Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #41 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg heier på veterinær-Trude, for hun er så søt. Kristian har jeg ikke sansen for,selv om han danser veldig bra. Men jeg syntes likevel synd på ham siden dansepartneren kom borti han så han blødde? Er det mulig?
Kykkelikokos Skrevet 7. oktober 2006 #42 Skrevet 7. oktober 2006 Vetrinær-Trude er ikke mye søt da. Muligens personligheten hennes, men hun ser litt snodig ut i ansiktet
MAcy Skrevet 7. oktober 2006 #43 Skrevet 7. oktober 2006 Som eks håndballspiller har susann vært et idol i årevis, på musikk fronten har jeg alltid synes bettan var god og ei koselig dame, så fulgte jeg med på idol og der var tone ei kul jente, så fikk jeg se skal vi danse og der var kristian og ho russiske et flott par som var kule og se på. SÅ fikk jeg sett litt til og der kom tude og tom arild- han er desuten utrolig kjekk og virkelig flott å se på, på dansegulvet og ellers. så her ble det mange som er inne i varmen. Men må virkelig si at som den cæsar seren jeg er så kan jeg ikke like inger helge får helt frysninger av den fyren for i han hadde en ekkel rolle og ser litt skummel ut også... ellers er bokseren steffen ikke noe å se på synes nå jeg og han astrofysikkeren er også litt skummel, plis ikke la han bli den nye finn som aldri ryker ut(finn var jo kul da og en liten morohet i programet)men få han ut, rodejenta var jo mye flikere og søtere å se på men men. Tok opp programmet i går og så si jeg tror jeg så dansen til trude og tom arild 6 ganger var utrolig kult å se han danse i går spesielt, trude var også kul da!!! Dritt kjekk han Tom arild ja!!!
Gjest gjest1 Skrevet 7. oktober 2006 #44 Skrevet 7. oktober 2006 Sist uke klarte Guro/i og Tommy å nevnte et par og denne gangen glemte de det. Sist gang var det forståelig. Det var jo da Danielsen døde. Men i går igjen? Synd at Jeanette røk ut. Jeg var sikker på at det var Eirik eller Steffen sin tur. Mine favoritter: 1)Ingar Helge 2)Kristian 3)Susann 4)Elisabeth 5)Tone 6)Trude 7)Steffen 8)Eirik Ingar Helge og Kristian har overrasket meg stort.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #45 Skrevet 13. oktober 2006 Tone imponerte meg i dag! Hun er skikkelig flink til standarddanser eller hva det nå heter.
Gjest Taxi Skrevet 13. oktober 2006 #46 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg heier på Kristian. Han er så god!! Den jeg liker minst er Tone. Jeg takler henne rett og slett ikke. Synd at hun har en sånn personlighet når hun egentlig er utrooolig pen!!
Rosenrød Skrevet 13. oktober 2006 #47 Skrevet 13. oktober 2006 Ja, det blir litt for mye av Tone, selv om hun er nydelig.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2006 #48 Skrevet 13. oktober 2006 Oi, hadde ikke trodd at Ingar og Gyda skulle gå ut i kveld!! De var jo et av de beste parene totalt sett!
Rosenrød Skrevet 13. oktober 2006 #49 Skrevet 13. oktober 2006 Ja, nå er jeg sjokkert..... Danset de dårlig i kveld????
Catzy Skrevet 13. oktober 2006 #50 Skrevet 13. oktober 2006 Argh! Hadde Ingar og Gyda som favoritter. Synes han har vært så bra. Eneste som fikk 10'er til nå... Synd de gjorde det dårlig. Da setter jeg min lit til Kristian og til Susann. Jeg tror Eirik Newth kommer til å bli med lenge, litt som Blomster-Finn i fjor. Regner med at det er høy Tufte-IL-faktor, siden alle nerder i Norge kommer til å stemme ham fram. (OK, veldig generalisert) Han er en underdog, og folk stemmer ofte på underdogs. Selv om han kommer på siste plass, vil han gå videre hvis den som ligger på plassen over ham på dommerpoengene får færre publikumsstemmer.
Arwen Skrevet 13. oktober 2006 #51 Skrevet 13. oktober 2006 skikkelig skuffet i dag. Vil fortsatt ha ut Steffen, og stemmer fortsatt på Kristian.
MAcy Skrevet 13. oktober 2006 #52 Skrevet 13. oktober 2006 rart at ikke steffen eller eirik kan ryke ut, de skal liksom danse ikke gå rundt mens partneren danser!!!!
Pimbila Skrevet 13. oktober 2006 #53 Skrevet 13. oktober 2006 Jeg heier på Kristian. Han er veldig flink, morsom og kjekk :-D
*melis* Skrevet 13. oktober 2006 #54 Skrevet 13. oktober 2006 (endret) Go Kristian! Ikke at jeg ser forskjell på hvem som danser bra og dårlig men han er i alle fall den mest sjarmerende I tilegg har jeg også sansen for dansepartneren hans, søtt par Må bare kommentere det med idol-Tone; Riktignok er jenta pen, men hvorfor alt oppstyret?? Fatter ikke helt det der, kan umulig være sunt å få så mye oppmerksomhet som hun gjør i så ung alder. Synes ikke hun er så spektakulært pen som enkelte git inntrykk av, dansepartneren til Kristian, Alexandra Kakurina er jo både penere og virker hakket mer sympatisk Endret 13. oktober 2006 av *melis*
Gjest Gjest_trudelutt_* Skrevet 14. oktober 2006 #55 Skrevet 14. oktober 2006 Syns Kristian er best og penest! klarer ikke veterinær Trude syns ikke Erik Newt har noe mer å gjøre der...
monja Skrevet 15. oktober 2006 #56 Skrevet 15. oktober 2006 Synes det var utrolig kjipt at Ingar og Gyda gikk ut. De var virkelig en av mine favoritter. Hvorfor er han derre Newt med enda? Årets Blomster-Finn? Håper de ryker neste gang.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2006 #57 Skrevet 15. oktober 2006 dette er bare tull. tv2 har sitt ord med, det er jeg sikker på. for hvorfor i al verden går newt videre. han kan jo ikke danse. ikke i forhold til ingar som gikk ut-. nei tv2 mistet en god seer nå. dette ble for dumt. skulle vært lov åprotestere på dette... altfor dumt! går jo ike på ferdighetene dette...
Arwen Skrevet 15. oktober 2006 #58 Skrevet 15. oktober 2006 Det er vel tvseerne som stemmer da, kan ikke tenke meg tv2 jukser med det her. Da har de hvertfall gjort noen merkelige valg de siste to ukene.
Gjest Frk Åberg Skrevet 15. oktober 2006 #59 Skrevet 15. oktober 2006 Hva? Gikk Ingar ut?!? Jeg så programmet, men ikke avstemningen. Nå ble jeg litt sjokkert. Han var jo en av favorittene mine (sammen med Kristian). Så flink som han var. Utrolig at Steffen går videre, og ikke Ingar. Eirik Newt er jo ikke flink, men han syns jeg er morsom å ha med. Steffen derimot, kan de godt stemme ut. Det samme med Trude. Tone begynner å bli litt slitsom, men hun var virkelig utrolig fin på fredag. Elsker den stilen.
Arwen Skrevet 15. oktober 2006 #60 Skrevet 15. oktober 2006 Hva? Gikk Ingar ut?!? Jeg så programmet, men ikke avstemningen. Nå ble jeg litt sjokkert. Han var jo en av favorittene mine (sammen med Kristian). Så flink som han var. Utrolig at Steffen går videre, og ikke Ingar. Eirik Newt er jo ikke flink, men han syns jeg er morsom å ha med. Steffen derimot, kan de godt stemme ut. Det samme med Trude. Tone begynner å bli litt slitsom, men hun var virkelig utrolig fin på fredag. Elsker den stilen. ← Signerer dette jeg. Enig på alle punkter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå