Gå til innhold

Nevrotiske notater

Nilma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:rulle: Og du skal opp når?
Skal ikke opp før i 7-tiden, men etter mange 4-5-timersnetter, tenkte jeg det kunne være lurt å legge seg litt tidlig. Men NÅ er jeg selvfølgelig lysvåken, spør meg i morgen tidlig (eller kanskje ikke).

Nilma! Hva er det jeg ser?

Marsj i seng med seg! :nei:

*kjenner etter*

Næh, ikke så veldig skremt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morgan le Fay
Nilma! Hva er det jeg ser?

Marsj i seng med seg! :nei:

Hvordan blir det med deg, da? Etter all kaffen? Kan du ikke heller komme hit og få opp matlysten min noen hakk? Når kantinematen går ned på høykant, er noe alvorlig galt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Hvordan blir det med deg, da? Etter all kaffen? Kan du ikke heller komme hit og få opp matlysten min noen hakk? Når kantinematen går ned på høykant, er noe alvorlig galt...

Jeg har snudd døgnet fullstendig for tiden, og bestemte meg for å feire det i kveld med en kanne espresso sånn ca. kl 22.00.

Jeg kommer gjerne hvor som helst og sprer matlyst, hvis jeg kan bistå, og selvsagt hvis lønnen er god. :mrgreen:

Men det nytter vel ikke i boken din inntil videre, for der er det jo en smule uappetittelig for øyeblikket. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kantinematen går ned på høykant, er noe alvorlig galt...
:sjokk:

Men deilige innmatkaker, det vil du ikke ha... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurydike
:sjokk:

Men deilige innmatkaker, det vil du ikke ha... :fnise:

Det slo meg i stad at temaer som blir diskutert som ekle saker, dvs lammehjerter, hos Morgan le Fay, hadde en viss likhet med gourmetdiskusjoner om diverse kalveretter her inne i går. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slo meg i stad at temaer som blir diskutert som ekle saker, dvs lammehjerter, hos Morgan le Fay, hadde en viss likhet med gourmetdiskusjoner om diverse kalveretter her inne i går. :ler:

Disser du bibelen min? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, seriøst, nå går jeg og pusser tennene, og da vil jeg ikke se ett eneste nytt innlegg her når jeg kommer tilbake! *Streng*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må dere slutte, jeg får jo ikke lagt meg før det slutter å være noe nytt på "mine innlegg" :ler:
Jeg sliter med det samme. Det gjør det ikke akkurat enklere å legge seg i fornuftig tid. Jeg er visst en svak sjel. :sjenert:

Jeg disser aldri noensinne noen form for bibler! :engel:
:ler:

Men altså, seriøst, nå går jeg og pusser tennene, og da vil jeg ikke se ett eneste nytt innlegg her når jeg kommer tilbake! *Streng*
Bra plan! :tanpuss:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobb, men jeg er akkurat så trøtt som jeg fryktet, det øspøspisseregner ute og P2 er forsvunnet fra radioen. *sutre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike

Stakkars Nilma! *tilløp til dårlig samvittighet* :sjenert:

Jeg er også temmelig uggen i dag, men har mye på programmet, så jeg må vel ta meg sammen. Og ang. været her har jeg bare en ting å si: Flomvarsel. :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Stakkars Nilma! *tilløp til dårlig samvittighet* :sjenert:
Ingen fare, jeg greier godt å være oppe alt for lenge helt på egenhånd. :ler: Og jeg kom meg tross alt til sengs før midnatt, det har ikke vært så ofte i det siste (om jeg fikk sove er en helt annen sak :forvirret:).

Du får helle i deg litt kaffe og skride til verket, Eurydike, og så får vi håpe at ingen av oss regner bort før dagen er omme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurydike
Du får helle i deg litt kaffe og skride til verket, Eurydike, og så får vi håpe at ingen av oss regner bort før dagen er omme.

Jeg er i gang!

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morgan le Fay

Jeg har skrudd opp ovnen, har laget kaffe, og har funnet fram en tykk cardigan samt greske saueskinnstøfler. :) Det er fint å sitte inne og se på regnet ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier det sånn, Morgan, så høres det slett ikke verst ut. Godt vær å være inne i, som en gammel mann hjemme pleide å si. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...