Gå til innhold

Murmelmy prater videre...

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Linkri: Det kommer tidsnok ;). Jeg får i hvertfall pumpet fryseren full denne helgen :Nikke:

Murf: Takk for i går og kose oss, skal vi!

---------------

Prøvde en av penkjolene mine i stad og den passer!!! Men bare akkurat over bysten...ikek vandt til å ha pupper :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en flott helg! :klem:

Takk det samme!

Har fått oppdatering fra svigers og turen til hytta gikk supert (tre timer med bil). Han har spist godt og jeg regner med at han nå er lagt :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme!

Har fått oppdatering fra svigers og turen til hytta gikk supert (tre timer med bil).  Han har spist godt og jeg regner med at han nå er lagt :Gjesp:

Koser meg :Nikke::klem:

----------------------------------

Hei på dere! :blomst:

Vi har sovet godt i natt :). La oss kl 1.30 og sov til 10.30. Deilig... Ingen pupping om natten, men desto større pupper i dag tidlig :fnis:. Har vel pumpet en liter snart siden fire-tiden i går ettermiddag.

Drar om noen timer til hotellet hvor årsfesten til mannens jobb skal feires.

Har snakket med svigers siden i går og alt har gått så bra. De badet ham i en vaskebøtte i går kveld hvorpå minsten hadde sittet og reist seg om hverandre. Smilt og ledd :hjerter:. Han hadde villet ha mat rundt halv seks og våknet for morgenen rundt ni. Behagelig natt for svigers med andre ord.

Nå hadde de lagt ham på stuebordet med babygymmen over seg mens de (farmor, farfar og tante) statt rundt ham og dullet i vei. Tror vi får en bortskjemt gutt tilbake på søndag :ler:

Ha en super lørdag alle sammen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres jo ut som om han er et prakteksemplar sammen med besteforeldrene. Håper dere koser dere masse med barnefri.

Ha en fortsatt god helg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: monja, LT & Murf

Hei alle sammen!

Da er vi hjemme fra fest med mannens jobb. Mannen har som kjent vært syk og borte fra jobben torsdag og fredag. Da klokken nærmet seg midnatt i går var han sliten så vi gikk å la oss. Deilig...

Poden har det fremdeles supert med farmor og farfar, har visstnok vært en liten engel :elske:

Den fibente sønnen vår (strengt tatt er vel begge to firbente for tiden ) hadde vært eksemplarisk hos sine passere og kost seg glugg i hjel med deres hund.

I dag skal jeg ikke gjøre noenting, bortsett fra å pumpe, pumpe, pumpe, kose med mannen (som jeg gjorde i går også ) og slappe av i heimen. Jo, skal se sport på tv

Ha en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dessverre! :sur:

Har hatt det som må kalles for vonde/ubehagelige kynnere i dag, så jeg håper i det minste de gjør noe nytte for seg, og ikke bare er av sorten maserier. :icon_neutral:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fortsatt svimeslått så imponert er jeg av all den melken du har :ler:

Skikkelig heldig du!

Så utrolig herlig at svigers er så tøffe!Og alle parter har vel kosa seg skikkelig mye tenker jeg!

En vellykket helg for alle parter!

Håper uka blir like fin som helga! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med en hel frihelg! Og så utrolig greit at tassen trives godt hos besteforeldrene. Alt blir liksom litt enklere da! :hjerte: Skal si jeg er imponert over melkeproduksjonen din! Jeg hadde i grunnen gitt opp pumping men etter helgens pamelabravader kommer jeg muligens til å gi det et nytt forsøk. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Skytte og Lava :kyss:

Ja den melka årner seg sjæl på en måte, og glad er jeg for det! Heldigvis er jeg ikke rammet av pumpeskrekk og så lenge jeg slipper å håndpumpe så er jeg fornøyd :Nikke:. Ble vel rundt 1 1/2 liter til slutt og fryseren er herved full :ler:

MEN, hjelper jo ikke å ha aldri så mye melk når guttungen ikke legger på seg :roll:. Vi skal på 5 mnd kontroll på 5 mnd dagen hans den 29.1. Blir spennende å se hva han veier da. Om det ikke har gått oppover så blir det mer middag og grøt. Nå får han en porsjon grøt etter han har puppet om kvelden.

Kommer akkurat fra mormor/oldemor og har fått kjøttkaker :sikle:. Jammen meg hadde hun kjøpt gaver til T. En kjempe fin grønn snekkerbukse med genser og sokker. Supre farger og super str (80) som han kan bruke til våren/sommeren. Har egentlig ikke så mye klær i 74, men vil heller kjøpe litt etter litt. Det er så synd med alle klærne som ikke blir brukt!

I tillegg til middag fikk jeg bringebær til dessert også hadde hun kjøt inn oppskåret frukt som jeg kunne kose meg med i kveld :hjerte:. Heldig jeg?

Nå har Xaviavennen fått sin etterlengtede lille gutt :hoppe:. For ett år siden diskuterte vi graviditet i.o.m. at vi var like langt på vei (jeg med T). Dessverre mistet hun sin lille og vi slet begge med å følge hverandre. Jeg fordi jeg ikke visste hva jeg skulle si, og hun forsi det var utrolig sårt. Endelig gikk det den riktige veien og når har hun en perfekt gutt og ei perfekt storesøster. Kos deg vennen :klem:

Ha en super mandag, jenter!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy å være mamma !!!

Gutten min er blitt så stor og er et lite menneske nå, ikke bare en baby! Han er stram og fin og skjønner mer. Elsker å bli lekt litt "hardt" med og ingenting er bedre enn når mamma eller pappa graver nesa si inn i siden på ham :elske:

Nå har vi kommet hjem etter lang tur, deriblandt innom NVH for å gi den firbente et par vaksiner. Begge minse små er virkelig eksemplariske. Det er så sinnsykt mange som ser godt på eller sier noen fine ord til meg vedr voff. Han er så fiiiiiiiin!

Som dere skjønner så har jeg en virkelig fin dag i dag. Været er perfekt, jeg har gått lang tur med minse små, minsten er i upåklagelig humør og min firbente er så skjønn.

hihi...nå prøver T å sette seg opp i vippestolen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy å være mamma  !!! 

Og man får ikke noe mindre lyst til å bli mamma når man leser om hvor mye du koser deg og hvor snill småtten er..

:klem: Fint at det er bra med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og man får ikke noe mindre lyst til å bli mamma når man leser om hvor mye du koser deg og hvor snill småtten er..

:klem: Fint at det er bra med dere :)

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...