Nilma Skrevet 1. april 2008 Forfatter #2461 Del Skrevet 1. april 2008 Takk for tips, Badiane! Det så unektelig godt ut, jeg må bare komme meg over hermetisk-tunfisk-smaker-kattemat-overbevisningen min. (Jeg har forresten en slik boks stående, den er forhåpentligvis bedre enn variantene jeg har smakt før.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badiane Skrevet 1. april 2008 #2462 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg skjønner hva du mener med kattemat-assosiasjonen Men den eksklusive tunfisken er nesten for fin til å skulle kamufleres med karri, ingefær og chili, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 1. april 2008 Forfatter #2463 Del Skrevet 1. april 2008 Men den eksklusive tunfisken er nesten for fin til å skulle kamufleres med karri, ingefær og chili, synes jeg. Godt poeng! Har du en idé? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 1. april 2008 #2464 Del Skrevet 1. april 2008 Godt poeng! Har du en idé? Salade niçoise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. april 2008 #2465 Del Skrevet 1. april 2008 Nam! Hørers ut som et bra lunsjprosjekt en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badiane Skrevet 2. april 2008 #2466 Del Skrevet 2. april 2008 Salade niçoise! Det var det jeg hadde tenkt å foreslå også. Eller eventuelt en annen salat. Dessuten synes jeg at tunfisk er godt på pizza, sammen med middelhavsgrønnsaker eller i tomatsaus eller i fløtesaus til pasta, og iblandet løk og kapers som påleggssalat. Men så liker jeg boksetunfisk godt - også de billige variantene! Den blir imidlertid litt tørr dersom den varmebehandles for mye, så det er viktig å ha den i helt til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. april 2008 Forfatter #2467 Del Skrevet 2. april 2008 Salade niçoise!Det har jeg faktisk aldri laget. Kanskje på tide, for det ser jo veldig godt ut. Det var det jeg hadde tenkt å foreslå også. Eller eventuelt en annen salat. Dessuten synes jeg at tunfisk er godt på pizza, sammen med middelhavsgrønnsaker eller i tomatsaus eller i fløtesaus til pasta, og iblandet løk og kapers som påleggssalat. Men så liker jeg boksetunfisk godt - også de billige variantene! Den blir imidlertid litt tørr dersom den varmebehandles for mye, så det er viktig å ha den i helt til slutt.Jeg tror jeg må jobbe litt med kattemat-fordommene mine - jeg skulle virkelig ønske jeg likte boksetunfisk, for det virker unektelig veldig praktisk, og som en grei måte å tilføre protein til et måltid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 2. april 2008 #2468 Del Skrevet 2. april 2008 Fnising og raping og i det hele tatt. Kremt. Altså. Her leste jeg fising og raping, og tenkte at sååå mye rart var det ikke i den lunsjboksen. Lunsjboksluftbro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. april 2008 #2469 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Lunsjboksluftbro? Med jagerfly og to kjøleskap. Vi må sørge for at det går raskt så maten ikke blir skjemt. Endret 2. april 2008 av junia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. april 2008 Forfatter #2470 Del Skrevet 2. april 2008 Lunsjboksluftbro? Med jagerfly og to kjøleskap. Vi må sørge for at det går raskt så maten ikke blir skjemt. Så klart! Morgendagens boks er nok ferdig i 21-tiden i kveld, så hvis jagerflyet kan lande på den ørlille verandaen vår har vi en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 2. april 2008 #2471 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Du Nilma, jeg mener å huske at du nevnte en gryte med lammekjøtt, tomater og snøfrisk for en tid tilbake? Tar jeg feil, eller har du en omtrentlig oppskrift til meg? Endret 2. april 2008 av Morgan le Fay Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. april 2008 #2472 Del Skrevet 2. april 2008 Du Nilma, jeg mener å huske at du nevnte en gryte med lammekjøtt, tomater og snøfrisk for en tid tilbake? Tar jeg feil, eller har du en omtrentlig oppskrift til meg? Hva er det med øynene mine - jeg leste lammekjøtt, tomater og tørrfisk.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. april 2008 Forfatter #2473 Del Skrevet 2. april 2008 Du Nilma, jeg mener å huske at du nevnte en gryte med lammekjøtt, tomater og snøfrisk for en tid tilbake? Tar jeg feil, eller har du en omtrentlig oppskrift til meg? Det er strengt tatt Eurydikes oppskrift, men jeg kan anbefale den på det varmeste. Oppskriften finner du her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. april 2008 Forfatter #2474 Del Skrevet 2. april 2008 Hva er det med øynene mine - jeg leste lammekjøtt, tomater og tørrfisk.....? Jeg er riktignok nordlending, men å blande tørrfisk i lammegryte er nok å gå litt langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 2. april 2008 #2475 Del Skrevet 2. april 2008 Takk for oppskriften. Jeg har forresten en hund som hadde vært veldig fornøyd over tørrfisk i lammegryte. (og i alt mulig annet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 2. april 2008 #2476 Del Skrevet 2. april 2008 Det er strengt tatt Eurydikes oppskrift, men jeg kan anbefale den på det varmeste. Oppskriften finner du her. Og jeg sakset den fra en annonse i Bonytt! (må være nøye med referansene her siden jeg kritiserer KG så voldsomt for ikke å være det ). Det er forøvrig en av mine absolutte lammefavoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. april 2008 Forfatter #2477 Del Skrevet 2. april 2008 (må være nøye med referansene her siden jeg kritiserer KG så voldsomt for ikke å være det )Sant nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. april 2008 Forfatter #2478 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg bare kjenner at jeg må hit om en drøy uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. april 2008 #2479 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg bare kjenner at jeg må hit om en drøy uke. Det synes jeg absolutt at du må! Godt sjokoladehåndverk må aldri undervurderes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 2. april 2008 Forfatter #2480 Del Skrevet 2. april 2008 Det synes jeg absolutt at du må! Godt sjokoladehåndverk må aldri undervurderes! Dessuten har de visstnok godt utvalg i kaffe og te også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå