Knøttet Skrevet 21. oktober 2006 #61 Del Skrevet 21. oktober 2006 Jeg drakk cola på fredag, og ikea-pizza ... Og pommes frites. Vet ikke om light brus teller, men drakk ihvertfall cola zero på fredag. Er yoghurt usunt? Jeg vet det er litt sukker i det, men ... eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 24. oktober 2006 #62 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg har gomset n kjærlighet og spist litt potetgull - i tillegg til McDonalds til middag. Og jeg beholder alt takk, og lover bot og bedring i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 24. oktober 2006 #63 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har spist en 24-grams sjokolade. Og iskrem med rørte jordbær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 24. oktober 2006 #64 Del Skrevet 24. oktober 2006 Nei, det får du ikke. KG har lassevis med tråder om slanking og sunnhet. Det er lett å bli hysterisk. Her har vi en tråd som hyller god mat, mat vi spiser kun på bakgrunn av at det er godt. Ingen har bedt om slanketips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 24. oktober 2006 #65 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jeg synes også den burde stenges. Den oppfordrer til fråtseri. Folk blir påvirket av det, og bruker det som unnskyldning for å fråtse selv. Så syter de over at de ikke går ned i andre tråder. ← Er forsåvidt enig i dette. Om man leser hva alle andre har spist, så er det lettere å fråtse selv. Da har man lov liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #66 Del Skrevet 24. oktober 2006 (endret) Er forsåvidt enig i dette. Om man leser hva alle andre har spist, så er det lettere å fråtse selv. Da har man lov liksom. ← Jeg er ikke enig i dette argumentet. Tråden er for det første overhodet ikke ment som en oppmuntring til fråtseri. Det er forskjell på å fråtse og unne seg noe godt en gang i blant. Dette tror jeg forsåvidt også at de aller fleste vet Man bør også gi folk en viss tilitt i forhold til egne valg. Man må kunne anta at enkeltpersoner selv klarer å vurdere hva de kan/bør kunne unne seg/spise. Dersom tråden av en eller annen grunn skulle stenges, burde det i så fall være av hensyn til de kommentarene som har kommet fra Gjest over her. Endret 24. oktober 2006 av Sprilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #67 Del Skrevet 24. oktober 2006 Sitter her og gomler potetgull! Jummi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 24. oktober 2006 #68 Del Skrevet 24. oktober 2006 Hvorfor ødelegge en morsom tråd med moralpreken (her skulle det handle om akkurat det motsatte) og bulimi. Hva med å gå å ødelegge noen andres tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 24. oktober 2006 #69 Del Skrevet 24. oktober 2006 Tråden er ryddet. Reglene. Orakel - mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 24. oktober 2006 #70 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har spist lakrisbåter og smash i dag til Desperate Housewives. Nam! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. oktober 2006 #71 Del Skrevet 24. oktober 2006 huh? Hva? Oppfordrer denne tråden til fråtseri???! Da er det virkelig noe jeg har gått glipp av ... det får være måte på, skylde på en tråd for at man fråtser! Sorry, men hvor er viljestyrken da? Nei, fin tråd dette, som absolutt ikke oppfordrer til fråtseri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vannkvinne Skrevet 25. oktober 2006 #72 Del Skrevet 25. oktober 2006 Dette synes jeg er en herlig tråd. FInt motstykke til alle slanketipsene! Hjelper ikke med grønnsaker når man fyser på no søtt eller salt! Hvorfor ikke unne seg litt usunt innimellom, istedenfor å prøve å bare leve sunt. For de fleste av oss, resulterer det bare i kjempesprekk og ekstra kilo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 25. oktober 2006 #73 Del Skrevet 25. oktober 2006 Dette synes jeg er en herlig tråd. FInt motstykke til alle slanketipsene! Hjelper ikke med grønnsaker når man fyser på no søtt eller salt! Hvorfor ikke unne seg litt usunt innimellom, istedenfor å prøve å bare leve sunt. For de fleste av oss, resulterer det bare i kjempesprekk og ekstra kilo!! ← så enig, så enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #74 Del Skrevet 25. oktober 2006 skylde på en tråd for at man fråtser! Sorry, men hvor er viljestyrken da? ← Men det er jo ingen av slankekjerringene her på forumet som HAR viljestyrke overhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #75 Del Skrevet 25. oktober 2006 Dette synes jeg er en herlig tråd. FInt motstykke til alle slanketipsene! Hjelper ikke med grønnsaker når man fyser på no søtt eller salt! Hvorfor ikke unne seg litt usunt innimellom, istedenfor å prøve å bare leve sunt. For de fleste av oss, resulterer det bare i kjempesprekk og ekstra kilo!! ← Men hva i alle dager er POENGET med tråden? skal vi ha en tråd der vi forteller hvor mange ganger vi har vært på do i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #76 Del Skrevet 25. oktober 2006 Sto opp klokken kvart på tre. Spist potetgull og rislunsj med blåbærsmak. Mmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2006 #77 Del Skrevet 25. oktober 2006 Men hva i alle dager er POENGET med tråden? skal vi ha en tråd der vi forteller hvor mange ganger vi har vært på do i dag? ← Hvem har sagt at du må inn på tråden og lese hvis du ikke vil da? Har du ikke fri vilje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vilja :-) Skrevet 25. oktober 2006 #78 Del Skrevet 25. oktober 2006 Gomla nedpå 2 medium store firkløverplater. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. oktober 2006 #79 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Men hva i alle dager er POENGET med tråden? skal vi ha en tråd der vi forteller hvor mange ganger vi har vært på do i dag? ← Hva er eventuelt poenget med tråder av typen "Siste innkjøp på produktfronten", "Skal du shoppe på LaRedoute i kveld?" samt en rekke andre tråder? Kan ikke en tråd ha ulike intensjoner tilpasset den enkelte bidragsyters ønsker? Jeg tipper at flere av de som skriver her har ulike grunner til at de gjør nettopp det. Endret 25. oktober 2006 av Sprilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 25. oktober 2006 #80 Del Skrevet 25. oktober 2006 Blåbær muffin på jobb, sjokoladekake med is til dessert (på Villa Paradiso!!), øl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå