Gå til innhold

Murmelmy prater videre...

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Tusen takk for alle tanker!

Dåpen i dag gikk supert selv om gudstjenesten var :Gjesp:. T smilte, lo og sov seg gjennom hele seansen som varte en hel time :roll:

Maten var god og kakene bedre. Alle koste seg og T fikk sinnsykt mye fint; bøker, penger, bamse, pulk, sølvbestikk, sekk, sko og masse masse mer. Utrolig hvor gavmilde venner og familie er :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heo miiip og Monja! Det var veldig koselig :Nikke: Kommer med bilde av dåpsgutten i morgen :)

Så bra med en fin dag! :klem: Imponert over at du er oppe, jeg var helt pumpa etter dåpen og sovna klokka sju! :hoho:

Juleklem! :klem:

Jeg er sliten og tusler i seng nå :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med vel overstått dåpsdag! :klem:

Så herlige bilder av første grøtmåltid! Håper han liker grøten bedre etter hvert da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at dåpsdagen var hyggelig og vellykket! :klem:

Huff, jeg sover SÅ dårlig nå om nettene nå. :forvirret: Det er så og si umulig å finne en behagelig stilling, og jeg våkner hver eneste gang jeg skal snu meg. (Og det gjør jeg ofte.) :sur: Meeeeen det er vel bare noe som hører med. ;) Nå er det ikke mange ukene igjen, og iom at jeg er i sykemeldt/går ut i permisjon om ikke mange dagene så er det ikke så nøye. Jeg kan jo sove på dagtid når jeg måtte trenge det.

Nå skal jeg hente teen min, slappe av litt her ved dataen, før jeg prøver å sove noen timer til. :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søndagsengel: Ja ikke sant han er blitt stor! :klem:

Grace: :kyss:

LT: Det var første gang mannen matet ham (og siste). Mannen syntes jeg var litt kjip som tok bilder og "ertet" ham etter det måltidet :ler:

Xavia: Tihi, jeg tar meg selv i å savne magen når jeg sover på siden. Den støttet liksom kroppen opp så jeg ikke falt rundt på magen ;). Savner den ikke ellers altså :riste:

---------------------

Skal på åpen HS om jeg orker i ettermiddag...natten har vært pyton og etter få timer ssøvn er jeg helt kake. Jeg er så sinnsykjt avhengig av god og lang søvn og når jeg ikke får det så blir dagen pyton. Mannen min bare lo av meg før han gikk på jobb. Mente jeg var for trøtt til å være morgengretten

Skulle egentlig være sammen med en annen mamma med sin jevngamle baby (med T altså), men jeg orker rett og slett ikke... . Skal nemlig utnytte hver eneste av lillegutts dupper. Jeg vil sove!!! Hadde tenkt meg på Nøstebarn å bytte noe T fikk i dåpen i går til større str samt å kjøpe julegaver til min kjære (har bare han igjen), men fikser ikke det heller. Vil bare sooooooooveeeeee!!!

:Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres lurt ut å ta det med ro i dag, og sove når T sover. Du har jo hatt en noe hektisk helg, og det du skulle gjort i dag kan du sikkert like gjerne gjøre i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov en halvtime med minsten nå men er trøttere enn da jeg la meg :Gjesp:. Dette kommer til å bli en kjip dag med en mamma som har utrolig kort lunte... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kom oss ut på en tur i 13-tiden. Gikk og gikk, fikk byttet noen klær på Nøstebarn, veid minsten på HS (7.350 g, kun gått opp ca 60g i uken de siste tre ukene). Ringte mamma og sa jeg var så sliten...resultatet er at de henter meg i kveld og jeg skal være hos dem til onsdag. SKal sørge for å sende mamma ut med poden i morgen om jeg sover dårlig i natt

Ha en fin kveld! Nå står risengrynsgrøt på komfyren :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på dere :vinke:

Xavia, jeg sov godt i natt :Nikke:. T sov fra kl 20-07 med amming kl 23, bæsjebleie kl 24 (og han som aldri driter om natten), amming kl 03 og kl 06.15. Mamma hentet ham kl 07 og jeg sov til halv ti. Utrolig deilig, og mamma gjør det samme i morgen :)

I dag har vi slappet av og bare kost oss. Vært en tur på Ski storsenter og shoppet litt, bakt kjekjs (og spist MASSE), konstatert at vi veier det samme *fnis*, spist god middag og kost med lillegutt. Badet to ganger har han også. Simpelthen elsker å ligge i badekaret fri for voksenhender og bare plaske i vei :hjerter:

I morgen skal jeg hjem igjen. Nesten litt trist, men samtidig godt å komme hjem til mannen igjen :hjerte:. Han jobber t.o.m. fredag, har fri til og med tirsdag og jobber kun onsdag og torsdag før han har fri igjen tiltirsdagen. Skal bli utrolig godt å ha ham hjemme i så mange dager.

På fredag er vi invitert til å bli med ut. Mulig mamma og sambo kommer inn til Oslo for å passe minsten. Ikke er han vanskelig å passe for tiden heller. Han er så fornøyd og blid hele dagen. Sover, spiser, smiler og koser seg :hjerter:.

Nå skal jeg legge meg.. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg hjemme fra mamma :)

Og vet dere hva? Minsten rullet fra rygg til mage i kveld for første gang :hoppe:. Og han gjentok det flere ganger da vi la ham tilbake på rygg! Lille gutten min har blitt enda mer mobil (de to siste ukene har vørt full av utvikling) og rullet altså for første gang 3 mnd og 3 uker gammel :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Monja, Lavalampe, Cr@sh: Takk :kyss: og god jul!

Lava, jeg driver og syr på den MT jeg har fått bestilling på. Hadde jo vært ferdig for lenge siden dersom jeg hadde funnet ut av den satans maskinen :frustrert: . Må jobbe mer med den i kveld. Kunne tenke meg å få sendt den før jul :Nikke:, men sender den jo ikke før den er betalt, så det blir vel i romjulen. Hvordan gjør du det med betaling?

--------------------------------------------

I dag har vi kjøpt julegave til mannen... 3.600 kr inkludert rabatt! Han skal få en frakk/jakke i ull fra Boss. Den er kjempe fin, men veldig dyyyr. I tillegg får han skinnhansker. Det blir til at mannen prøver den i kveld i.o.m. at det kun er deponering i tre dager. Vil ikke ha så mange penger utestående i dene forretningen om jakken ikke passer :riste:. Hanskene vet han ikke om :sjarmor:

Har vært på kafé med en venninne og hennes augustsønn, vært på tur med voff og driver nå og baker døler og sjokoladekjeks. Skal nemlig gi dette sammen med et bilde av minsten til oldeforeldrene til jul (fire stk).

Mannen slutter om en time og gleder meg til å få ham hjem :hjerte:. Han forførte meg kl 00.30 i natt :humpe:. Han fikk ikke sove og fant ut at det ville han klare om han fikk seg litt. Gjett hvem som sovnet rett etter :roll:, mens jeg måtte mate minsten (som våknet ofte i natt :().

Må prøve å få fikset symaskinen (rettere sagt, forstå den :ler:) i dag så jeg blir ferdig med MT'en og lommeslyngen jeg syr til en venninne til jul...

I morgen skal jeg prøve å få kommet meg til legen så jeg kan få sjekket det vonde halebeinet mitt...AU! :grine: Har vært ømt og vondt siden fødselen og nå er jeg møkk lei :Nikke:

God ettermiddag/kveld alle mann. Tilgi meg for min uteblivelse i diverse dagbøker...tiden strekker ikke til :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...