Gå til innhold

BBC Food


Wonders

Anbefalte innlegg

Jeg barer elsker DELI BELLY, med han homsen Reza Mahammad, og skuespilleren Sanjeev.

Reza er kokk, eier masse restauranter i Engeland, og Sanjeev Bhasker er han sønnen fra britisk humor-prog Birdy Birdy Nam Nam, om noen husker dem. Han er oxo med på Luxery Travel (el hva d heter)på Travel channel

Tar disse indisk/ pakistanske mat-programmene opp på video, og bruker de hjemme. Helt genialt for oss amatør-kokker!

James can cook gjør meg så stressa, han søler og slumper, slenger kasseroller overalt, kaster seg inni kameralinsa, æsj. Maten ser ok ut da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye bra på BBC food ja, får masse inspirasjon! Har mine favoritter men aner ikke hva de heter, bla.a. ei dame som har nybygd og veldig fancy (i gammel stil) kjøkken, er en av de jeg liker best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke hva han heter, men han der litt eldre karen som reiser rundt og lager mat forskjellige plasser av lokale råvarer etc, han liker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du mener Floyd jeg, Drua.

Liker oxo Floyd Uncorked, om vin, for oss som ikke er helt inni den verdenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er syk og ligger hjemme fra jobb, eller om kvelden ellers eller i helger, ser jeg masse på BBC Food: det er en kjempefin kanal.

Kult med så ulike mennesker og måter å lage mat på, med vin til naturligvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke BBC Food, men laster ned ALLE programmer med Gordon Ramsay :)

(men nå er jeg ikke sikker på om han faktisk erpå den kanalen uansett...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke hva han heter, men han der litt eldre karen som reiser rundt og lager mat forskjellige plasser av lokale råvarer etc, han liker jeg.

Tenker du på Rick Stein - han med hunden? I såfall liker jeg ham også veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkuratt fått denne kanalen og liker den kjempegodt. Gubben fikk Sport'n og jeg fikk BBC Food. :ler:

Liker de som lager italiensk mat også liker jeg Nigella. Mange bra programmer ja. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkuratt fått denne kanalen og liker den kjempegodt. Gubben fikk Sport'n og jeg fikk BBC Food. :ler:

Liker de som lager italiensk mat også liker jeg Nigella. Mange bra programmer ja. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedda Gabler

Jeg liker Nigella.

Må tilstå at tv-kokker som ikke er syltynne har litt ekstra kred... Noen ser ut til å nyte mat mer enn andre.

Mye bra på BBC Food, men jeg er grundig lei av Ready Steady Cook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Annonse

Jeg blir så stressa av han australiern som har fornavnet sitt som tittel på programmet....James can....ett eller annet. Han kaster ting rundt seg osv,,, og bare slumper , grøss.

Liker godt de som reiser å smaker og lager mat de aldri har sett jeg.

Havfrua du må være fornøyd, godt gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg barer elsker DELI  BELLY, med han homsen Reza Mahammad, og skuespilleren Sanjeev.

Reza er kokk, eier masse restauranter i Engeland, og Sanjeev Bhasker  er han sønnen fra britisk humor-prog Birdy Birdy Nam Nam, om noen husker dem. Han er oxo med på Luxery Travel (el hva d heter)på Travel channel

Tar disse indisk/ pakistanske mat-programmene opp på video, og bruker de hjemme. Helt genialt for oss amatør-kokker!

Har BBC Food og er veldig glad i mange av programmene, men dette er ett av de programmene jeg virkelig ikke klarer. Må rett og slett skru av når det kommer, for det første er han så overdrevent fjollete at jeg blir pinlig berørt, og dessuten er fokus til tider langt borte fra maten. Men det er jo det som er fint da, at kanalen har noe for enhver smak :)

Selv liker jeg Paradise Kitchen godt, repriser av gamle Jamie eller Nigella serier er også fint, det lages vel ikke nye for tiden tror jeg, men de gamle tåler å vises flere ganger. Serien om River Cottage er også fin, selv om matlagingen ikke alltid er hovedfokus der. Men best er det når noen inspirerer meg til å prøve noe helt nytt, uansett hvilket program det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker BBC-food - men har dessverre ikke kanalen lenger.

Eneste programmet jeg ikke liker er "Ready-steady-cook", det blir litt "over the top" for min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir så stressa av han australiern som har fornavnet sitt som tittel på programmet....James can....ett eller annet. Han kaster ting rundt seg osv,,, og bare slumper , grøss.

Haha, han er jo sååå kjekk! Tror kanskje det er derfor jeg liker de snuttene så godt! :rødme:

Liker også River cottage som flere her, orgasmic organic er interessant for de pleier å ha litt underlige sammensetninger som jeg ikke har tenkt på eller sett før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...