MarianneE Skrevet 15. februar 2008 #2041 Del Skrevet 15. februar 2008 du verden! Bad du dem inn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #2042 Del Skrevet 15. februar 2008 du verden! Bad du dem inn? Nei, det slapp jeg heldigvis, tror det hadde blitt trangt på kontoret mitt. Jeg visste for så vidt at de var her (de er fra et svensk firma vi samarbeider med), men jeg var ikke forberedt på å få hele gjengen på døra. Jeg trengte bare å hilse pent, så var jeg kvitt dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 15. februar 2008 #2043 Del Skrevet 15. februar 2008 I morgen er det tid for årets store jobbfest. Som jeg fryktet blir det buffet, et opplegg jeg hater av godt hjerte. Greit nok til lunsj eller liknende, men når jeg har dratt på meg finstasen vil jeg sitte på rumpa og bli vartet opp. Så det så! Dessuten er visstnok karaoke et av underholdningsinnslagene. URK! Du har min medlidenhet. Jeg håper resten av helgen blir fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #2044 Del Skrevet 15. februar 2008 Du har min medlidenhet. Jeg håper resten av helgen blir fin!Takk, takk! Håper du også får en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 15. februar 2008 #2045 Del Skrevet 15. februar 2008 Te er godt for sangstemmen. Ha en god helg Nilma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #2046 Del Skrevet 15. februar 2008 Te er godt for sangstemmen. Da tror jeg at jeg er unntaket som bekrefter regelen - jeg drikker mye te, men synger som en kråke. Det er nesten så jeg lurer på om jeg burde hive meg med på karaoken, det burde i hvert fall skremme de ansvarlige fra å gjenta stuntet. God helg til deg også, Toro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 15. februar 2008 #2047 Del Skrevet 15. februar 2008 Velferdskomiteer som inkluderer karaoke i underholdningen på jobbfester, fortjener den smerte som kråkestemmer påfører dem. Forresten kom den eldste med følgende for noen dager siden: -Mamma. kossen bord va dokke på fø ei stond sia? -Hæ? -Det julaborde dokke prata om..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #2048 Del Skrevet 15. februar 2008 Velferdskomiteer som inkluderer karaoke i underholdningen på jobbfester, fortjener den smerte som kråkestemmer påfører dem.Ikke nok med det, jeg har hørt rykter om revy også. Hva er egentlig galt med å la folk spise og drikke i fred og ro? Forresten kom den eldste med følgende for noen dager siden: -Mamma. kossen bord va dokke på fø ei stond sia? -Hæ? -Det julaborde dokke prata om..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 15. februar 2008 #2049 Del Skrevet 15. februar 2008 Ikke nok med det, jeg har hørt rykter om revy også. Hva er egentlig galt med å la folk spise og drikke i fred og ro? Det trengs drastiske tiltak for å få folk til å glemme den tragiske buffetmaten de spiser, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 15. februar 2008 Forfatter #2050 Del Skrevet 15. februar 2008 Det kunne de jo oppnå med litt ekstra rødvin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badiane Skrevet 17. februar 2008 #2051 Del Skrevet 17. februar 2008 Hei Nilma, kanskje denne restauranten kunne være noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 17. februar 2008 #2052 Del Skrevet 17. februar 2008 Jeg håper du har hatt en hyggelig helg. Har du forresten prøvd belugalinsene nå? Hvordan likte du dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #2053 Del Skrevet 18. februar 2008 Hei Nilma, kanskje denne restauranten kunne være noe? Den hadde vi faktisk på kanskje-listen, men den utgikk til fordel for Fairuz, fordi jeg fant ut at det var lengre siden vi har spist libanesisk enn indisk. Men nå kjenner jeg at jeg angrer litt... (og har allerede bestilt bord, så det er for sent å ombestemme seg). Jeg håper du har hatt en hyggelig helg. Har du forresten prøvd belugalinsene nå? Hvordan likte du dem?Nei, jeg bestemte meg for å bruke puylinser som vanlig, tenkte å spare belugalinsene til en gang de kommer bedre til sin rett; jeg var litt redd rødbetene skulle overdøve smaken. Så var det bare å finne noe å bruke dem til, da, det har jo vært planen en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #2054 Del Skrevet 18. februar 2008 For øvrig har jeg hatt en fin helg, festen på lørdag ble mye bedre enn forventet. For det første var faktisk maten god, (selv om jeg måtte hente den selv ), blant annet var der fantastisk god steinbit og lettrøkt lam. Revyen var så som så, men karaoke ble det heldigvis lite av - og det som var fortrengte jeg ved hjelp av noen G&Ts. I det hele tatt var det en morsom fest med hyggelige samtaler, god mat og litt dansing (jeg er ikke så flink, men jeg er ivrig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 18. februar 2008 #2055 Del Skrevet 18. februar 2008 God morgen Så bra at festen ble bra! Det er utrolig hva lave forventninger kan gjøre for opplevelsen . Den hadde vi faktisk på kanskje-listen, men den utgikk til fordel for Fairuz, fordi jeg fant ut at det var lengre siden vi har spist libanesisk enn indisk. Men nå kjenner jeg at jeg angrer litt... (og har allerede bestilt bord, så det er for sent å ombestemme seg). Jeg har Indisk på to-do lista denne gangen, så jeg kan jo være prøvekanin. Så kan heller du ta det ved neste anledning. For kjenner jeg deg rett blir det vel ikke siste gang du besøker de trakter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #2056 Del Skrevet 18. februar 2008 Så bra at festen ble bra! Det er utrolig hva lave forventninger kan gjøre for opplevelsen .Lave forventninger, der sa du det! Jeg har Indisk på to-do lista denne gangen, så jeg kan jo være prøvekanin. Så kan heller du ta det ved neste anledning. For kjenner jeg deg rett blir det vel ikke siste gang du besøker de trakter *skjønner ikke hva Fakse snakker om* Så fint, da gleder jeg meg til rapport. For øvrig er det takket være dine forsikringer om oppussing at vi gir "den andre Fairuz" en ny sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 18. februar 2008 #2057 Del Skrevet 18. februar 2008 Så fint, da gleder jeg meg til rapport. For øvrig er det takket være dine forsikringer om oppussing at vi gir "den andre Fairuz" en ny sjanse. *Gulp* Håper dere ikke blir skuffa da (Tror ikke det altså, men...) Ellers vil jeg gjerne ha utfølrlig rapport når dere er vel tilake igjen, slik at jeg kan "skumme fløten" til planlegging av vårt program, både når det gjelder bespisning, og når det gjelder andre aktiviteter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 18. februar 2008 Forfatter #2058 Del Skrevet 18. februar 2008 *Gulp* Håper dere ikke blir skuffa da (Tror ikke det altså, men...) Det blir vi helt sikkert ikke! Vi har jo vært der før, og maten var jo nydelig - det er tross alt det viktigste. Ellers vil jeg gjerne ha utfølrlig rapport når dere er vel tilake igjen, slik at jeg kan "skumme fløten" til planlegging av vårt program, både når det gjelder bespisning, og når det gjelder andre aktiviteter Skal bli! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #2059 Del Skrevet 20. februar 2008 Jeg har nylig - påvirket av overbevisende reklame fra Badiane og Eurydike - gått til anskaffelse av Madhur Jaffreys Ultimate Curry Bible. I går prøvde jeg to av oppskriftene derfra, kenyansk kokoskylling og en sør-afrikansk potet- og ertecurry. Sausen til kyllingen var nydelig, med fin balanse mellom kremet kokos og friskhet fra tomater, sitron og fersk koriander. Grønnsaksretten var godt, men ikke for sterkt krydret, og tilførte god smak og farge til måltidet som helhet. Alt i alt er jeg meget godt fornøyd med det første møtet med currybibelen. Og i dag er det rester til lunsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 20. februar 2008 #2060 Del Skrevet 20. februar 2008 hørtes fantastisk godt ut! Rester er alltid godt til lunch. Hvor kjøpte du boken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå