Gjest Ulva35 Skrevet 26. juni 2007 #301 Del Skrevet 26. juni 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #302 Del Skrevet 20. juli 2007 wii er gøy! og til tross for at magen er litt i veien når man spiller golf har jeg banket mannen min i det bowling er ogås moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 22. juli 2007 #303 Del Skrevet 22. juli 2007 Du er vel på vei hjem fra kampen nå. Dette var spennende kan trykt si att uavgjort var rettferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #304 Del Skrevet 22. juli 2007 var ikke på kampen i dag jeg så den bare på tv... var nok ganske rettferdig ja..... men må innrømme at laget mitt snart må begynne å sparke litt bedre ball.. mon tru om de sparker nordlien dersom det ikke blir medalje.. det var jo "grunnen" til at røsler måtte gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 23. juli 2007 #305 Del Skrevet 23. juli 2007 De må iallefall lære seg å få ballen i mål Spennende i toppen iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #306 Del Skrevet 24. juli 2007 mål? hva er det for noe da? det har vi ikke hørt om før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå