Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Nilma skrev:
Kanskje ok som kosevin? Casa de Saima finnes selvsagt ikke på noen av de lokale polene. :sur:

Vil gjerne høre om du finner ut / kommer på! :)

Selvsagt :sjarmor:

Fakse skrev:
Pssst.... Nå er London-referatet i bloggen min ferdig :)

Huff. Foreløpig litt vanskelig å huske på blogg. Fint at du minner oss om saken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fresi skrev:
Huff. Foreløpig litt vanskelig å huske på blogg. Fint at du minner oss om saken!

Skjønner jeg egentlig godt. Jeg får mase når dere blir for fraværende :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fakse skrev:
Pssst.... Nå er London-referatet i bloggen min ferdig :)
*ile inn for å lese* Forresten minner det meg på at jeg har en dag igjen av Lyon-referatet.

Fresi skrev:
Selvsagt :sjarmor:
:tommelsmil:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt og skulle lage ukemeny i går; planen var å bruke mye av det som er i fryseren, fordi vi muligens får en fiskeleveranse i løpet av måneden. Problemet er at mye av det som er i fryseren er kjøtt i ulike varianter, mens jeg egentlig har lyst på "sommermat" - lette pastaretter og vegetarmiddager. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme "problem". Vi må spise andeconfit i dag, selv om jeg egentlig har lyst på sommermat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke fælt? spise andeconfit, liksom. Vi har alle våre problemer. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luksusproblemer er også problemer! :ler:

Jeg har løst problemet mitt, forresten. Antakelig blir det til at jeg lager noe à la dette, men med pasta i stedet for gnocchi. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
  Zia skrev:
Jeg har samme "problem". Vi må spise andeconfit i dag, selv om jeg egentlig har lyst på sommermat.

Nilma skrev:
Ja, er det ikke fælt? spise andeconfit, liksom. Vi har alle våre problemer. :ler:

Slitsomt, ja! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zia skrev:
Jeg har løst problemet mitt, forresten. Antakelig blir det til at jeg lager noe à la dette, men med pasta i stedet for gnocchi. :)
Åhh, det hørtes fantastisk ut! :sikle:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du driver med frysertømming du også altså? Kan ikke skjønne at det aldri blir tomt så ivrig som jeg jobber med den saken :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i grunnen mistanke om at maten formerer seg helt på egenhånd nede i fryseren. Det samme med kjøleskapet og boden, forresten. Pussige greier det der. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Il Mimo er testet. ( bølgen går :fnise: )

Jeg holder den for å være en god kosevin. Savner litt friskhet i den. Den kan godt nytest sammen med lettere mat, om man ikke jakter på de perfekte kombinasjonene. ;)

*venter på siste del*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nilma skrev:
Jeg har i grunnen mistanke om at maten formerer seg helt på egenhånd nede i fryseren. Det samme med kjøleskapet og boden, forresten. Pussige greier det der. :lur:

Fresi steriliserte katta si igår, kan du ikke sterilisere fryseren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zia skrev:

Aiaiaiai... Jeg skjønner du lider ja. ;)

Nilma skrev:

Heldigvis har jeg ingen fryser å tømme, men jeg har et kjøkkenskap like velfylt som en middels stor dagligvare... Det blir aldri tomt, noe som muligen skyldes at jeg har varebestilling hver 3.-4. uke og da bare har et tvangshaft behov for å kjøpe alt mulig i tilfelle det skulle bli tomt i skapet.... At jeg faktisk kan gå på butikken og handle om det utenkelige skulle skje ser ikke ut for å ha noen som helst innvirkning på denne tvangstanken... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk akkurat mail fra mannen med invitasjon til date (unnskyld, stevnemøte); Iron Man og pizza. Lurer på om han forveksler meg med en eller annen kompis? :klø:

:fnise:

(Men han er nå aldri vanskelig å få med på "mine" ting heller, så jeg får vel takke ja.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
  Nilma skrev:
Fikk akkurat mail fra mannen med invitasjon til date (unnskyld, stevnemøte); Iron Man og pizza. Lurer på om han forveksler meg med en eller annen kompis? :klø:

Kanskje det er han selv som er Iron Man. :lur:

Eller var det menyen som fikk deg til å stusse? :tunge1::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...