Gå til innhold

Murmelmy prater videre...

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Monja, Linkri, iss og Felicity: Tusen takk :klem:

Hei på dere!

Vi har vært hos øyenlegen med meg i dag... Minsten lå på gulvet og viste seg fra sin beste side mens mamman ble undersøkt. Jeg er født med grå stær på det ene øyet og har siden forrige uke hatt en synsforstyrrelse på nettopp dette øyet.

Resultatet av undersøkelsen er at jeg har aaaaaltfor høyt trykk på begge øynene. Man skal ligge mellom 10-20 og øynene mine er på 23 og 26. Må tilbake i april og dersom trykket fremdeles er høyt da blir jeg sendt til Ullevål. Jippi :ironi:

Endret av Murmelmy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da....Det høres ikke noe greit ut Murmel. :klem:

Hva må de evt gjøre på Ullevål? :klø:

dunno :klø:. Får vel vite senere ;)

I morgen skal jeg atter en gang på Barnas Hus med vognen. Sen skjener som sagt helt sykt mot høyre og jeg er dritt lei. Prøvde å ringe dem på Alnabru men de tar jo aaaaldri telefonen. Det samme gjelder mailen. Mailet dem i begynelsen av desember og har ennå ikke fått svar. Ringte så Sandvika og fikk beskjed om å komme i morgen så reperatøren fikk se på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellooo!!

Grattis så mye med jobben!!!Så morsomt da!Spennende!

Full fart hos dere også om dagen ser jeg.Bra det!

Kan du sy en gigantisk megatykk polstret fleecedress til meg?? :ler: Holder på å fryse forderva her i kulden...Vil ha sommer!!!

Også var det matsnakk her og ja...Jeg blir bare mer og mer sulten jo lengre jeg kommer på runden min :ler:

Stoor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Skal du ha sportsvogn til ham allerede, eller passet ikke vogna for dere lenger?

Kjekt med folk som henter kjapt, så slipper man å ha ting stående lenge i veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lurer på en OTH Urban Jungle...

Joda han passer den ennå, men nå som han e ute av baggen så vil vi ha en mindre vogn som tar mindre plass og er lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mr. T bestemte seg for at de var morgen...klokken fem , Han lå nå der i sengen (våknet av at voff ristet på seg) og pludret for seg selv. Nydelige lyder, men akk så tidlig (mange kule smileyer nå!)

I dag skal vi til Sverige for å kjøpe ny bilstol og ny vogn til minsten. Det blir stas.

God fredag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattblomst

Hvor gammel er T nå? :)

Vi har en Simo dypvogn som er diger og klumpete, men veldig god å trille. Tenker å bytte den ut med en lettere sportstrille til våren. Hvordan er OTH Urban Jungle? Kvaliteter? Pris? Går det an å legge ryggen helt ned?

(Sover T ute i vogn? Vår lille gjør ikke det så ofte, derfor tenker jeg at det eneste stedet de evt. måtte ha bruk for dypvognen kunne vært dersom han fikk barnehageplass til høsten, evt. skal være hos en dagmamma- da som sovevogn. Men er ikke helt sikker, gitt. Tror ikke vi har råd til å beholde dypvognen OG kjøpe ny sportsvogn. :klø:)

Oi, dette ble en hel utlegning i dagboken din. Sorry :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også vært i Sverige i dag... Kanskje vi har passert hverandre på senteret.... ;)

God helg! :klem:

Kanskje det??? Kom hjem for en halvtime siden ;)

Nattblomst: T er 6 mnd og har til nå ligget i mykbaggen til Teutoniaen. Denne uken tok vi ham ut av den og lot ham sitte i sportsdelen. Var og tittet på OTH'en i dag men den er litt for lang til at vi får plass til den ved siden av hundeburet i Passaten. Vi kommer kun til å ha sportsvogn (pga mangel på lagringsplass) som vi kan kjøpe bag til når nestemann kommer. T sover heller ikke ute i vognen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...