Arwen Skrevet 1. oktober 2006 #21 Skrevet 1. oktober 2006 Heier fortsatt på Kristian Ødegård, og synes Steffen Tangstad burde gått ut sist.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2006 #22 Skrevet 1. oktober 2006 jeg synes det er skikkelig frekt av danse-tone å si at de gjorde det ræva. Når det var mange som fikk dårligere poengsum enn hun liksom..
Gjest squeeky Skrevet 2. oktober 2006 #24 Skrevet 2. oktober 2006 Tone er 18 år....hun er ikke helt tørr bak ørene enda, har akkurat kommet inn i B-kjendis tilværelsen, masse oppmerksomhet, pop blandt gutta... La henne være...hun er ung og har ikke så mye livserfaring enda. Det kommer etterhvert....
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #25 Skrevet 2. oktober 2006 Tone er 18 år....hun er ikke helt tørr bak ørene enda, har akkurat kommet inn i B-kjendis tilværelsen, masse oppmerksomhet, pop blandt gutta... La henne være...hun er ung og har ikke så mye livserfaring enda. Det kommer etterhvert.... ← ja dakkar...
Gjest anti jante Skrevet 3. oktober 2006 #26 Skrevet 3. oktober 2006 Tone er 18 år....hun er ikke helt tørr bak ørene enda, har akkurat kommet inn i B-kjendis tilværelsen, masse oppmerksomhet, pop blandt gutta... La henne være...hun er ung og har ikke så mye livserfaring enda. Det kommer etterhvert.... ← Vi var nok ikke noe bedre da vi var 18, men de fleste av oss kom ikke på tv. Omgivelsene våre derimot hadde nok sin oppfatning av oss. Når det gjelder kritikken av Tone her inne så er det nok janteloven som har slått ut i full blomst! Og den er sterk, og omfatter de fleste som er unge og visstnok "tror de er noe" ifølge "jantene".
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #27 Skrevet 3. oktober 2006 tone "flørter" med kamera ja...hun blinker jo til kameraet HVER gang hun har sjansen, herregud.
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #29 Skrevet 4. oktober 2006 Synes det er håpløst at man skal bli stemplet som sjalu og misunnelig ved den minste kritikk til jenter som tone. HUn er kjempepen javisst, men hun er også ekstremt irriterede...trodde forresten hun var 19 jeg..
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #30 Skrevet 4. oktober 2006 Nå er det vel ikke så mye annet enn utseendet, litt middelmådig sang og amatørdansing hun er kjent for, så for mitt vedkommende er hun en nobody, på lik linje med mange andre innen kjendisverdenen. Å vie livet sitt til hvor ofte man er på skjermen eller i avisene må være et ynkelig liv i lengden.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #31 Skrevet 6. oktober 2006 Mine favoritter er Ingar og veterinær-Trude!
Kykkelikokos Skrevet 6. oktober 2006 #32 Skrevet 6. oktober 2006 Så lenge astrofysikeren går ut så er jeg fornøyd. Han er fæl
Arwen Skrevet 6. oktober 2006 #33 Skrevet 6. oktober 2006 Så lenge astrofysikeren går ut så er jeg fornøyd. Han er fæl ← Synes han er litt søt jeg Håper Steffen går ut i dag, han har litt for lite sjarm til å være på tv synes jeg.
Kykkelikokos Skrevet 6. oktober 2006 #34 Skrevet 6. oktober 2006 Stakkar komikermannen som fikk kutt i leppa da. Han og dansepartneren er jo litt søte sammen.
Gjest gjesta Skrevet 6. oktober 2006 #35 Skrevet 6. oktober 2006 Heier på Ingar, Trude og Kristian! I kveld håper / tror jeg at enten Steffen Tangstad eller han astrofysikeren går ut. Jeg er absolutt ingen danseekspert, så jeg heier vel mest med hjertet, dvs jeg heier på dem som er mest sjarmerende OG flinke. Ingar Helge Gimle har virkelig overrasket - jeg har hatt et inntrykk av ham som slesking, men han er jo god som bare det.
Arwen Skrevet 6. oktober 2006 #36 Skrevet 6. oktober 2006 Han har overrasket meg skikkelig også! Han og Kristian er fortsatt mine favoritter.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #37 Skrevet 6. oktober 2006 Synes det var dumt at Jeanette Roede gikk ut i kveld. Hun var flink pluss at hun virket veldig sympatisk. Men hun er vel ikke så kjent i forhold til mange av de andre...Overrasket over at Tone var nest minst populær blant seerne!
Kykkelikokos Skrevet 6. oktober 2006 #38 Skrevet 6. oktober 2006 Hun var vel ikke nest minst. De hadde bare glemt henne Eller så var hun tredje sist.
Arwen Skrevet 6. oktober 2006 #39 Skrevet 6. oktober 2006 Tone var glemt, og de ble lest opp i tilfeldig rekkefølge. Synd, for hadde vært artig å sett resultatlista.
Gjest Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #40 Skrevet 6. oktober 2006 heier på kristian ødegård, på andreplass kan ingar helge gimle få lov til å komme. synes og han har bare vært slesk og heslig, men han var jo ikke det nå. og trude på tredje. selv om jeg synes hun danset mindre bra i dag. men, er trude blitt veldig tynn? eller er det jeg som ikke har sett henne på tv på en stund...? tone kunnet roet seg ned littegranne, ellers er hun sikkert en søt jente.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå