Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #1 Del Skrevet 26. september 2006 Inspirert av "I dag har vi trent tråden", tenkte jeg at det kanskje var på tide med en "I dag har vi spist usunt tråd". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss_alexandria Skrevet 27. september 2006 #2 Del Skrevet 27. september 2006 Tror du virkelig jeg gidder å avsløre det?!?!? Bare tuller Jeg spiser aldri noe usunt, så denne tråden er ikke noe for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandoz Skrevet 27. september 2006 #3 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg spiser potetgull og browniesrøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2006 #4 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Haha. Får vel bidra litt jeg også da. I dag har jeg drukket mocha og spist kake (Edit: Sukkersjokk=tasteleif) Endret 27. september 2006 av Sprilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 27. september 2006 #5 Del Skrevet 27. september 2006 Her kommer min liste på min usunne dag, idag har jeg spist; 2 ulike middager, chips med rømmedip, et stykke sitronkake og to saft is. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 27. september 2006 #6 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg har spist et stort stykke hjemmebakt suksessterte, og nå nettopp litt Delivio-potetgull med et glass cola light til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 28. september 2006 #7 Del Skrevet 28. september 2006 I går spiste jeg litt kake. I dag har jeg ikke kommet lenger enn til frokost, men det blir sikkert noe usunt i dag også, muligens kakerester fra i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest joje Skrevet 28. september 2006 #8 Del Skrevet 28. september 2006 I dag har jeg spist en sånn liten 24g melkesjokolade og i går spiste jeg krokansjokolade. Jeg må absolutt bli flinkere til å være streng mot meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 28. september 2006 #9 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg er veldig FRISTA til å løpe ned på butikken og finne noe riktig usunt å fylle min overtidssultne mage med, men vi skal snart hjem og lage middag, så jeg prøver å la være.. Jeg har ikke spist så veeeeeldig usunt sålangt, vel, drakk sjokomelk til frokost da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. september 2006 #10 Del Skrevet 28. september 2006 I dag har jeg spist en sjokolade Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ian Skrevet 28. september 2006 #11 Del Skrevet 28. september 2006 Where to begin?! For to dager siden kjøpte jeg en boks med 2 liter Hennig Olsen vaniljeis med sjokobiter. I tillegg kjøpte jeg to pakker med lefser (sånne som man må hvete og la ligge i 20 minutter før de blir myke), og bøttet i meg. Delte opp herligheten på to dager. I dag har jeg spist 3 Europshopper pizzaer til 10kr stk. De er så forbanna gode, oh gawd! Forgive me ts, for I hath sinned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 28. september 2006 #12 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg har også spist en sjokolade i dag, men det var bare fordi mannen min kjøpte en til meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animelona Skrevet 29. september 2006 #13 Del Skrevet 29. september 2006 I dag har jeg ikke spist noe usunt enda... Men etterpå skal jeg spise pizza og i kveld skal jeg lage kafecookies og kanskje en sjokolade også... Gleder meg! :D Skal trene i dag da så noe må man vel unne seg på en fredagskveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. september 2006 #14 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg gikk på butikken like etter at jeg skrev i enne tråden i går, kjøpte kjeks og muffins, og spiste. Kjeks med sjokolade på. Vel, spiser snart resten av kjeksene nå, også drakk jeg kakao til frokost i dag. Synes ikke dette er så ille jeg, men det blir nok verre i løpet av helga... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animelona Skrevet 29. september 2006 #15 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg gikk på butikken like etter at jeg skrev i enne tråden i går, kjøpte kjeks og muffins, og spiste. Kjeks med sjokolade på. Vel, spiser snart resten av kjeksene nå, også drakk jeg kakao til frokost i dag. Synes ikke dette er så ille jeg, men det blir nok verre i løpet av helga... ← Åh... *siklesikle* har lyst til å løpe rett bort til bakeriet nå! De har noen UTROLIG gode sjokoladekjeks... Det er jo fredag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 29. september 2006 #16 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg har spist marsipankake i dag. Rester etter bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 29. september 2006 #17 Del Skrevet 29. september 2006 Huff, denne dagen har vært katastrofal, så jeg tenker jeg skal fortsette i samme løp.. Frokost: 1 wienerbrød (fikk på jobb..), lunsj: burritos og 1 wienerbrød til dessert ( ).. Til middag planlegger jeg å bestille italiensk pizza og drikke cola (med sukker i!) til. Samt helle nedpå et par glass rødvin. Kanskje jeg trenger litt potetgull og sjokolade til vinen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 29. september 2006 #18 Del Skrevet 29. september 2006 I dag kjøpte jeg firkløver da jeg var i butikken, og den forsvant fort ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 29. september 2006 #19 Del Skrevet 29. september 2006 Skal spise litt sjokolade (83% mørk) og så blir det noen øl senere ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 29. september 2006 #20 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg spiste pizza til middag, riktignok hjemmelaget med skinke men allikevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå