Gjest Morgan le Fay Skrevet 8. november 2007 #1301 Del Skrevet 8. november 2007 Yonas er oppskrytt, og det de serverer, kan knapt kalles pizza. Allikevel har veldig mange innfødte et nesten religiøst forhold til stedet, og nåde den som tør å kritisere. Pizza med sennepssaus og kinakål er ikke min favorittsmak, for å si det sånn. Dessuten har jeg etter mange år i byen enda ikke forstått hva det er med den pizzaen som har gitt den navnet "taco". :klø: Vinsmaking høres bedre ut; selv funderer vi litt på tapas i morgen eller lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. november 2007 Forfatter #1302 Del Skrevet 9. november 2007 Yonas er oppskrytt, og det de serverer, kan knapt kalles pizza. Allikevel har veldig mange innfødte et nesten religiøst forhold til stedet, og nåde den som tør å kritisere. Veldig presise observasjoner! Pizza med sennepssaus og kinakål er ikke min favorittsmak, for å si det sånn. Dessuten har jeg etter mange år i byen enda ikke forstått hva det er med den pizzaen som har gitt den navnet "taco". :klø:Enig, den pizzaen er horribel. Hver gang jeg har blitt dratt med dit insisterer jeg på i det minste å få noe annet enn tacopizza. Men man må muligens være innfødt for å sette pris på den? :klø: Vinsmaking høres bedre ut; selv funderer vi litt på tapas i morgen eller lørdag. Tapas er alltid en god plan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. november 2007 Forfatter #1303 Del Skrevet 9. november 2007 I går var vi og prøvekjørte en Saab 93 (dvs, vi prøvekjørte en stasjonsvogn, men det er en slik (ikke rød!) vi skal ha om det blir Saab). Fine bilen! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. november 2007 #1304 Del Skrevet 9. november 2007 Enig, den pizzaen er horribel. Hver gang jeg har blitt dratt med dit insisterer jeg på i det minste å få noe annet enn tacopizza. Men man må muligens være innfødt for å sette pris på den? :klø: Det tror jeg absolutt man må. Men er man først innfødt kan man heller ikke hjelpe for hvilket forhold man har til denne pizzaen desverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. november 2007 #1305 Del Skrevet 9. november 2007 I går var vi og prøvekjørte en Saab 93 (dvs, vi prøvekjørte en stasjonsvogn, men det er en slik (ikke rød!) vi skal ha om det blir Saab). Fine bilen! :rødme: Koselig med skandinavisk bil, da! Ellers: De har ikke pizza med bearnaise på nevnte sted? Det har jeg nemlig spist i det indre av Telemark, og det var grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badiane Skrevet 9. november 2007 #1306 Del Skrevet 9. november 2007 Ellers: De har ikke pizza med bearnaise på nevnte sted? Det har jeg nemlig spist i det indre av Telemark, og det var grusomt. Jeg jobbet på gatekjøkken da jeg gikk på videregående og vi fikk rett som det var bestillinger på "pizza med bærnå". Vi hadde det egentlig ikke på menyen, men forsøkte å etterkomme ønsket så godt det lot seg gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. november 2007 #1307 Del Skrevet 9. november 2007 Vi hadde det egentlig ikke på menyen, men forsøkte å etterkomme ønsket så godt det lot seg gjøre. Ja, vi har alle en fortid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 9. november 2007 #1308 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg jobbet på gatekjøkken da jeg gikk på videregående og vi fikk rett som det var bestillinger på "pizza med bærnå". Jeg har veldig vanskelig for å forestille meg Badiane bak disken på et gatekjøkken. Mornings, Nilma! (ja, det med "morgen" er relativt, men min unnskyldning er at jeg jobbet til 0100 i natt, lett akkompagnert av Colombo ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. november 2007 Forfatter #1309 Del Skrevet 9. november 2007 Koselig med skandinavisk bil, da! Også må jeg jo innrømme at det frister med en bil som ikke "alle" har, som Toyota for eksempel. Saab-selgeren skal sende oss et tilbud i dag eller morgen, hvis det er innen rimelighetens grenser blir det sannsynligvis Saab på oss. Ellers: De har ikke pizza med bearnaise på nevnte sted? Det har jeg nemlig spist i det indre av Telemark, og det var grusomt. Det tror jeg faktisk at de har! Vi hadde det egentlig ikke på menyen, men forsøkte å etterkomme ønsket så godt det lot seg gjøre.*sjokkert over Badianes mørke fortid* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. november 2007 #1310 Del Skrevet 9. november 2007 (ja, det med "morgen" er relativt, men min unnskyldning er at jeg jobbet til 0100 i natt, lett akkompagnert av Colombo ). Er det bare meg, eller hadde den musikalske introen til Colombo igår svært store likhetstrekk med "the Final Countdown" av Europe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. november 2007 Forfatter #1311 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg har veldig vanskelig for å forestille meg Badiane bak disken på et gatekjøkken. Jeg sliter i grunnen også litt med det bildet. Mornings, Nilma! (ja, det med "morgen" er relativt, men min unnskyldning er at jeg jobbet til 0100 i natt, lett akkompagnert av Colombo ).God morgen! (Jeg er veldig liberal mht. definisjonen av "morgen".) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 9. november 2007 #1312 Del Skrevet 9. november 2007 Det tror jeg faktisk at de har! Og da vet jeg veldig hvor jeg absloutt ikke skal spise om jeg noensinne kommer til den byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 9. november 2007 #1313 Del Skrevet 9. november 2007 Pizza med bearnaise. Om mulig verre enn biff med bearnaise. Forresten hadde det kanskje vært en idé til godteposene til neste års Halloweentiggere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. november 2007 Forfatter #1314 Del Skrevet 9. november 2007 Forresten hadde det kanskje vært en idé til godteposene til neste års Halloweentiggere?Du er virkelig ond! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 9. november 2007 #1315 Del Skrevet 9. november 2007 Ingen anelse om introen til Colombo, hvilket burde tyde på at jeg konsentrerte meg mest om jobbingen. Nilma: Se så søtt de to smilyene vinker til hverandre i innlegg #1311! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. november 2007 Forfatter #1316 Del Skrevet 9. november 2007 Nilma: Se så søtt de to smilyene vinker til hverandre i innlegg #1311! Man skal ikke undervurdere enkle gleder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helen Parr Skrevet 9. november 2007 #1317 Del Skrevet 9. november 2007 Du er virkelig ond! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 9. november 2007 #1318 Del Skrevet 9. november 2007 I går var vi og prøvekjørte en Saab 93 (dvs, vi prøvekjørte en stasjonsvogn, men det er en slik (ikke rød!) vi skal ha om det blir Saab). Fine bilen! :rødme: Jeg husker godt designet til Saab fra den gang jeg var barn (begynner å bli noen år siden ja) og husker at jeg likte godta t den så annerledes ut enn andre kjedelige biler. Nå synes jeg egentlig at alle biler ser like ut... Jeg har forresten også en mørk fortid fra gatekjøkken i ungdommen, heldigvis var oppholdet heller kort.... Derimot var oppholdet på stedet som lager flymat av lengre tidsrom, og ikke kan jeg unskylde meg med at jeg var ung heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 9. november 2007 #1319 Del Skrevet 9. november 2007 Nå ble jeg plutselig litt glad for at jeg jobbet i fjøs og som gartner i min ungdom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 9. november 2007 Forfatter #1320 Del Skrevet 9. november 2007 Nå drar jeg straks på jobbsamling med innlagt vinsmaking. God helg til dem som måtte titte innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå