir sure av å sitte inne i finværet altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2973 Del Skrevet 22. mai 2008 Altså, her prøver jeg å være positiv til en forandring.... Men jo, jeg ville nok heller sittet på verandaen med en bok og et glass rosévin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. mai 2008 #2974 Del Skrevet 22. mai 2008 Men jo, jeg ville nok heller sittet på verandaen med en bok og et glass rosévin. Å, det hørtes deilig ut! Nå vil jeg og det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. mai 2008 #2975 Del Skrevet 22. mai 2008 Altså, her prøver jeg å være positiv til en forandring.... Men jo, jeg ville nok heller sittet på verandaen med en bok og et glass rosévin. Hør, hør! Tror jeg vet hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 22. mai 2008 #2976 Del Skrevet 22. mai 2008 Hør, hør! Tror jeg vet hva jeg skal gjøre når jeg kommer hjem Her er det litt småkaldt, så jeg sitter på kjøkkenet med surdeigsbrød med fransk kremost med hjvitløk, darjeeling i koppen og laptop. Hjemmejobbing etter et langt formiddagsmøte. Rosévin frister altså ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2977 Del Skrevet 22. mai 2008 Urk, fremdeles syk. Heldigvis begynner hodepinen og slappheten å gi seg, men til gjengjeld er jeg så tett i brystet at jeg høres ut som en 90 år gammel gubbe med røykhoste.Jeg gjentar: Fremdeles syk! Nå har jeg søren meg vært forkjølet i 14 dager. Heldigvis er jeg ikke så slapp og snørrete lenger, men jeg har hodepine og hoster noe helt forj**lig. *sutre* Her er det litt småkaldt, så jeg sitter på kjøkkenet med surdeigsbrød med fransk kremost med hjvitløk, darjeeling i koppen og laptop. Hjemmejobbing etter et langt formiddagsmøte. Rosévin frister altså ikke.Det høres slett ikke verst ut, det heller. Spørs om det blir noe rosévin på verandaen på meg heller; etter jobb skal jeg til byen for å handle bursdagsgave til mannen og gjøre noen andre ærender, så det spørs om det ikke blir i kjøligste laget for verandasitting før jeg kommer meg hjem. Men det er jo ingen som sier at man ikke kan drikke rosévin i sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 22. mai 2008 #2978 Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg gjentar: Fremdeles syk! Nå har jeg søren meg vært forkjølet i 14 dager. Heldigvis er jeg ikke så slapp og snørrete lenger, men jeg har hodepine og hoster noe helt forj**lig. *sutre* Mannen måtte også kaste inn håndkleet i dag. Han har jo vært på jobb tirsdag og onsdag, men i dag hadde han 38 i feber og hoste som en gammel røyker. Sitter vist hardt i denne vårforkjølelsen som går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #2979 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg er kanskje litt kjip, men jeg er fryktelig glad for at det ser ut til at helgen blir mindre sosial enn planlagt. I dag skulle jeg egentlig på en jobbgreie, men den er blitt avlyst. I morgen skulle jeg på hyttetur med et par kolleger, men det viser seg at hytta vi skulle låne ikke var klar, så jeg slipper det også. Jeg har nemlig fått en overdose sosialt liv i det siste, og tiden fremover blir også travel, så jeg trenger å dyrke min indre eremitt. I "verste" fall blir det piknik/grilling i stedet for hyttetur i morgen, men det skal jeg vel takle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 23. mai 2008 #2980 Del Skrevet 23. mai 2008 Av og til trenger man rett og slett litt tid for seg selv. Denne helgen er stort sett uten planer for oss også, og jeg kjenner at det passer meg utmerket. Spesielt dersom man ikke er helt i form er vel neppe hyttetur og andre sosiale aktiviteter det beste. God bedring, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå