Gå til innhold

I dag har vi spist usunt..

Gjest gjesta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Miss_alexandria

Tror du virkelig jeg gidder å avsløre det?!?!? :overrasket::overrasket:

:ler: Bare tuller ;)

Jeg spiser aldri noe usunt, så denne tråden er ikke noe for meg! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Får vel bidra litt jeg også da.

I dag har jeg drukket mocha og spist kake :sikle:

(Edit: Sukkersjokk=tasteleif)

Endret av Sprilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist et stort stykke hjemmebakt suksessterte, og nå nettopp litt Delivio-potetgull med et glass cola light til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går spiste jeg litt kake. I dag har jeg ikke kommet lenger enn til frokost, men det blir sikkert noe usunt i dag også, muligens kakerester fra i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg spist en sånn liten 24g melkesjokolade og i går spiste jeg krokansjokolade. :sur: Jeg må absolutt bli flinkere til å være streng mot meg selv. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig FRISTA til å løpe ned på butikken og finne noe riktig usunt å fylle min overtidssultne mage med, men vi skal snart hjem og lage middag, så jeg prøver å la være..

Jeg har ikke spist så veeeeeldig usunt sålangt, vel, drakk sjokomelk til frokost da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Where to begin?!

For to dager siden kjøpte jeg en boks med 2 liter Hennig Olsen vaniljeis med sjokobiter. I tillegg kjøpte jeg to pakker med lefser (sånne som man må hvete og la ligge i 20 minutter før de blir myke), og bøttet i meg. Delte opp herligheten på to dager.

I dag har jeg spist 3 Europshopper pizzaer til 10kr stk. De er så forbanna gode, oh gawd! Forgive me ts, for I hath sinned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ikke spist noe usunt enda... Men etterpå skal jeg spise pizza og i kveld skal jeg lage kafecookies :sikle: og kanskje en sjokolade også... Gleder meg! :D Skal trene i dag da så noe må man vel unne seg på en fredagskveld? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gikk på butikken like etter at jeg skrev i enne tråden i går, kjøpte kjeks og muffins, og spiste. Kjeks med sjokolade på.

Vel, spiser snart resten av kjeksene nå, også drakk jeg kakao til frokost i dag.

Synes ikke dette er så ille jeg, men det blir nok verre i løpet av helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på butikken like etter at jeg skrev i enne tråden i går, kjøpte kjeks og muffins, og spiste. Kjeks med sjokolade på.

Vel, spiser snart resten av kjeksene nå, også drakk jeg kakao til frokost i dag.

Synes ikke dette er så ille jeg, men det blir nok verre i løpet av helga...

Åh... *siklesikle* har lyst til å løpe rett bort til bakeriet nå! De har noen UTROLIG gode sjokoladekjeks... :sikle: Det er jo fredag... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, denne dagen har vært katastrofal, så jeg tenker jeg skal fortsette i samme løp.. :ler:

Frokost: 1 wienerbrød (fikk på jobb..), lunsj: burritos og 1 wienerbrød til dessert ( :rodme: ).. Til middag planlegger jeg å bestille italiensk pizza og drikke cola (med sukker i!) til. Samt helle nedpå et par glass rødvin. Kanskje jeg trenger litt potetgull og sjokolade til vinen? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...