Gjest gjesta Skrevet 26. november 2006 #321 Del Skrevet 26. november 2006 Kjempefin MT Murmelmy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. november 2006 Forfatter #322 Del Skrevet 26. november 2006 Tusen takk, Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. november 2006 Forfatter #323 Del Skrevet 26. november 2006 Har forresten klippet meg kort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. november 2006 #324 Del Skrevet 26. november 2006 Oj!! Får vi se bilde! Du er sikkert fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 26. november 2006 Forfatter #325 Del Skrevet 26. november 2006 Oj!! Får vi se bilde! Du er sikkert fin! ← Må bli en dag jeg har årna meg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 27. november 2006 #326 Del Skrevet 27. november 2006 Hei Peony, vennen ← Innom og leser om livet ditt, vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. november 2006 Forfatter #327 Del Skrevet 27. november 2006 Innom og leser om livet ditt, vettu! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. november 2006 #328 Del Skrevet 27. november 2006 Du ble sikkert kjempefin på håret. Forandring fryder uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 27. november 2006 #329 Del Skrevet 27. november 2006 Utrolig flott MT! Ser utrolig kjekt ut å bære småttisen i den der... Du er superflink! til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. november 2006 Forfatter #330 Del Skrevet 27. november 2006 Takk Fikk forresten min første bestilling på MT inne på tettinntil i dag . Det var gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #331 Del Skrevet 27. november 2006 Syr du for salg? Hadde jeg bare visst det for noen dager siden..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. november 2006 Forfatter #332 Del Skrevet 27. november 2006 Syr du for salg? Hadde jeg bare visst det for noen dager siden..... ← Fikk forespørsel om å sy, så da gjør jeg jo det . Tok det som et kjempekompliment at hun ville ha "min" type MT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #333 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg er veldig spent på hvordan søsterens kommer til å se ut. Kanskje du får en aldri så liten forspørsel av meg også etter hvert? Synes dine så kjempefine ut. Jeg likte utrolig godt den grønne, selv om jeg hadde trodd at jeg var sånn ensfargoman. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 27. november 2006 #334 Del Skrevet 27. november 2006 Så flink du er til å sy!! Sjekka på tett inntil om bærehjelpere, men var jo ingen rundt her da..... Fikk lyst på å bære jeg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. november 2006 #335 Del Skrevet 27. november 2006 Bor jo ved Glomma jeg og, men mener vel kanskje å huske fra før at vi bor langt fra hverandre for det... Men bare spør på Tettinntil, det finnes alltids en bærer i nærheten av deg selv om det ikke er en bærehjelper! Vi kan nok hjelpe til vi andre og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 27. november 2006 #336 Del Skrevet 27. november 2006 og grattis med ny sveis! Gleder meg til å se deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. november 2006 Forfatter #337 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg er veldig spent på hvordan søsterens kommer til å se ut. Kanskje du får en aldri så liten forspørsel av meg også etter hvert? Synes dine så kjempefine ut. Jeg likte utrolig godt den grønne, selv om jeg hadde trodd at jeg var sånn ensfargoman. ← Det hadde vært veldig koselig. Jeg er også ganske konservativ, men koste meg med den nye MT'en i byen i dag. Fikk mange fine blikk LinKri: TAKK . Som Grooo skriver, så er det mange som kan hjelpe Vurderer seriøst å sdtarte mitt eget lille kjøkken"foretak". Lage en hjemmeside og selge MT'er til de som måtte ønske. Kanskje en liten coachingtime hos miiip hadde vært noe . Hadde vært gøy å ha noe på siden av lærerjobben til høsten, og ikke minst til da Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. november 2006 #338 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg synes absolutt du skal prøve jeg! Viktig å spre bæregleden, alle burde ha en meitai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #339 Del Skrevet 27. november 2006 Det høres ut som en super idé!! Må være kjempehyggelig å ha en hobby som også kan gi en aldri så liten bi-inntekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. november 2006 Forfatter #340 Del Skrevet 27. november 2006 Oppskrifter jeg må huske... Dølår: 75 gr margarin 75 gr sokkår 3/4 dl fløte 50 gr potetmel 100 gr hvetemel 1 ts van. sokkår 100 gr mandlår 180 gradår i ca 10-15minuttår negårbollår (25stk): 100 gr smør 1 dl sokkår 3 dl havregryn 2 ss kakao 1 ts. vanilje sokkår 2 ss kald kaffe også tilslutt rullår du de i blæudisen sammen med kokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå