Gå til innhold

Murmelmy prater videre...

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Syr du for salg?

Hadde jeg bare visst det for noen dager siden.....

Fikk forespørsel om å sy, så da gjør jeg jo det :). Tok det som et kjempekompliment at hun ville ha "min" type MT :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig spent på hvordan søsterens kommer til å se ut. Kanskje du får en aldri så liten forspørsel av meg også etter hvert? :sjenert: Synes dine så kjempefine ut. Jeg likte utrolig godt den grønne, selv om jeg hadde trodd at jeg var sånn ensfargoman. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flink du er til å sy!! :)

Sjekka på tett inntil om bærehjelpere, men var jo ingen rundt her da..... :sjenert:

Fikk lyst på å bære jeg også.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor jo ved Glomma jeg og, men mener vel kanskje å huske fra før at vi bor langt fra hverandre for det...

Men bare spør på Tettinntil, det finnes alltids en bærer i nærheten av deg selv om det ikke er en bærehjelper! Vi kan nok hjelpe til vi andre og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg er veldig spent på hvordan søsterens kommer til å se ut. Kanskje du får en aldri så liten forspørsel av meg også etter hvert? :sjenert: Synes dine så kjempefine ut. Jeg likte utrolig godt den grønne, selv om jeg hadde trodd at jeg var sånn ensfargoman. :ler:

Det hadde vært veldig koselig. Jeg er også ganske konservativ, men koste meg med den nye MT'en i byen i dag. Fikk mange fine blikk :Nikke:

LinKri: TAKK :blomst:. Som Grooo skriver, så er det mange som kan hjelpe :)

Vurderer seriøst å sdtarte mitt eget lille kjøkken"foretak". Lage en hjemmeside og selge MT'er til de som måtte ønske. Kanskje en liten coachingtime hos miiip hadde vært noe :sjenert:. Hadde vært gøy å ha noe på siden av lærerjobben til høsten, og ikke minst til da :Nikke:

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppskrifter jeg må huske...

Dølår:

75 gr margarin

75 gr sokkår

3/4 dl fløte

50 gr potetmel

100 gr hvetemel

1 ts van. sokkår

100 gr mandlår

180 gradår i ca 10-15minuttår

negårbollår (25stk):

100 gr smør

1 dl sokkår

3 dl havregryn

2 ss kakao

1 ts. vanilje sokkår

2 ss kald kaffe

også tilslutt rullår du de i blæudisen sammen med kokos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...