Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Helen Parr
Ekte nordlending, som ikke kan jobbe inne når det er fint vær ute? :ler:

Hrmpf. Noen av de genene er vel plasserte på vestlendinger også, det er min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk: Ica var kanskje ikke dumt, den ene Ica'en her i byen har ikke så verst utvalg.

Ekte nordlending, som ikke kan jobbe inne når det er fint vær ute? :ler:
:tommelsmil: En kombinasjon av været, at jeg fremdeles er småsyk, og litt feriefølelse på forskudd (drar i morgen).

Jeg trodde jeg var kommet inn på siden til Firkløveren.
:ler: Jeg venter fremdeles på at noen skal avsløre at Firkløveren er tidenes aprilspøk - det går da ikke an å selge så mye fælt på ramme alvor?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil: En kombinasjon av været, at jeg fremdeles er småsyk, og litt feriefølelse på forskudd (drar i morgen).

Ferie nå igjen? Hvor skal dere denne gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal bare en langhelg til junialand for å feire 17. mai med mannens familie. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lite effektiv som jeg har vært i dag lurer jeg på om ikke jeg burde betale husleie til jobben i stedet for å heve lønn. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dager bare er sånn. Men så er det noen dager som er litt for hektiske også, så det går vel opp i opp. Blir deilig med langhelg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Håper jeg friskner mot helgen, da skal vi til "dine" kanter. :)

Lander dere på den lille eller den store flyplassen? Vi flyr nemlig også oppover i morgen, ved lunsjtider. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lander dere på den lille eller den store flyplassen? Vi flyr nemlig også oppover i morgen, ved lunsjtider. :)
Ingen av delene, dessverre. Det blir så sent før vi kommer oss herfra at vi må ta nattbussen fra Gardermoen. :sukk: Regner med at dere skal til den store? Om det er mulig, både tids- og prismessig, foretrekker vi den lille (den er jo bare ti minutter "hjemmefra"), men noen ganger bruker vi den store.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tapre, tapre kvinne som skal ta nattbussen! Og ja, vi flyr til den store flyplassen, selv om vi bor nesten midt mellom de to.

Men det er meldt ganske fin vær der oppe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tapre, tapre kvinne som skal ta nattbussen!
Ja, ikke sant! :ler: Sist vi tok den nedover havnet vi rett foran en gjeng middelaldrende par i høy stemning som skulle med danskbåten. :sprettoy:

Og ja, vi flyr til den store flyplassen, selv om vi bor nesten midt mellom de to.

Men det er meldt ganske fin vær der oppe! :)

Jeg vet! I ren optimisme lurer jeg på å pakke med meg sandaler og capribukse. :sol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urk, fremdeles syk. :forkjola:

Heldigvis begynner hodepinen og slappheten å gi seg, men til gjengjeld er jeg så tett i brystet at jeg høres ut som en 90 år gammel gubbe med røykhoste. Kan ikke si jeg gleder meg til 9 timers busstur i denne tilstanden. *host*hark*gurgle*kremt* :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars, god bedring! :troest: Du får holde deg i 90 år gammel gubbe-leia og rigge deg til med store, rutete lommetørklær og kamferdrops.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

*ser for seg Nilma med lommetørkle og kamferdrops på bussen* :fnise:

Huff nei, altså, unnskyld. Riktig god bedring! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Stakkars, god bedring! :troest: Du får holde deg i 90 år gammel gubbe-leia og rigge deg til med store, rutete lommetørklær og kamferdrops.
:rulle: Jeg føler meg allerede ganske ulekker med alle disse ekle lydene jeg lager, så jeg kan like godt være gjennomført.

*ser for seg Nilma med lommetørkle og kamferdrops på bussen* :fnise:

Huff nei, altså, unnskyld. Riktig god bedring! :blomst:

*Overser den første linjen og takker pent*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er visst i grunnen litt for muggen til å skrive i enkelte tråder i dag, min ellers velutviklede evne til å sitte på fingrene er litt fraværende. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Men jeg tror i grunnen dine innlegg var litt mer konstruktive enn mine - jeg er bare sur.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...