Nilma Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #1661 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg føler meg litt kjip nå; jeg er grinete fordi en venn av oss er i byen, så vi "må" invitere ham innom i morgen. Det er en veldig trivelig fyr, som jeg vanligvis bare er glad for å ha på besøk, men nå hadde jeg jo gledet meg til en helt rolig helg etter alt førjuls- og julemas. Utrolig tåpelig ting å være grinete for, jeg vet det, men jeg er nå det likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 4. januar 2008 #1662 Del Skrevet 4. januar 2008 Skjønner deg godt, jeg - det er lett å få litt overdose sosialt liv i juleferien. Men det blir sikkert hyggelig når han først er der (har livet lært meg ). Ellers er jeg også grinete i dag av opptil flere gode og mindre gode grunner - så hvis du vil kan vi være små tordenskyer sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #1663 Del Skrevet 4. januar 2008 Gjerne! *sutrer i kor med Eurydike* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 4. januar 2008 #1664 Del Skrevet 4. januar 2008 Skjønner deg godt, jeg - det er lett å få litt overdose sosialt liv i juleferien. Men det blir sikkert hyggelig når han først er der (har livet lært meg ). Ellers er jeg også grinete i dag av opptil flere gode og mindre gode grunner - så hvis du vil kan vi være små tordenskyer sammen. Var ketchup på skiva god eller mindre god grunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #1665 Del Skrevet 4. januar 2008 Ketchup på skiva er en meget god grunn til å være grinete! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 4. januar 2008 #1666 Del Skrevet 4. januar 2008 Var ketchup på skiva god eller mindre god grunn? Ketchup på skiva er en meget god grunn til å være grinete! Ketchupen, som jeg fikk til tross for at jeg var blitt lovet soltørkede tomater, var definitivt en god grunn. En annen god grunn var en innbruddsalarm vi har i huset, som har syrnet/tørnet og stått og bippet med konstante, høyfrekvente lyder i hele natt (flere bipp i minuttet), og som bare lar seg stoppe av sertifiserte fagfolk (røsker man ut ledningen, er det full alarm, for å si det sånn). Venter fremdeles på elektrikeren. *tordensky* Så har jeg et par gode grunner til, men de blir for presise til at jeg kan skrive om dem her. Når jeg tenker meg om, har jeg forresten ingen dårlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 4. januar 2008 #1667 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg føler meg litt kjip nå; jeg er grinete fordi en venn av oss er i byen, så vi "må" invitere ham innom i morgen. Det er en veldig trivelig fyr, som jeg vanligvis bare er glad for å ha på besøk, men nå hadde jeg jo gledet meg til en helt rolig helg etter alt førjuls- og julemas. Utrolig tåpelig ting å være grinete for, jeg vet det, men jeg er nå det likevel. Eller kanskje dere "må" møte han på en cafe, da kan man nemlig finne på en unnskyldnign til å gå hjem når man er lei av å være sosial God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #1668 Del Skrevet 4. januar 2008 Eller kanskje dere "må" møte han på en cafe, da kan man nemlig finne på en unnskyldnign til å gå hjem når man er lei av å være sosial Pokker, at jeg ikke tenkte på det! God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. januar 2008 #1669 Del Skrevet 4. januar 2008 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1670 Del Skrevet 7. januar 2008 Men det blir sikkert hyggelig når han først er der (har livet lært meg ).Od det ble det. Jeg laget yndlingslammegryten min, vi drakk rødvin og hadde i det hele tatt en veldig trivelig kveld. Ellers har jeg gjort minst mulig i helgen, og det var DEILIG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1671 Del Skrevet 7. januar 2008 Nå har jeg akkurat bestilt hotellovernatting til helga - her i byen. Bakgrunnen er at nevøen vi hadde på besøk i høst vant et gavekort på kinobilletten sin, og siden han er åtte år og bor i en annen landsdel, og ingen andre var interessert, har jeg og mannen besluttet å ta en "storbyhelg" i egen by. Vi skal bo på hotell, spise på restaurant, gå på museum, pub og musikal. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 7. januar 2008 #1672 Del Skrevet 7. januar 2008 Å, det er så koselig! Det hender at vi gjør det samme, riktignok til nabobyen, men det er likevel så deilig å være turist på eget sted. Jeg besøkte en gang en venninne da hun bodde i det som jeg innbiller meg er byen din. Vi spiste på et fantastisk og veldig spesielt sted. Det var en dame som drev det, og vi var de eneste gjestene. Dessverre husker jeg ikke hva stedet het, og du kjenner sikkert til de fleste bra stedene. Dette virket imidlertid som et sted som mange ikke visste om. Jeg kan gjerne fortsette på pm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1673 Del Skrevet 7. januar 2008 Fortsett gjerne på pm. Jeg tror jeg vet hvilket sted du tenker på; har mange ganger tenkt at jeg gjerne skulle prøvd det, men av en eller annen grunn har jeg innbilt meg at det er mer som et selskapslokale. Hvis det fungerer som vanlig restaurant, tror jeg det snart må besøkes. Forresten er her ikke så mange bra steder som det var for noen år siden, flere av favorittrestaurantene mine har lagt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 7. januar 2008 #1674 Del Skrevet 7. januar 2008 Genialt med hotellhelg i egen by! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 7. januar 2008 #1675 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg synes også det hørtes hyggelig ut med en slik helg! Kanskje jeg skal kopiere idéen, feks i forbindelse med kjøkkenoppussing? Men det blir vel fort mer type 14 dager++ på hotell i egen by. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #1676 Del Skrevet 7. januar 2008 Genialt med hotellhelg i egen by!Jeg tror det kan bli veldig koselig. Det er litt rart, straks vi reiser noe sted løper vi på museer og det som er, men i sin egen by blir det sjelden til. Det er faktisk et par museer her jeg aldri har satt mine bein i, og jeg har bodd her i fjorten år. Planen er å få med i hvert fall ett av disse. Kanskje jeg skal kopiere idéen, feks i forbindelse med kjøkkenoppussing? Men det blir vel fort mer type 14 dager++ på hotell i egen by. Et par dager kan vel la seg gjøre? Og da blir jo restaurantbesøk absolutt en nødvendighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #1677 Del Skrevet 9. januar 2008 Altså, jeg har aldri vært særlig trendy, og er normalt temmelig konservativ i klesveien, men det slo meg plutselig at jeg kanskje har gått noget langt i dag: Jeg har hvit bluse (definitivt bluse, ikke skjorte), dyprød leppestift og ....liljekonvallparfyme. *føler meg ikke en dag under 70* Jaja, i det minste har jeg ikke perleøredobbene på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #1678 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg er så utrolig effektiv i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 9. januar 2008 #1679 Del Skrevet 9. januar 2008 Da er vi to. Men du er jo i det minste ulastelig antrukket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #1680 Del Skrevet 9. januar 2008 Ulastelig antrukket for hva, ettermiddagskaffe på eldresenteret? Da burde jeg i det minste ha en aldri så liten sherry å styrke meg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå