Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg leser ikke Se og Hør, men er det tilfelle at Trude og mannen har gått fra hverandre nå? Var det pga danseserien eller? Da er vel kanskje det også en medvirkende årsak til at hun er blitt så tynn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert mye derfor!

Hun har jo stått fram i alle sladreblader og forsiden av VG helg(forrige helg)

Syns det ble litt vel mye skriving om det bruddet! Det hadde holdt med en liten notis.Brette ut om bruddet i hytt og pine mener jeg hun kunne ha spart seg for!

Nå heier jeg på Kristian

Skrevet

Det er vel pressen som bretter ut bruddet til Trude og mannen? Syns det er ok at hun selv har fortalt om det jeg. Da har hun mer kontroll på hva som blir trykket (i mer seriøse tidsskrift enn Se&Hør ihvertfall). Bedre det enn at pressen spekulerer.

Ellers så er jo ofte samlivsbrudd den mest effektive slankekur, og når man har 3 barn under 5 år og dansetrening hver dag i tillegg...!

Utover det: Kristian Ø vinner nok hele greia!!!

Skrevet

Holder en knapp på Kristian, nå som Trude er ute. Hadde håpet hun skulle klare å være med lengre!

Når det er sagt så er jeg mektig imponert over magen til Susann Goksør! Den var trent og det så kort tid etter barn?! Jeg må nok bli proff håndballspiller.... :ler:

Skrevet

Jeg er også imponert over magen til Susann! Ikke bare magen, synes hun er fantastisk kul. Håper hun og Kristian kommer til finalen! Der de andre damene er mer eller mindre sex kittens, er hun en sexy panter du ikke tøyser med. (Ja, jeg er hetro jente, men hun er helt utrolig.)

Skrevet

Synes det var utrolig kipt at trude gikk ut, hadde ikke regnet med de skulle vinde men tom arild er så kjekk at jeg godt kunne tenke meg å sett han på skjermen litt mer.

Kristian er utrolig god når det skulle være sagt , men kan ikke skjønne hva bokseren gjør der enda han kan jo ikke danse og var absolutt han som burde blitt sent hjem.

Skrevet

Jeg håper Steffen går ut, men jeg er litt redd for at Tone som ryker.

Gjest Miloine
Skrevet
Jeg håper Steffen går ut, men jeg er litt redd for at Tone som ryker.

Jeg håper Tone går og at Steffen blir!

Skrevet

:overrasket:

Bettan...

...ut.... :overrasket:

Nå må dere slutte å stemme på Steffen!!! :fy_fy:

Var jo han som burde gått ut i dag...

:sur:

Skrevet

Huff, ut med Tone neste uke. Er skikkelig lei den dama.

Skrevet

NEI!!! Bettan ut idag?! Og jeg som hadde sett for meg henne og Kristian Ødegård i finalen... :sur:

Til og med hun som danser med Steffen Tangstad så rimelig lamslått ut over resultatet idag... :forvirret:

Jaja, da håper jeg heller det blir Susann og Kristian i finalen, da... Heia Kristian!!! :)

Skrevet
Til og med hun som danser med Steffen Tangstad så rimelig lamslått ut over resultatet idag...  :forvirret:

Det gjorde hun sist også...

Blir omtrent som "Blomster-Finn-komedien" dette... :sjenert:

Skrevet
Huff, ut med Tone neste uke. Er skikkelig lei den dama.

Enig, hun er så utrolig spjåkete!Men når det er sagt er jun flink til å danse, men hennes oppførsel er til å spy av!Greit, hun er ung men ærlig talt

Veldig synd at Bettan gikk ut!

Skrevet
Slik så listen min ut for litt siden:

1)Kristian

2)Tone

3)Trude

4)Susann

5)Elisabeth

6)Steffen

Nå ser listen min ut slik:

1)Kristian

2)Tone

3)Susann

4)Steffen

Gjest Gjest_trulte_*
Skrevet

Nå er Kristian laget som favoritt i showet... tror han kan gjøre så mye feil som han vil han blir tilgitt for det av dommerne. Det er nå det.. han er flinkest å danse av de som er igjen, det skal han ha..

Tone har mistet bakkekontakten og taper på oppførselen sin, men hun får til å danse, jeg syns hun er flink til det.

Steffen skulle vært ute for lenge siden.

Jeg syns Bettan gjorde en flott dans denne gangen synd hun måtte gå!

Susan er faktisk rå på dansegulvet, jeg syns hun fortjener å bli med til finalen!

Skrevet
Enig, hun er så utrolig spjåkete!Men når det er sagt er jun flink til å danse, men hennes oppførsel er til å spy av!Greit, hun er ung men ærlig talt

Veldig synd at Bettan gikk ut!

Haha. :legrine: For Bettan er ikke spåjekete i heletatt! :ironi:

Gjest stokken
Skrevet
Haha.  :legrine:  For Bettan er ikke spåjekete i heletatt! :ironi:

Ikke sant......... ;) Men Tone er ung og unge jenter som får vist seg fram på tv liker vi ikke, for da mister de selvfølgelig bakkekontakten og blir så utrolig spjåkete..... døøøh selskapsdans uten spjåk, hva er det da?

Skrevet

Tror Kristian vinner, men jeg heier faktisk på Tone. Liker henne mye bedre nå enn da hun var med i Idol. :)

Gjest Gjest May
Skrevet

Jeg tror Susann ryker ut neste gang. Hun har vært mer ujevn enn de andre to, selv om hun har imponert de siste gangene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...