Gå til innhold

Murmelmy prater videre...

Murmelmy

Anbefalte innlegg

Der var jeg og, bortsett fra at jeg var på matta da.. ;)

Hmmm :klø: Hvilket lag da??? Nå ble jeg nysgjerrig... :sjenert: Har spilt fotball i så altfor mange lag og spilte en stund på Røa også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sparket ikke fotball...

Om du ser under avataren min så skjønner du vel;)

Skjønner!

Kanke sånt jeg. Eier ikke koordinasjon, og den lille jeg har gikk med på å konsentrere meg om ballen :ler:. Fikk ikke med meg bidraget deres, men det var vel fordi jeg var mer opptatt av å prate med venninnene mine enn å se på matta. Måtte skravle litt om at jeg skulle hjem etter kampen og forføre mannen :hjerte;

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide minsten i stad og han er nå offesielt forbipassert av Kveruliten. Theodor veier nå nøyaktig 6.900 gram. MEN Kverula, husk at ungen din egentlig er 17 dager eldre

Kino var og er supert. Og det er flere enn tjue andre barn som skriker . Det rare er at du bare registrerer det, du bryr deg ikke om det. I dag så vi "The Queen" og neste mandag er det "The Departed" som står for tur.

Minsten har sovet masse i dag. Lurer på om det er fordi jeg har droppet kaffen i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babykino, ja! Takk for tipset! Kommer meg jo aldri på kino for tiden, har ikke lyst å "bruke opp" barnevaktene på kino ennå. Teater er neste barnevaktgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha! Lille Knirk slår Theo med 90 g! (Nå er han 3 uker eldre, men...)

Snart på tide med str 68? (Vi har jo ikke rukket å bruke alt 62tøyet! :sur: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tihi, knirk slå IKKE murmel jr :roll:

Vi er godt nedi 68 haugen allerede :Nikke:. Noe 62 passer fremdeles da... Og sånne hettejakker fra HM i str 56 går til nød.

Nå henger minsten på magen til mamma og ser på tv mens mamma er på nettet. Den perfekte mor med andre ord *fnis*

Vi sees i mårra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kino var og er supert.  Og det er flere enn tjue andre barn som skriker .  Det rare er at du bare registrerer det, du bryr deg ikke om det.  I dag så vi "The Queen" og neste mandag er det "The Departed" som står for tur.

Kino hvor?

Trodde det var fredager det var kino i Oslo jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojsann, jammen har klumpen min blitt større enn klumpen din, Murmelmy! Men du har jo rett i at han eeeegentlig er 17 dager eldre! :ler:

Her går det fortsatt mest i str 62, men det er jo så stor forskjell på størrelsene, så det er ikke til å bli klok på. :klø: Har jo lagt bort en del som jeg trodde ikke kom til å passe før på lenge - men tok en titt i helga, og det er faktisk noe av det som allerede passer. Samtidig som 56-bodyer fra HM har passa helt til nå, så er det noen 62-bodyer som begynner å bli for små. :roll:

Ha en fin dag i dag! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, Ylva bruker mest 74 nå hun, pluss noe 68 som går med et nødsskrik... Men hun er jo eldre også!

Kos dere på treff i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJJ!; T vokser fort! Snuppa mi veier 5400 gram hun.... Men hun kommer etter ;) Men hun la jo på seg lite i starten også da.... :)

Her går det i både 62 og 68 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her vokses det så det knaker ser jeg :ler:

De er jammen ikke babyer lenge.

Om størrelser ja. Smurfen min bruker str 98 i overdeler, jakker og sånt, men han har faktisk er vinterjakke fra H&M som er helt passe og den er i str 86 :overrasket: Så det er forskjell på størrelsene det er sikkert.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om størrelser ja. Smurfen min bruker str 98 i overdeler, jakker og sånt, men han har faktisk er vinterjakke fra H&M som er helt passe og den er i str 86 :overrasket: Så det er forskjell på størrelsene det er sikkert.

Ja, det må det være, for den nye jakka til Leon fra H&M er også 86! :ler: (Men har på seg en pysjamas i 68 nå...)

Lenge siden jeg har vært her, forresten! Har dere det bra, Murmelmy?

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tudelu!

M bruker en mellomting av 62 og 68. Er fortsatt en god del i 62 som passer, og nesten alt i 68 er ok nå.

Tror vi har tre plagg i 74, så det er på tide å skrive juleønskeliste for M!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...