Murmelmy Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #481 Del Skrevet 21. desember 2006 Forresten så ruller tassen hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. desember 2006 #482 Del Skrevet 22. desember 2006 Heisann! Bare innom for å takke for et morsomt år med deg her på kg! Du og alle andreher er virkelig med på å gjøre verden til et bedre sted!Jeg er kjempeglad for at jeg har så mange venner selv om det blir så som så med kontakt for tiden....! Nå må dere ha ei herlig julefeiring med rulletassen sorry.......... Og et supert nytt år! Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 22. desember 2006 #483 Del Skrevet 22. desember 2006 God jul til deg og rullingsen din! Eh.. nå hørtes det ut som du var den storrøykeren... meningen var vel heller; god jul til deg og turbo-T! Ikveld er nok siste kveld på KG før jul, kommer sterkere tilbake i romjula. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 22. desember 2006 #484 Del Skrevet 22. desember 2006 Ønsker deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 23. desember 2006 #485 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg er glad for at du finnes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. desember 2006 #486 Del Skrevet 23. desember 2006 +’* . +* . * . * +’ * . * . * * . Ønsker deg en riktig , . * + *’+ . + .*’ * .’ god jul og ett godt nytt år, . * . ’ Jule klemmer fra meg til deg!*.’+ +. * . * + * . * . *’ . * . + * . *.+ .*+. ’ * * + . * ’. + . * . * . *+* . * + . +* * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 23. desember 2006 #487 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg følger etter Monja på julerunde... Ønsker deg en riktig god jul og et SUPERDUPERT nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. desember 2006 #488 Del Skrevet 23. desember 2006 Innom med ønske om en riktig så deilig jul! Juleklem fra Cr@sh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 24. desember 2006 #489 Del Skrevet 24. desember 2006 Ønsker deg og dine en god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #490 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei jenter, og takk for mange koselige hilsner ----------------------------------- Julaften: Dagen gikk så utrolig fort. Møtte søsteren min på café kl 10, var hos farmor kl 12 og var hjemme igjen kl 15. Skulle i selskap kl 16.30 så det var bare å hive seg runt og komme seg i dusjen. Kvelden sammen med pappa, sambo og bittelillesøs var utrolig hyggelig. Vi tok alt med ro og koste oss skikkelig. Vi fikk alle supre (og mange ) gaver. Var hjemme og i seng kl 1.30 . ------------------------------------ I går: Årlig selskap hos svigers. Koselig med mat, spørrekonkurranser og kaker. ------------------------------------ I dag: Vi våknet ca kvart over åtte og har sovet siden kl 23 i går (vi voksne altså). Deilig å være uthvilt! I dagskal vi gjøre sånn ca...nada!!! Tenkte å gå en tur i skogen med mann, barn og voff. Mannens søster og bror med kjæreste kommer for å se fotball (Watford-Arsenal) kl syv, deretter er det Grey's I natt skulle T ha mat kl 03, og ikke før kl 06.15. Deilig. Poden er så rolig og fornøyd for tiden og vi har ikke problemer med noe som helst. Han sover når vi legger ham og er god og blid når han er våken... To månede med kveldsskriking er vel verdt det når man har et barn som ham nå . Sjarmerer de fleste med store brede smil. Kos dere masse i romjulen, så snakkes vi snart Ha en fin 2. dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 26. desember 2006 #491 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei snuppa! Innom med en forsinket ønske om god jul og godt nytt år. Høres ut som at dere har hatt og har noen herlige dager. T høres like rolig og harmonisk ut som E. Det er deilig å ha sånne gutter Håper dere får en fin romjul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. desember 2006 Forfatter #492 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei Ida, vi har det virkelig supert nå YO! Jeg har byttet et par plagg til minsten i dag. Fikk jakke og lue til T av pappa og sambo til jul med alarmer på begge deler. Da jeg gikk inn for å si i fra samt endre størrelsene så ble jeg omtrent gjort om til kjeltring! Ringte pappa for å si jeg måtte ha kvitto og han ble ganske så pissed. Snakket med både ekspeditrisen og sjefen og det endte til slutt med at jeg fikk bytte . Man messer ikke med pappan til murmel! Han rinfte meg senere og sa han var så bestemt med damene fordi han ikke likte at datteren hans følte seg som en "kjeltring" I dag skal vi ha Enchiladas med salat til middag. Nam nam . Mannen jobber i dag og i morgen, deretter har han fri til tirsdag. Hmm...må huske å ta ut kylling. Var på helsestasjonen med Theodor i dag og han har gått opp 210g (7.540g nå ) siden forrige mandag. Godt i.o.m. at han kun gikk opp 50-60g i gj.snitt de tre foregående ukene. Masse julmat på han med andre ord Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 27. desember 2006 #493 Del Skrevet 27. desember 2006 Tihi! Skal si han tar for seg av julematen! *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. desember 2006 #494 Del Skrevet 28. desember 2006 Godt å lese at dere har det supert nå!! Går det bedre med sønn-far forhold også? Butikkopplevelsen hørtes ikke hyggelig ut. Godt det ble ordnet opp i. Ha en ellers flott romjul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #495 Del Skrevet 28. desember 2006 Hei Lava Bortsett fra at mamman hans ikke spiser feit julemat , så har han tatt godt for seg ja Xavia: Pappa og minsten storkoser seg sammen nå! Det var visst kun den ene uken og godt er det. Nå er de et lite radarpar -------------------------------------------- Jeg begynner å bli dårlig....merket det først i halsen og nå også i øret. Har vært småuggen siden lille julaften og svimmel med tilhørende hodepine til tider. Ikke noe gøy . I dag kommer mannen hjem litt tidligere for å overta minsten. Ikke noe gøy å ha hovedansvaret fra en mobil liten gutt når man ikke er pigg . Nå kommer snart en av mine gravide venninner med sin voff på besøk. Det blir koselig . Så altfor lenge siden vi har vært sammen. I dag har jeg sendt av gårde min første bestillings-MT. Håper den nye eieren blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. desember 2006 #496 Del Skrevet 28. desember 2006 I dag har jeg sendt av gårde min første bestillings-MT. Håper den nye eieren blir fornøyd ← Så gøy! Har du laget hjemmeside? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #497 Del Skrevet 28. desember 2006 Så gøy! Har du laget hjemmeside? ← Nei, har ikke fått gjort det ennå... Tenkte jeg skulle få noen flere ut før jeg gjør det. Må se om det er marked først. ANGRER på at jeg var så lykkelig over at minsten ruller! Han gjør det jo hele tiden. Og når han blir lei av å ligge på magen må mamma til unsetning. Søt er han i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. desember 2006 #498 Del Skrevet 28. desember 2006 Gled deg til han begynner å krabbe..... ....for ikke å snakke om å løpe! Du kommer garantert i form. Husker den første sommeren da snuppa kunne gå. Hihi! Jeg satt ikke mye stille på stranda da nei, opp og ned, fram og tilbake. Jeg var jo da alene med henne, så det var ingen som kunne ta over innimellom heller. Hadde ikke mange gram fett for mye de årene der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #499 Del Skrevet 28. desember 2006 *fnis* Det er det man har flexibånd til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 28. desember 2006 #500 Del Skrevet 28. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå