iss Skrevet 5. mars 2007 #801 Del Skrevet 5. mars 2007 *oppdaterer meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 5. mars 2007 #802 Del Skrevet 5. mars 2007 Så flink du er til å lage Mai Tai... Fint bilde også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 5. mars 2007 #803 Del Skrevet 5. mars 2007 Finfin MT! Hvor bred lager du dine? Den første jeg lagde ble for bred, den andre ble egentlig kanskje litt smal... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. mars 2007 Forfatter #804 Del Skrevet 6. mars 2007 Finfin MT! Hvor bred lager du dine? Den første jeg lagde ble for bred, den andre ble egentlig kanskje litt smal... ← Tror de ligger på rundt 40 cm. Etter mye prøving og feiling har jeg funnet det jeg mener er perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 7. mars 2007 #805 Del Skrevet 7. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. mars 2007 Forfatter #806 Del Skrevet 7. mars 2007 Nå har jeg akkurat lagt minsten. Vi har gått laaaaang tur i MT i dag. Rundt tre timer og jeg merker ingenting på ryggen Yeah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 9. mars 2007 #807 Del Skrevet 9. mars 2007 Så på MT`ne dine i bloggen. De var jo kjempefine! Flink er du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 9. mars 2007 #808 Del Skrevet 9. mars 2007 Mai Tai så faktisk bedre ut å gå med det en bæresele... Er det det, eller er det likt? God Helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. mars 2007 Forfatter #809 Del Skrevet 10. mars 2007 Mai Tai så faktisk bedre ut å gå med det en bæresele... Er det det, eller er det likt? God Helg ← Myyyyye bedre enn en BabyBjørn (i.e.). Jeg kan fint gå med Theodor i mange timer uten å merke noe i det hele tatt i ryggen (jeg har problemrygg). Han veier ni kilo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mars 2007 #810 Del Skrevet 11. mars 2007 Hello!! Her kommer jeg snikende og sjekker ståa litt! Wow,det var turen sin det! Skulle sikkert hatt meg en sånn jeg...menmen! til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 11. mars 2007 #811 Del Skrevet 11. mars 2007 Felicity: Mei tai er også mye bedre for babyen, for der sitter den med god støtte under hele stumpen og helt ut til kne-hasene. I BabyBjørn henger de bare med et stoffstykke mellom beina. Det står jo tilogmed i bruksanvisningen at den ikke bør brukes så lenge om gangen. Liv: Når det gjelder bredde på Mei tai kommer det jo litt ann på hvem som skal bruke den også... Den du sydde som ble bred nå passer jo supert når lillegutt blir litt eldre. Jeg har sydd litt forskjellige bredder, de neste jeg skal sy nå er til barn som snart er ett år, da tar jeg dem litt bredere enn de jeg syr til nyfødte. Murmel: Håper du kommer utover neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 11. mars 2007 #812 Del Skrevet 11. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. mars 2007 #813 Del Skrevet 11. mars 2007 *spor* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 12. mars 2007 #814 Del Skrevet 12. mars 2007 Bare innom med en klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 12. mars 2007 #815 Del Skrevet 12. mars 2007 Innom for å hilse på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #816 Del Skrevet 12. mars 2007 Hei alle sammen og takk for at dere holder bokji mi varm. Er ikke sånn superaktiv selv for tiden. Har nok med å holde styr på 1 stk mobil unge, syingen, trening, turer og bikkja. I dag har jeg vært på treff med en stor gjeng mammaer og småtter fra tettinntil. Det var kjempe koselig. Aberet med å være sosiale ved lunsjtider er jo at det er midt i sovetiden til Theodor. Det hjalp da han sov litt ute på gangen i vognen sin. Ulempen med å ha hund og ikke ta med den når man er ute og farter er at man må ut med dem når man har vært borte. Ikke veldig fristende når man i tillegg vet man må vaske og tørke bikkja når man kommer hjem fra tur (uansett hvor kort den er). Nå er mannen ferdig på jobb, men på trening. Når han kommer hjem er det min tur til å svette litt. I går hadde jeg nemlig sjokkis til middag og i dag har jeg slukt restene Mr T ligger og sover ettermiddagsluren sin. Han var så trøtt at han bare gråt da han skulle få middag. Godt han aksepterte litt pupp først da... Blir forresten mindre og mindre av det også nå. Han har jo ikke tid når vi er ute Ha en fin kveld, jenter! Skal besøke dagbøkene deres til i morgen. Har nemlig ingen planer for morgendagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #817 Del Skrevet 13. mars 2007 De to siste nettene har vært forferdelige... Mr. T våkner hele tiden...slitsomt! Akkurat nå er det skyfri himmel ute. Holder det seg så skal vi på langtur . Hvis ikke skal jeg på trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 13. mars 2007 #818 Del Skrevet 13. mars 2007 Her har vi også kjipe netter om dagene. Han sovner ikke med en gang han har spist, og så sover han veldig urolig, og da gjør jo jeg også det. Satser på at det blir bedre når forkjølelsen har gitt seg. Ligger T fortsatt på eget rom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. mars 2007 #819 Del Skrevet 13. mars 2007 Håper junior sine våkenetter gir seg snart! Sånt er kjempe slitsomt. Hadde en periode der gullet våknet og var våken halvannen time midt på natten men det har gitt seg, heldigvis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 13. mars 2007 #820 Del Skrevet 13. mars 2007 Heia, bare innom for å gi deg en god ! Håper T sover godt i natt, så mamma'n får litt hvile oxo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå