Samba Skrevet 2. mars 2007 #781 Del Skrevet 2. mars 2007 Det høres da deilig ut med barnefri helg! Det frister riktignok ikke veldig for min del enda, mini er litt liten enda. Men om litt.... Hvordan går det når dere "avleverer" T? Gråter han, eller ser han barnevakten såpass ofte at det er et kjent og trygt ansikt? Kos deg med mannen! Jeg er uten mann denne helgen, og jeg kan ikke si jeg gleder meg til det. Kveldene er nokså slitsomme, Mini har nemlig gjerne sin sutreperiode fra åtte til halv ti/ti. Da er det greit å være to til å bysse og lalle... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 2. mars 2007 #782 Del Skrevet 2. mars 2007 Så flinke dere er til å ha barnefri... Vi har en del barnepass vi og, men det blir mest 2 timer her og 2 timer der.... Lengste hun har vært borte er en natt Ønsker deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 2. mars 2007 #783 Del Skrevet 2. mars 2007 God helg Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 2. mars 2007 #784 Del Skrevet 2. mars 2007 *oppdatert* Sier som de andre: så flinke dere er til å bruke barnevakt. For det er ikke vi nei. Enda det er mange som maser på at de gjerne vi sitte barnevakt. Så der har jeg noe å lære. Ikke lenge til du skal begynne å jobbe Hvem skal passe T? Regner med at dere ikke får barnehage fra mai? Håper dere for kost dere masse med barnefri i helgen! Stor fra meg Ps: skal skjerpe meg og besøke både din og min dagbok oftere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. mars 2007 #785 Del Skrevet 2. mars 2007 Goood helg, Murmelmy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 2. mars 2007 Forfatter #786 Del Skrevet 2. mars 2007 (endret) Dråpe: Det er så deilig og vi koser oss virkelig . God helg til dere også! Karius: Samba: Der er slitsomt å være alene om gråtingen. Håper du får en god helg lell LinKri: Tror vi er "flinke", ka Ida: Det er så deilig å ha litt tid sammen som par. Synes dere skal benytte dere av tilbudene som hagler Cr@sh: God helg! ----------------------------------------------------- Mannen fikk i dag overraskelse ved middagsbordet. Han fikk dette bildet av minsten i en ramme hvor jeg hadde skrevet noe til han fra minsten. Han ble veeeeeldig glad Nå har vi spist deilig middag (rosastekt svinefilet rullet i bacon, ris, stekte grønnsaker og hjemmelaget peppersaus *nam*), nydelig dessert i form av hjemmelaget fruktsalat og kesam med vanilje. Mannen har fått gave og nå slapper vi av mens vi venter på at gullrekka skal begynne. Mamma har akkurat ringt og gitt meg dagsrapport . Minsten har vært i storform, spiser godt, har badet og sovnet halv åtte god og fornøyd . Ha en super helg, jenter! Endret 2. mars 2007 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 2. mars 2007 #787 Del Skrevet 2. mars 2007 Samba: Der er slitsomt å være alene om gråtingen. Håper du får en god helg lell ← Status så langt: Ingen gråting, og Mini sover i vogga si! Vi har altså hatt det riktig så koselig, jeg har badet han, gått og holdt han masse (forebygge gråting ), ammet og så sovnet han så søtt. det varer.... Han pleier ikke våkne og skrike når han først har sovnet for kvelden, så jeg får krysse fingrene for at det går som det pleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karius Skrevet 2. mars 2007 #788 Del Skrevet 2. mars 2007 Herlig bilde!!! Skjønner godt at mannen ble fornøyd! (feil lag, men dog... ) Kos dere videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 3. mars 2007 #789 Del Skrevet 3. mars 2007 Sååå fiiin han er Murmelmy og så stilig bilde, kan tenke meg pappaen ble glad for den ja. Håper dere koser dere med barnefri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #790 Del Skrevet 3. mars 2007 Tusen takk Karius og Ida . Bildet er nå med ham ut på jobb, han gleder seg til å vise det frem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. mars 2007 #791 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg fikk ikke se bildet, jeg... Men har jo sett ham før da.. og helskjønn er han definitivt. Håper helga er bra så langt... det høres sånn ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. mars 2007 Forfatter #792 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg fikk ikke se bildet, jeg... Men har jo sett ham før da.. og helskjønn er han definitivt. Håper helga er bra så langt... det høres sånn ut! ← Bildet er i en link rett over her . Hakke tatt det bort, I prøømiis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. mars 2007 #793 Del Skrevet 4. mars 2007 NÅ har jeg sett bildet! For en storsjarmor! Et skikkelig godt bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 4. mars 2007 #794 Del Skrevet 4. mars 2007 Stilig bilde - fristende å stjele ideen, altså! Så fint at det har gått så fint i helga og at dere har kosa dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. mars 2007 Forfatter #795 Del Skrevet 4. mars 2007 Takk Kræsj! Stilig bilde - fristende å stjele ideen, altså! Så fint at det har gått så fint i helga og at dere har kosa dere! ← Stjel i vei. Det var en virkelig suksess og mange av mannens kunder har kommentert det ------------------------------------- Har vært veldig lite på nett i forhold til vanlig denne helgen. Kanke skjønne hvorfor I går var vi ute og spiste og på kino. Vi så "Mars og Venus" og den var fin . Kjente igjen endel situasjoner og kjente på "alenemor"-følelsen. Lite fristende... Har sydd to Mei Taier i helgen. Eller, jeg har gjort en ferdig og laget en ny. Den nye er dødslekker. Skal få tatt bilder av den i morgen. Den er med sovehette og greier! God kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #796 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg har sydd ny MT i helgen MT Stripe Er veldig fornøyd med den og den er vel den fineste og penest sydde jeg har produsert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mars 2007 #797 Del Skrevet 5. mars 2007 Så utrolig stilig MT! Jeg blir så imponert over hva enkelte her på KG for til - du inkludert... Jeg er nemlig en amøbe på sying... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 5. mars 2007 Forfatter #798 Del Skrevet 5. mars 2007 Så utrolig stilig MT! Jeg blir så imponert over hva enkelte her på KG for til - du inkludert... Jeg er nemlig en amøbe på sying... ← Takk . Tihi, det var jaggu jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samba Skrevet 5. mars 2007 #799 Del Skrevet 5. mars 2007 Lekker Mei Tai, og utrolig kult bilde av poden! (Selv om det var feil fotballag da! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 5. mars 2007 #800 Del Skrevet 5. mars 2007 Stilig mei tai! Sitter her og syr så det freser jeg og Har sydd en pose til beina til Antilop, du vet den der hvite sammenleggbare plastikk høysstolen fra IKEA. Super å ha med bort, men fire løse bein har en tendens til å rulle avgårde når de stables mellom alt mulig rart i bilen. *hokus-pokus* Nå er det problemet løst og jeg skal ta fatt på en ny mei tai jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå