Gjest Frk Åberg Skrevet 15. oktober 2006 #61 Del Skrevet 15. oktober 2006 Signerer dette jeg. Enig på alle punkter ← Morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2006 #62 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg skjønner ikke helt hvordan dommerne der gir poeng. Tar de i betraktning at kjendisene skal opptre som profesjonelle dansere eller blir de sett på som likeverdige med danspartneren? Og hvorfor blir ikke de prof. danserne kritisert/kommentert? De kan vel umulig være feilfrie de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. oktober 2006 #63 Del Skrevet 20. oktober 2006 Og hvorfor blir ikke de prof. danserne kritisert/kommentert? De kan vel umulig være feilfrie de heller. ← Det har jo med konseptet å gjøre; man tager et stykk kjendis uten spesielle dansekunnskaper og skal lære vedkommende å bli god på en uke. Dette gjør man ved å sette kjendis sammen med proff danser, og at proffen er god forutsettes. Dessuten er det til en viss grad proffens fortjeneste at amatøren blir god (men det må jo sies at enkelte har fått et bedre utgangspunkt enn andre ), så ris/ros til amatøren er indirekte ris/ros til proffen også. Heia Kristian! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 22. oktober 2006 #64 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hvem røk ut på fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trist som faen Skrevet 22. oktober 2006 #65 Del Skrevet 22. oktober 2006 Nå er det vel ikke så mye annet enn utseendet, litt middelmådig sang og amatørdansing hun er kjent for, så for mitt vedkommende er hun en nobody, på lik linje med mange andre innen kjendisverdenen. Å vie livet sitt til hvor ofte man er på skjermen eller i avisene må være et ynkelig liv i lengden. ← Du er selve definisjonen på Jamteloven..... Så bitter du høres ut, skal vedde på at du bare er misunnelig fordi du selv ikke kan få trynet ditt på skjermen..... GET A LIFE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2006 #66 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hvem røk ut på fredag? ← Han der Erik Newth (?), tror det er det han heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2006 #67 Del Skrevet 27. oktober 2006 Sist uke klarte Guro/i og Tommy å nevnte et par og denne gangen glemte de det. Sist gang var det forståelig. Det var jo da Danielsen døde. Men i går igjen? Synd at Jeanette røk ut. Jeg var sikker på at det var Eirik eller Steffen sin tur. Mine favoritter: 1)Ingar Helge 2)Kristian 3)Susann 4)Elisabeth 5)Tone 6)Trude 7)Steffen 8)Eirik Ingar Helge og Kristian har overrasket meg stort. ← Slik så listen min ut for litt siden. Nå ser den slik ut: 1)Kristian 2)Tone 3)Trude 4)Susann 5)Elisabeth 6)Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. oktober 2006 #68 Del Skrevet 27. oktober 2006 I dag håper jeg Steffen ryker ut, men jeg tror dessverre at det er Trude. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #69 Del Skrevet 27. oktober 2006 I dag håper jeg Steffen ryker ut, men jeg tror dessverre at det er Trude. ← Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. oktober 2006 #70 Del Skrevet 27. oktober 2006 I dag håper jeg Steffen ryker ut, men jeg tror dessverre at det er Trude. ← Sånn tror jeg det blir og, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JallaJalla Skrevet 27. oktober 2006 #71 Del Skrevet 27. oktober 2006 Fikk med meg ett program forrige sessong og har sett ett program i denne runden. Synes det er kjedelig og lite underholdene. Sikkert jeg som er kje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 27. oktober 2006 #72 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hvem røk ut???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #73 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hvem røk ut???? ← En som trenger å spise litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 27. oktober 2006 #74 Del Skrevet 27. oktober 2006 Trude? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 27. oktober 2006 #75 Del Skrevet 27. oktober 2006 Trude røk ja. Uff, så tynn hun er blitt... så tydelig forskjell på første gang og denne gangen da de viste sammendraget... Synes ikke det var helt fortjent at hun røk, hun skulle gått etter Steffen ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #76 Del Skrevet 27. oktober 2006 Synes det var trist at Trude røyk ut. Hun var en av favorittene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. oktober 2006 #77 Del Skrevet 27. oktober 2006 Synes Steffen burde ha gått idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 27. oktober 2006 #78 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animelona Skrevet 28. oktober 2006 #79 Del Skrevet 28. oktober 2006 Trude røk ja. Uff, så tynn hun er blitt... så tydelig forskjell på første gang og denne gangen da de viste sammendraget... Synes ikke det var helt fortjent at hun røk, hun skulle gått etter Steffen ihvertfall. ← Trist at hun røk ut... Syntes også at hun var blitt veldig tynn. Virket nesten syk. Så ikke noe godt ut, men det er vel en stor påkjenning å være med i det programmet vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miloine Skrevet 28. oktober 2006 #80 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hun har vært tynn siden første gang på dansegulvet, og nå er det jo såvidt skinnet dekker knoklen! Helt greit at hun røk ut! (ikke for det jeg skrev over så klart) Jeg savner Ingar H.Gimle, han var utrolig dyktig! Jeg heier på Kristian og , Bettan på en god annen plass! Tone kan danse seg langt vekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå