Dråpe Skrevet 10. april 2007 #881 Del Skrevet 10. april 2007 Heisann! Vemodig med amminga ja, vi holder også på å avslutte nå. Knerten er ikke så interessert lenger, i tillegg til at han har begynt å bite. Hardt. Ellers er det morsomt å se at Knertene våre følges ad fortsatt - her er det også åling, reising til stående og krabbing som gjelder for tida. Moro å følge med utviklinga, den går raskt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. april 2007 #882 Del Skrevet 10. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. april 2007 #883 Del Skrevet 12. april 2007 Flinkis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 13. april 2007 #884 Del Skrevet 13. april 2007 *Innom for oppdatering * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 17. april 2007 #885 Del Skrevet 17. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 20. april 2007 #886 Del Skrevet 20. april 2007 Takk for i dag, det var kjemehyggelig å treffe deg og T. Skravla gikk, og tre timer raste unna i en fei gitt. Håper det blir mulig med en gjentagelse en gang. Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 20. april 2007 #887 Del Skrevet 20. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 21. april 2007 Forfatter #888 Del Skrevet 21. april 2007 Hei snupper! Da er det jaggu 11 dager siden jeg sist postet et innlegg i dagboken min . Tiden flyr og jeg prøver å gjøre det meste og beste ut av den før jeg starter i jobb om en drøy uke. Dermed er jeg ikke så mye på nett. I tillegg så har jeg hatt endel sybestillinger som jeg mått få bukt med. Nå regner jeg med at jeg kommer til å trappe drastisk ned på det kreative... Må det om jeg skal ha tid til familie og venner når jobben starter. Dråpe: Tiden går så altfor fort og babyen min er borte vekk. Her er det sjelden åling, men krabbing i høy stilling og det i racerfart! Kjempe gøy LT, Skytte, idaC og Kaffidamo: Samba: Det var kjempe koselig, og gjentagelse frister Som sagt så har jeg nedprioritert nettet, bortsett fra at jeg har blitt småhektet på Facebook . Dagene går i rasende tempo og etter trilleturer, trening, shopping, spising, kosing, bading og legging så er det rett og slett ikke flere timer igjen av døgnet . Puppavvenningen gikk supert (selv om det hender han kaster seg over puppen om morgenen ) og nattavvenning ennå bedre. Jeg lå inne på rommet hans i tre døgn så jeg kunne sprette opp og gi ham smokken og stryke litt når han våknet. Nå har han våknet en gang om natten for smokk, og han sover fra ca 19-ca 07. Vi slapp skrikekur og heldigvis for det. Ville i hvertfall prøve en mildere vei først. Barnehageplass har vi fremdeles ikke fått, men vi ordner vel det på sett og vis også. Her er et par bilder fra forrige søndag på tur til Linderudkollen: Bilde 1 Bilde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kaffedama Skrevet 22. april 2007 #889 Del Skrevet 22. april 2007 Fant deg på Facebook! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 22. april 2007 #890 Del Skrevet 22. april 2007 Tenk at du skal ut i jobb snart igjen da! Det er jo helt sprøtt hvor tida flyr... Føler jeg gjentar meg selv til det uendelige ang. tida som flyr, men den GJØR det, og jeg har problemer med å henge med til tider jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 24. april 2007 #891 Del Skrevet 24. april 2007 Hallo! Finner du meg på facebook da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 24. april 2007 #892 Del Skrevet 24. april 2007 Hei... Nå fikk jeg dårlig samvittighet siden det er så lenge siden jeg har vært i dagboken din. Er nok ikke bare du som er hekta på facebook og nedprioriterer Kg skjønner du Håper du har det bra og er klar for den nye jobben. Stor Grace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 24. april 2007 #893 Del Skrevet 24. april 2007 Håper vi sees til uka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 25. april 2007 #894 Del Skrevet 25. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. april 2007 #895 Del Skrevet 26. april 2007 Bra det ikke bare er meg som faller ut innimellom...! Skjønningen din ja!Og så fin sånn mei tai er det det heter?! Kos deg videre og lykke til når du skal begynne på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 29. april 2007 #896 Del Skrevet 29. april 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 29. april 2007 #897 Del Skrevet 29. april 2007 Håper dere hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 4. mai 2007 #898 Del Skrevet 4. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. mai 2007 #899 Del Skrevet 4. mai 2007 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #900 Del Skrevet 5. mai 2007 Hei snupper! Liten oppdaterin: Jeg begynte i ny jobb på onsdag og ettersom mannen er på tur så har minsten vært hos mormor i Spydis. Hentet ham etter jobb i går og det var så sinnsykt koselig . Han smilte, lo og gynget som bare det da han så meg i oppkjørselen hos mamma. Han koste, pratet, lo, luktet på meg og prøvde å smake på meg gjentatte ganger. Ville sikkert kvalitetssikre mamman. At det virkelig var henne . I dag har T og jeg kost oss som bare det tiltross for at han våknet før fnden hadde fått opp øya . Vi gikk tur med voff kl 07, dro på Åpent bakeri og handlet deilige bakevarer kl 10 og var hjemme etter en tur på Rema1000 kl 11.30. Ringte svigermor på vei hjemover for å sjekke om hun var hjemme så vi kunne stikke en tur innom. Hun var i Beijing og vi dro derfor rett hjem . Forrige uke var hun i NIce så jeg gleder meg tilå se hva hun har kjøpt til Mr T . Hun er shopoholiker og Theodor for masse! Nå har jeg kost meg med en time foran pc'en, en stor porsjon is og sjokolade. Jeg kommer til å bli bælfeit . Kommer til å legge meg ganske så snart i tilfelle T vil opp kl 05 i morgen også . Snakkes, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå