Murmelmy Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #361 Del Skrevet 1. desember 2006 Kan man bruke MT'en med begge sider ut da? I og med at begge sider er innrammet med forskjellige stoffer? Gleder meg til å se bilder! ← Skal sy for en som sender meg stoff og tråd, og hun gir 400 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2006 #362 Del Skrevet 1. desember 2006 Så stilig! At den kan brukes begge veier altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavalampe Skrevet 1. desember 2006 #363 Del Skrevet 1. desember 2006 Hadde her i går kveld en utrolig spennende diskusjon med en venninne som er kunsthåndverker - om hvordan man bør ta seg betalt for håndverk/håndarbeid/kunst. Hun har gått på kurs med innovasjon Norge og lært at man bør regne 400 kr i timen som et utgangspunkt! Jeg ble litt sånn: fordi jeg tenkte at da får man ALDRI solgt det man lager, men samtidig, hvis man prøver å leve av det og skal beregne skatt, tid til innkjøp, husleie + + + og det hele, må man ha det for å komme opp i en anstendig årslønn. Og materialkostnader i tillegg! Det er et stykke unna det jeg tar for tingene jeg lager, gitt, samtidig som jeg prøver å holde meg såpass høyt oppe at det jeg ikke lager gis bort nærmest som en tjeneste til noen jeg ikke kjenner. Men det er en utrolig vanskelig balansegang! Synes 700 hørtes passe ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #364 Del Skrevet 1. desember 2006 Takk Lava Det ER virkelig vanskelig og jeg måtte gå en runde med meg selv for å finne ut hva jeg bør ta for en MT. Synes selv 700kr er relativt rimelug sånn mtp hvor mange timer som går med - men så skal det jo selges også da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #365 Del Skrevet 1. desember 2006 Side 1 Side 2 Side 2 Close Up Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 1. desember 2006 #366 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg vet hvor jeg skal bestille MT, om jeg får barn altså.... Du er kjempelink.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #367 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg vet hvor jeg skal bestille MT, om jeg får barn altså.... Du er kjempelink.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2006 #368 Del Skrevet 1. desember 2006 Den var kjempefin!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 1. desember 2006 #369 Del Skrevet 1. desember 2006 Du er så flink! Sier det nok en gang! Tror jeg virkelig må vurdere dette altså.. og da vet jeg nok hvor jeg skal bestille ...men NÅ må jeg finne skurekluten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #370 Del Skrevet 1. desember 2006 Takk jenter. 'Kommer et in action bilde senere. Np skal vi ut på tur og prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #371 Del Skrevet 1. desember 2006 Da har jeg vært ute og testgått MT'en. Minsten trives som plommen i egget og er superrolig. Brukte den litt hjemme da jeg strøk skjortene til mannen. T var i ferd med å sovne, så da la jeg ham i sengen i stedet og der er han nå... Her kommer et par bilder til (herregud, jeg må jo virke så teit siden jeg er så stolt over mine ti tommeltotter Æfnis*): Mamma og gullet ser på hverandre Litt bedre bilde av MT'en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 1. desember 2006 #372 Del Skrevet 1. desember 2006 Stilig asså. Og morsomt at de to sidene gir så forskjellig inntrykk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #373 Del Skrevet 1. desember 2006 Stilig asså. Og morsomt at de to sidene gir så forskjellig inntrykk... ← Takk . Synes det er greit å ha en litt "vågal" side og en side som er litt mer klassisk for de ikke-vågale . Jeg er jo egentlig ganske så konservativ, så tøffer meg litt for tiden Det viktigste er jo at den er god å bære i, og det er den virkelig (litt egen-rklame ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. desember 2006 #374 Del Skrevet 1. desember 2006 Nå har jeg parkert hos deg mens jeg var på trening..............!! Du er altså så rasende flink til å sy!!De er jo kjempeflotte så du har all grunn til å være kry og ti tommeltotter har du slett ikke! Skjønner ikke hvordan du får tid til alt?! Så stor og fin gutten din har blitt!Fint det gikk bra på kontrollen! Også lurer jeg bittelitt på den lavalampen jeg...er det noen jeg kjenner fra før eller er det bare innbilning?! Ha en fin adventstid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrållan Skrevet 1. desember 2006 #375 Del Skrevet 1. desember 2006 Om jeg skal skaffe meg MT, vet jeg i allefall hvor jeg skal skaffe den! Du er jo superdyktig! Ha en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. desember 2006 #376 Del Skrevet 3. desember 2006 Du er så flink, murmel, jeg er imponert!!! Hadde jeg ikke hatt så innmari dårlig råd skulle jeg ha bestilt en av deg. Men kanskjekanskje etterhvert. Høres jo genialt ut å prøve å "selge deg" på nettet da, men det er kanskje en del sider ved det som bør sjekkes ut, dette med regnskap osv. Ellers lurer jeg litt på hvor rognis har blitt av...ser at nicket er uregistrert nå, men jeg har følelsen av at hun ikke er så langt unna likevel! Håper du og lille T har det bra. Lenge siden jeg har vært innom her nå, men jeg følger jo litt med deg blant knøttene da vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 4. desember 2006 #377 Del Skrevet 4. desember 2006 Hei vennen! Lenge siden sist jeg har lagt igjen spor hos deg, men jeg er ofte innom og leser Du er så utrolig flink Jeg er rent imponert! Sier som LinKri, jeg skjønner ikke hvordan du rekker det... Kan ikke du sende over litt tid og energi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 4. desember 2006 #378 Del Skrevet 4. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 4. desember 2006 #379 Del Skrevet 4. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 5. desember 2006 #380 Del Skrevet 5. desember 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå