Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Kanskje ok som kosevin? Casa de Saima finnes selvsagt ikke på noen av de lokale polene. :sur:

Vil gjerne høre om du finner ut / kommer på! :)

Selvsagt :sjarmor:

Pssst.... Nå er London-referatet i bloggen min ferdig :)

Huff. Foreløpig litt vanskelig å huske på blogg. Fint at du minner oss om saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff. Foreløpig litt vanskelig å huske på blogg. Fint at du minner oss om saken!

Skjønner jeg egentlig godt. Jeg får mase når dere blir for fraværende :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pssst.... Nå er London-referatet i bloggen min ferdig :)
*ile inn for å lese* Forresten minner det meg på at jeg har en dag igjen av Lyon-referatet.

Selvsagt :sjarmor:
:tommelsmil:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og skulle lage ukemeny i går; planen var å bruke mye av det som er i fryseren, fordi vi muligens får en fiskeleveranse i løpet av måneden. Problemet er at mye av det som er i fryseren er kjøtt i ulike varianter, mens jeg egentlig har lyst på "sommermat" - lette pastaretter og vegetarmiddager. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme "problem". Vi må spise andeconfit i dag, selv om jeg egentlig har lyst på sommermat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke fælt? spise andeconfit, liksom. Vi har alle våre problemer. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luksusproblemer er også problemer! :ler:

Jeg har løst problemet mitt, forresten. Antakelig blir det til at jeg lager noe à la dette, men med pasta i stedet for gnocchi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Jeg har samme "problem". Vi må spise andeconfit i dag, selv om jeg egentlig har lyst på sommermat.

Ja, er det ikke fælt? spise andeconfit, liksom. Vi har alle våre problemer. :ler:

Slitsomt, ja! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har løst problemet mitt, forresten. Antakelig blir det til at jeg lager noe à la dette, men med pasta i stedet for gnocchi. :)
Åhh, det hørtes fantastisk ut! :sikle:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du driver med frysertømming du også altså? Kan ikke skjønne at det aldri blir tomt så ivrig som jeg jobber med den saken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i grunnen mistanke om at maten formerer seg helt på egenhånd nede i fryseren. Det samme med kjøleskapet og boden, forresten. Pussige greier det der. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Il Mimo er testet. ( bølgen går :fnise: )

Jeg holder den for å være en god kosevin. Savner litt friskhet i den. Den kan godt nytest sammen med lettere mat, om man ikke jakter på de perfekte kombinasjonene. ;)

*venter på siste del*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har i grunnen mistanke om at maten formerer seg helt på egenhånd nede i fryseren. Det samme med kjøleskapet og boden, forresten. Pussige greier det der. :lur:

Fresi steriliserte katta si igår, kan du ikke sterilisere fryseren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiaiaiai... Jeg skjønner du lider ja. ;)

Heldigvis har jeg ingen fryser å tømme, men jeg har et kjøkkenskap like velfylt som en middels stor dagligvare... Det blir aldri tomt, noe som muligen skyldes at jeg har varebestilling hver 3.-4. uke og da bare har et tvangshaft behov for å kjøpe alt mulig i tilfelle det skulle bli tomt i skapet.... At jeg faktisk kan gå på butikken og handle om det utenkelige skulle skje ser ikke ut for å ha noen som helst innvirkning på denne tvangstanken... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk akkurat mail fra mannen med invitasjon til date (unnskyld, stevnemøte); Iron Man og pizza. Lurer på om han forveksler meg med en eller annen kompis? :klø:

:fnise:

(Men han er nå aldri vanskelig å få med på "mine" ting heller, så jeg får vel takke ja.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Fikk akkurat mail fra mannen med invitasjon til date (unnskyld, stevnemøte); Iron Man og pizza. Lurer på om han forveksler meg med en eller annen kompis? :klø:

Kanskje det er han selv som er Iron Man. :lur:

Eller var det menyen som fikk deg til å stusse? :tunge1::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...