Fakse Skrevet 17. mars 2008 #2381 Del Skrevet 17. mars 2008 Pleide det ikke å vare to timer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 17. mars 2008 #2382 Del Skrevet 17. mars 2008 10-11! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #2383 Del Skrevet 18. mars 2008 Nå har jeg sendt bestilling til Paul Bocuse! *krysser fingre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 18. mars 2008 #2384 Del Skrevet 18. mars 2008 Nå har jeg sendt bestilling til Paul Bocuse! *krysser fingre* *Hjelper til å krysse fingrene* Var foresten innom polet i sentrum i dag, og de har sluttet med Oakwood i standardutvalget viste det seg. Jeg tok med den siste flasken de hadde, og ble bedt om å bestille dersom jeg ville ha mer. Bare så du er advart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 18. mars 2008 #2385 Del Skrevet 18. mars 2008 Spennende med Paul Bocuse! Nå har vi påskehandlet (pjuh!) - vi tok fri litt tidlig for å unngå det verste kaoset. Jeg var fornøyd med å finne kjempegod røkelaks fra min favorittprodusent, så nå blir det risotto i påsken! Da vi kom hjem og hadde ryddet inn var det skikkelig påskesol, noe som ble feiret med cortado og fairtrade-sjokolade (Divine) på terrassen. Nå skal jeg etter planen rydde litt i heimen, og fordele diverse påskeliljer, tulipaner, bjørkeris og gåsunger i vaser rundt omkring. *vårstemning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #2386 Del Skrevet 19. mars 2008 Nå har jeg sendt bestilling til Paul Bocuse! *krysser fingre*:juhu: Vi fikk bord! :juhu: Vi fikk bord! :juhu: Var foresten innom polet i sentrum i dag, og de har sluttet med Oakwood i standardutvalget viste det seg. Jeg tok med den siste flasken de hadde, og ble bedt om å bestille dersom jeg ville ha mer. Bare så du er advart... Typisk, er det noe jeg liker kan du vedde på at det forsvinner! Jeg tror jeg må kvinne meg opp og få sendt en bestilling snart, de har jo fjernet JP Moscatel de Setúbal også. Da vi kom hjem og hadde ryddet inn var det skikkelig påskesol, noe som ble feiret med cortado og fairtrade-sjokolade (Divine) på terrassen. Nå skal jeg etter planen rydde litt i heimen, og fordele diverse påskeliljer, tulipaner, bjørkeris og gåsunger i vaser rundt omkring. *vårstemning*Det høres utrolig deilig ut! Her snør det, så det er ikke mye vårstemning å skryte av. Men bilen er pakket, så vi kjører til hjemstedet mitt rett etter jobb. Med tanke på bilturen har jeg kledd meg for komfort og ikke stil i dag, så jeg sitter her i dongeri og joggesko - ikke helt meg, så det er godt det er lite folk på jobb i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 19. mars 2008 #2387 Del Skrevet 19. mars 2008 Bocuse! Stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 19. mars 2008 #2388 Del Skrevet 19. mars 2008 PS - og mannen kan føre seg i dannet selskap? Du vet at matahanda er lang på Sunnmøre..... :fnis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #2389 Del Skrevet 19. mars 2008 Bocuse! Stilig! jeg gleder meg stort! PS - og mannen kan føre seg i dannet selskap? Du vet at matahanda er lang på Sunnmøre..... :fnis: Joda, han er ikke så verst. Men han ble litt satt ut første gang vi var på Michelin-restaurant, med smulebørster, smør med stempel og kelnere som fulgte deg til dodøra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 19. mars 2008 #2390 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg tror jeg hadde blitt satt ut selv, men det høres litt morsomt ut. God ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 19. mars 2008 #2391 Del Skrevet 19. mars 2008 :juhu: Vi fikk bord! :juhu: Vi fikk bord! :juhu: NÅ skal vi ihvertfall ha detaljert rapport, sier jeg bare! Typisk, er det noe jeg liker kan du vedde på at det forsvinner! Jeg tror jeg må kvinne meg opp og få sendt en bestilling snart, de har jo fjernet JP Moscatel de Setúbal også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #2392 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg tror jeg hadde blitt satt ut selv, men det høres litt morsomt ut. God ferie!Jeg må innrømme at jeg ble litt satt ut, jeg også, men ansiktsuttrykket til mannen da de kom med smulebørste var ubetalelig! God påske, salsera! NÅ skal vi ihvertfall ha detaljert rapport, sier jeg bare! Kanskje jeg må ta notater underveis, slik at de tror jeg er Michelin-inspektør? Det er rett og slett fryktelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 19. mars 2008 #2393 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Kanskje jeg må ta notater underveis, slik at de tror jeg er Michelin-inspektør? Det høres ut som en god ide. Har dere forresten erfaring med å steke omeletter i stekeovnen? Jeg har tenkt å prøve ut en oppskrift i dag hvor det står at man først skal steke omeletten (litt som en bondeomelett med søtpotet, pasta og og mye annet som jeg ikke husker) først i en stekepanne og så skal stekepannen settes i ovnen. I dag tidlig oppdaget jeg at stekepannen slett ikke passer i ovnen, jeg får ikke lukket døra. Det burde vel gå bra å steke den som en pai uten bunn i stekeovnen i en vanlig form i stedet? Endret 19. mars 2008 av salsera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #2394 Del Skrevet 19. mars 2008 Uten at jeg har prøvd det vil jeg tro det går bra å bare steke den i form. Eller, hvis den bare skal under grillen en liten stund for å steke ferdig på toppen / få litt farge, så spiller det ikke så stor rolle om ikke døra går igjen - det har jeg gjort flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 19. mars 2008 #2395 Del Skrevet 19. mars 2008 Da prøver jeg det! Den skulle stå i 10-15 minutter i ovnen, står det i oppskriften. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badiane Skrevet 19. mars 2008 #2396 Del Skrevet 19. mars 2008 Bocuse! Har dere forresten erfaring med å steke omeletter i stekeovnen? Jeg har tenkt å prøve ut en oppskrift i dag hvor det står at man først skal steke omeletten (litt som en bondeomelett med søtpotet, pasta og og mye annet som jeg ikke husker) først i en stekepanne og så skal stekepannen settes i ovnen. I dag tidlig oppdaget jeg at stekepannen slett ikke passer i ovnen, jeg får ikke lukket døra. Det burde vel gå bra å steke den som en pai uten bunn i stekeovnen i en vanlig form i stedet? Det har jeg gjort mange ganger. Jeg koker eller steker grønnsaker i panna, har dem over i en smurt form, og heller eggestanden over. Det er lurt å la formen stå i ovnen mens den varmes opp - da stivner omeletten fortere. God påske, forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 19. mars 2008 #2397 Del Skrevet 19. mars 2008 Det var lurt! Huff, i dag merker jeg at jeg ikke har lyst til å jobbe og leter etter påskudd til å utsette det lengst mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #2398 Del Skrevet 19. mars 2008 Huff, i dag merker jeg at jeg ikke har lyst til å jobbe og leter etter påskudd til å utsette det lengst mulig. Aaaaner ikke hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 19. mars 2008 #2399 Del Skrevet 19. mars 2008 God påske, Nilma! Her er det pakket og klart og vi har pølser, bacon og svineknoker fra Idsøe. Mannen min skulle finne noen oppskrifter på mat med svineknoker og endte opp på Kvinneguiden igår. Kanskje den kommer fra deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 19. mars 2008 #2400 Del Skrevet 19. mars 2008 Regner med du sitter klistra til radioen nå God påske, og god tur sørover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå