Gå til innhold

Murmelmy prater videre...

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Barnehageplass ja... :roll: Det må vi også søke om - før 1. mars! Litt ufysjelig at man skal måtte tenke på det når gutten ikke er 4 mnd'er en gang... :ler: Men, men... vil jo ha plass også da... ;)

Moro med positiv tilbakemelding på MT'en din da! :klappe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kverula: De har blitt storre!!! :overrasket: . Skjønner forresten hvorfor du vil ha kveruliten i en annen barnehage enn du selv jobber :klem:

miiip: Andre ting? :klø: :ler:

LT: Tida flyr...så altfor fort. Pørver å nyte tiden og utviklingen i nuet - ikke lengte etter at han blir større.

Lava: dunno. Ring og hør!

Cr@sh: Ja det er gøy. Venninnen hennes har t.o.m. kommet med god tilbakemelding :)

----------------------------------------------------------

Her flyr tida!

T har kommet tilbake til sin fine rytme igjen med en oppvåkning om natten. Alle sier til meg at "nå er han gammel og stor nok til å sove gjennom natten". Det vet jeg vel! MEN, jeg vil gjerne oppretthold melken, så da er det supert at han vil ha mat en gang om natten :Nikke:.

Helgen har gått fort som vanlig. Mannen var på kick off med jobben på lørdag så da var voff, minsten og jeg hjemme alene. Koselig det også :). I går gjorde vi egentlig ingenting bortsett fra å slappe av og :humpe: på tampen av kvelden :sjarmor: .

I dag drar jeg til mamma. Skal være der til onsdag og bare kose meg. Slappe av, spise godt, kose med mamma og lillebror på tolv. Sistnevnte er forøvrig super med lillemann.

Klokken halv tre skal vi på HS for å veie. Gleder meg alltid til deg :Nikke:. Samtidig skal jeg kjøpe inn mat til mannen (pølser :ler:) så han har noe å ete på mens konemor har forlatt redet. Veldig greit i.o.m. at han skal jobbe MYE denne uken (og resten av måneden :roll:).

Nå sover lillegutt sin andre dupp for dagen og jeg sitter selvfølgelig her. Voff må på do, men får bare vente... Heldigvis er han tålmodig.

Resten av uken er planlagt:

Mandag: på HS og til mamma

Tirsdag: Østfoldbadet med minsten, lillebror og mamma

Onsdag: Babysvømming kl 11 og kanskje barselstreff på ettermiddagen

Torsdag: Manuell terapeut med T og treff etterpå

Fredag: Svigers henter minsten mellom 13-15. Han skal være med dem på hytta på Beitostølen hele helgen :overrasket:

Lørdag-Søndag: Årsfest med jobben til mannen.

Ha en fin uke alle sammen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffe svigers som tar med seg T på hytta hele helgen!

Jeg sliter så innmari med å pumpe for tiden og har ikke kommet lenger enn noen t-skjeer porsjon med grøt, så matmessig måtte jeg vært med på lasset. Mamma gleder seg til minsten kan overnatte hos henne alene, da skal de ligge og pludre om natten sier hun... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Oj, tøffe svigers, og tøffe dere! :tommelsmil:

Det blir sikkert litt tøft men forhåpentligvis aller mest veldig deilig for alle parter! :) Godt for deg og mannen å bare være kjærester noen dager tenker jeg.

Endret av Xavia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal bli deilig for oss og koselig for svigers.

Har nok melk i frysen men sender ikke med så mye...han får få MME i.o.m. at MM ikke holder seg så lenge når den er tint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Og det går greit for deg med pumping og sånn regner jeg med? Har du noen spesielle triks du vil dele, eller bare går det av seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det går greit for deg med pumping og sånn regner jeg med? Har du noen spesielle triks du vil dele, eller bare går det av seg selv?

Det går av seg selv... :rodme:

Triks? Sett deg godt til rette i sofaen med bena opp. Slapp av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Har du noen kontrolltall for prinsen din å dele i dag da? Vi har nemlig OGSÅ vært på helsestasjonen i dag, så nå skal vi se da, om de vokser i takt disse trolla våre! ;)

Min var 8455 gram og 66 cm lang i dag! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen kontrolltall for prinsen din å dele i dag da? Vi har nemlig OGSÅ vært på helsestasjonen i dag, så nå skal vi se da, om de vokser i takt disse trolla våre! ;)

Min var 8455 gram og 66 cm lang i dag! :tommelsmil:

Fy fader! :overrasket: All ære til dere!

Sylfiden min har nemlig gått ned i vekt...fra 7.560 g til 7.520 g :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Oj...skal si Kveruliten raser avgårde! ;) Men han har bare gått opp en halvkilo på den siste måneden da, så det flater vel ut nå etterhvert kanskje! ;)

Er det noen forklaring på vektnedgangen/stillstanden eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg oppdatert meg på alt som er skrevet her siden i fjor ;) Veldig koselig å lese i dagboka di! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kverris: Nei, vi snakket ikke noe om det. Jeg var bare kjapt innom i.o.m. at mamma skulle hente meg. Vi skal ta vaksine i slutten av måneden så om han ikke har gått opp da så blir det vel enda mer grøt og middag.

søndagsengel?: :klem: Koselig at du er innom :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har vært på svømming på Østfoldbadet nå i kveld vi, og barseltreff på dagen. Propellen sloknet kvart på sju, håper hun sover helt til i morgen. (Naturligvis skal hun få nattmaten sin!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vektforskjellen kan jo skyldes full/mindre full bleie, eller full mage! Og det er kanskje ikke så lenge siden sist dere veide?

Oi, en hel helg borte fra bebisen, da hadde jeg vært sprengt til bristepunktet! Håper du tar med pumpe eller noe å håndmelke i... ;)

Men så deilig da, med litt fri.

Kos deg! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å oppdatere meg her! Må si at du produserer melk som bare rakkern! :klappe: for det syns jeg er på sin plass!

Blir spennede å være borte fra han ei helg ja! Må få høre hvordan det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia snuppa! Hele helgen uten tassen :overrasket: Det hadde aldri jeg klart, men så er jeg litt spesiell der :sjenert: klarer ikke å være lenge borte fra ham. Kan tenke meg du og mannen kommer til å kose dere ja :)

Skal veie E på fredag, men jeg lurer på om ikke han begynner å ta igjen T. Syns han er blitt så mye tyngre den siste mnd.

Dere får kose dere masse i helgen, stor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Innom og oppdaterer meg!

Borte fra minsten en hel helg!! Jeg må nok snart ta det steget jeg også.... de små har bare godt av det tror jeg! :Nikke: Vil at snuppa skal være gla i å være hos besteforeldrene sine....

Kos dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grooo: ble ikke noe østfoldbad på oss. Mamma hadde mensen :roll: *fnis*

LT: Ja, sist leverte han en superbleie samme ettermiddag vi hadde veid, mens denne gangen leverte han en før vi veide. Og han er jo mye mer aktiv om dagen :Nikke:. Nå er minsten hentet og jeg er sjeleglad for at jeg har investert i en dobbel elektrisk pumpe ;)

Skytte: :klem:. Melkemengden er det ikke noe å si på, håper bare det er nok næring i den...

IdaC: Tror nok ikke det er du som er spesiell, men jeg... Virker som om ikke alle orker/tør å la ungene være borte så lenge så tidlig. Selv har jeg et supernært forhold til min farmor (og farfar, men han er død) og tilbragte mye tid og ferier hos dem. Kos dere i helgen! :kyss:

Linkri: Tror også de har godt av det. Ikke minst har vi foreldre som par og kjærester godt av det :Nikke:. Han overnattet hos mamma en natt da han var tre mnd. God helg :klem:

-------------------------------------------------

Da er minstemann hentet :forvirret: . Savner han allerede, men vet dette kommer til å gå så bra. I morgen skal jeg drikke meg god og brisen og kose meg med god mat og overnatting på hotell med mannen . Håper mannen blir litt friskere så vi kan kose oss litt ekstra :humpe:

Mannen sto opp kl 08 i dag og da la minsten og jeg oss. Sov en time, deretter hentet mannen en våken og blid T mens jeg sov enda en time. Godt! Hørte de lo og koste seg i stua så da sov jeg ekstra godt :legrine:

Minsten har vært på behandling i dag og han har blitt riktig så sterk i nakken igjen. Han er fremdeles sterkere mot sin høyre side (den siden han snurrer rundt), så nå skal vi trene på å rulle rundt mot venstre også. Skal på ny sjekk om en måneds tid.

I kveld skal vi kose oss med hjemmelaget pizza (bestillingsbizza i går ), gullrekka på nrk og søvn i massevis. Jo, også skal jeg kose meg med pumpa da :roll:

Ha en riktig så flott helg alle sammen :klem:

PS. Nå skal jeg få massasje av mannen min :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...