Gå til innhold

Shoppingbag!

Gjest Tanita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tanita
Lykke til med røykeslutten! Da får du jo mye mer å shoppe for. :ler:

Hei :vinke:

Lykke til med røykeslutten :klem:

Tusen takk! Så langt har jeg røykt to igår kveld (fordi jeg ble sur, hehe) men det var alle på hele gårsdagen og idag har jeg tatt en av gammel vane... :klaske: Må venne meg av det der, jeg har sluttet før og vet hvor enkelt det blir når jeg først har gått lenge nok uten og da tar en røyk så "smaker" det ikke godt lengre. Og så mye en sparer på å ikke røyke, og slipper den røyklukta - kjenner det jo ikke selv når man røyker men vet også hvor ekkelt det lukter når man ikke røyker selv. Og så blir huden mye bedre. Den er bra nå også, men en får med tiden, hvis man røyker i flere år, mange smårynker som er utrolig stygt... Huden aldres mye tidligere. Og alt annet aldres sikkert mye tidligere enn det skal også, hvis man røyker mye. Og ikke minst tennene og tannkjøttet - har selv sett da jeg jobba med det, hvor ille det står til med tenner og tannkjøtt til folk som har røkt lenge... Usj... Lurer på om jeg skal slenge røykpakken oppå skapet på kjøkkenet, da vet jeg at jeg har en pakke samtidig som jeg ikke får tak i og vil ikke gå og kjøpe en ny... Dessuten kan man få stygge bein av røyking. *motiverer meg selv nå* Og jeg har regnet ut at hvis jeg slutter, sparer jeg hele 800 kr i måneden! Skal ikke røyke mer nå, skal prøve å holde meg unna og se hvor lenge jeg klarer det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Deception
T Og jeg har regnet ut at hvis jeg slutter, sparer jeg hele 800 kr i måneden! Skal ikke røyke mer nå, skal prøve å holde meg unna og se hvor lenge jeg klarer det. :)

800 kroner! Det er for eksempel et par kule sko :sjarmor: Uten at det vil merkes på økonomien ellers. Ikke ille i det hele tatt. Tenk også på at kondisen blir merkbart bedre nesten umiddelbart etter at du har sluttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Ja, ikke sant? :) Mere shopping og gøy. Det er bare når jeg ikke er fornøyd eller blir sur, nedfor eller lei, da tar jeg meg en "pause" fra hverdagen og setter meg ned med en røyk. Det er så dumt for røyken gjør jo ikke noe godt, men det er liksom at jeg føler at da tar jeg en "pause" fra hverdagen, livet ja alt. Selv om det bare er en liten sigarett. Må nesten erstatte det med noe godt å spise istedet, ikke sunt det heller, men sunnere for lungene og alt iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

M-m! Skulle ønske jeg aldri begynte igjen, det var så dumt... For jeg har klart å slutte før og da gikk det helt greit da jeg var blant venner og familie som ikke vil akseptere hvis jeg røyker siden de ikke røyker selv er det mye enklere enn når man har venner som røyker. Da blir en oftere fristet. Har lagt merke til selv, at ved hver ting som går meg imot eller hvert problem, så tar jeg meg bare en "pause", setter meg ned med en røyk og bare slapper av. Det har blitt min måte å ta alt så mye lettere. Jammen bra jeg ikke er så glad i alkohol! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tanita

Takk! :) Så langt har det gått ganske dårlig, men imorgen er en ny dag, forhåpentlig røykfri en. Er uansett snart tom for røyk, og skal IKKE bruke penger på en røykpakke. Skal virkelig prøve å slutte nå, men må finne en "erstatter" men vet ikke helt hva. Tyggegummi kanskje. :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tanita

Hahaha, aldri i verden om jeg putter snus i leppa, da røyker jeg heller. Noe så ekkelt! :lol: Har sett jenter som ser fine ut og så kjøper de snus(!) Usj... Ille nok at menn snuser, men jenter/kvinner? Men nå har jeg ikke prøvd det, og kanskje synes de det er veldig godt da. Det finnes jo Mocca, en rosalilla boks med jentesnus. Uansett, det er ille syns jeg. Det er så maskulint, men likevel er kanskje ikke røyk mindre maskulint da... Eller? Idag har jeg kjøpt en masse godter, forskjellige ting, så jeg bare kan spise etter hva jeg lyster på. Sjokolade, lakris, sure ting og søte ting. Har allerede spist opp sjokoladene og en halv pakke love hearts er fortært. Nå blir det kyllingsalat til middag. Yum...

Dagens shopping ble noe så spennende som en tipakning kleshengere og spotlight-pærer. :sjokolade:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at snus er fryktelig på jenter!! Det er noe av det verste jeg ser... Da er det mye mer feminint å røyke. Heldigvis gjør jeg ingen av delene selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snus er ekkelt. Spesielt da noen gutter skal vise meg at de har 4 snus oppi kjeften :forvirret:

Jeg spiste en del smurfeputer(de blå pakkene) da jeg sluttet å røyke. Namnam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Har kjøpt tre lakriskjærligheter på pinne idag, men tro om det hjelper når suget er størst! Det er for enkelt, med butikken rett over gata og døgnåpen bensinstasjon like ved. DÅrlig tidspunkt å slutte på også men har bestemt meg for å gi det litt tid medn målet er å slutte til slutt ja.

Gikk nesten innom en frisørsalong idag for å kjøpe noe for å dempe brusete hår, men kom på at jeg ikke vil ha noe annet enn Potion 9 fra Sebastian til det nå, så jeg får vente til jeg finner en salong med det merket. Skal sjekke priser og se om det er billigs å bestille fra Lookfantastic.com eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Potion 9 er en del billigere på Lookfantastic, så vidt jeg husker.

Om du får problemer med å slutte, prøv Zyban. Dyrt, men verdt det, jeg greide å slutte, og jeg eier ikke viljestyrke. Problemet var at jeg begynte igjen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita

Tok en røyk nå, røyka bare halve, da stumpa jeg den, det er ikke like godt lengre så da har jeg vel kommet langt. :)

Har kjøpt meg flybillett! Endelig har jeg en dato for når jeg og kjæresten (uvant å kalle han kjæresten istedet for sambo men siden han flytta har vi ikke sett hverandre på 4 måneder så men vi blir jo det igjen da - vet bare ikke når...) møtes igjen! Det er lenge til enda, men jeg gleder meg! :hjerter_rundt:

Endret av Tanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...