Gå til innhold

"Skal vi danse-tråden"

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner ikke helt hvordan dommerne der gir poeng. Tar de i betraktning at kjendisene skal opptre som profesjonelle dansere eller blir de sett på som likeverdige med danspartneren? Og hvorfor blir ikke de prof. danserne kritisert/kommentert? De kan vel umulig være feilfrie de heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor blir ikke de prof. danserne kritisert/kommentert? De kan vel umulig være feilfrie de heller.

Det har jo med konseptet å gjøre; man tager et stykk kjendis uten spesielle dansekunnskaper og skal lære vedkommende å bli god på en uke. Dette gjør man ved å sette kjendis sammen med proff danser, og at proffen er god forutsettes. Dessuten er det til en viss grad proffens fortjeneste at amatøren blir god (men det må jo sies at enkelte har fått et bedre utgangspunkt enn andre :ler: ), så ris/ros til amatøren er indirekte ris/ros til proffen også.

Heia Kristian!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trist som faen
Nå er det vel ikke så mye annet enn utseendet, litt middelmådig sang og amatørdansing hun er kjent for, så for mitt vedkommende er hun en nobody, på lik linje med mange andre innen kjendisverdenen. Å vie livet sitt til hvor ofte man er på skjermen eller i avisene må være et ynkelig liv i lengden.

Du er selve definisjonen på Jamteloven.....

Så bitter du høres ut, skal vedde på at du bare er misunnelig fordi du selv ikke kan få trynet ditt på skjermen..... GET A LIFE! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist uke klarte Guro/i og Tommy å nevnte et par og denne gangen glemte de det. Sist gang var det forståelig. Det var jo da Danielsen døde. Men i går igjen?

Synd at Jeanette røk ut. Jeg var sikker på at det var Eirik eller Steffen sin tur.

Mine favoritter:

1)Ingar Helge

2)Kristian

3)Susann

4)Elisabeth

5)Tone

6)Trude

7)Steffen

8)Eirik

Ingar Helge og Kristian har overrasket meg stort.

Slik så listen min ut for litt siden.

Nå ser den slik ut:

1)Kristian

2)Tone

3)Trude

4)Susann

5)Elisabeth

6)Steffen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med meg ett program forrige sessong og har sett ett program i denne runden.

Synes det er kjedelig og lite underholdene. Sikkert jeg som er kje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trude røk ja. Uff, så tynn hun er blitt... så tydelig forskjell på første gang og denne gangen da de viste sammendraget...

Synes ikke det var helt fortjent at hun røk, hun skulle gått etter Steffen ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Trude røk ja. Uff, så tynn hun er blitt... så tydelig forskjell på første gang og denne gangen da de viste sammendraget...

Synes ikke det var helt fortjent at hun røk, hun skulle gått etter Steffen ihvertfall.

Trist at hun røk ut... Syntes også at hun var blitt veldig tynn. Virket nesten syk. Så ikke noe godt ut, men det er vel en stor påkjenning å være med i det programmet vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine

Hun har vært tynn siden første gang på dansegulvet, og nå er det jo såvidt skinnet dekker knoklen! :overrasket:

Helt greit at hun røk ut! (ikke for det jeg skrev over så klart)

Jeg savner Ingar H.Gimle, han var utrolig dyktig!

Jeg heier på Kristian og , Bettan på en god annen plass!

Tone kan danse seg langt vekk! :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...