Gå til innhold

BBC Food

Wonders

Anbefalte innlegg

Mye bra på BBC food ja, får masse inspirasjon! Har mine favoritter men aner ikke hva de heter, bla.a. ei dame som har nybygd og veldig fancy (i gammel stil) kjøkken, er en av de jeg liker best.

Du tenker nok på Tamasin Day Lewis.

Til dere som vil ha BBC Food så er den i Canal Digitals Family og Entertain pakke.

Jeg er kjempefan av BBC Food, sitter å noterer og prøver ut nye ting ofte. Uten tvil en av de kanalene jeg ser mest på.

Endret av Antoinette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker også Tamasin sin programmer, hun lager mye spennende mat. Men det irriterer med at hun ikke kan sette opp det store håret sitt. Rett og slett uappetittelig slik hun kaster det rundt hele tiden, ser for meg laaange mørke hår i maten. *grøss*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også Tamasin sin programmer, hun lager mye spennende mat. Men det irriterer med at hun ikke kan sette opp det store håret sitt. Rett og slett uappetittelig slik hun kaster det rundt hele tiden, ser for meg laaange mørke hår i maten. *grøss*

He he, er nok litt enig. Synes også godt hun kunne bruke andre klær enn ermeløse topper hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest 1
Jeg barer elsker DELI  BELLY, med han homsen Reza Mahammad, og skuespilleren Sanjeev.

Reza er kokk, eier masse restauranter i Engeland, og Sanjeev Bhasker  er han sønnen fra britisk humor-prog Birdy Birdy Nam Nam, om noen husker dem. Han er oxo med på Luxery Travel (el hva d heter)på Travel channel

Tar disse indisk/ pakistanske mat-programmene opp på video, og bruker de hjemme. Helt genialt for oss amatør-kokker!

James can cook gjør meg så stressa, han søler og slumper, slenger kasseroller overalt, kaster seg inni kameralinsa, æsj. Maten ser ok ut da...

Enig i det altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...