Skytte Skrevet 7. november 2006 #201 Del Skrevet 7. november 2006 Hellu!! Bare innom sånn kjappest for å ønske dere ei riktig så god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 8. november 2006 Forfatter #202 Del Skrevet 8. november 2006 monja: manuell her også kverris: det blir bedre LT: Skytte: God morgen ----------------------------------------------------- Hei på dere!!! Theodor sover ennå. Runder 12 timer om ti minutter avbrutt av to amminger kl 02 og 06. I dag skal vi til fotografen og ta bilder av minsten. Gleder meg masse. Og hvis han er i humøret han har vært i de siste dagene så vil alt være fryd og gammen. Har fått en utrolig blid unge som koser seg og ikke har noe mer magevondt. Gikk forresten på vekten i dag og er nå 69.3 kg jevnt fordelt på 176 cm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2006 #203 Del Skrevet 8. november 2006 Nå veier jeg snart like mye som deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 8. november 2006 Forfatter #204 Del Skrevet 8. november 2006 Nå veier jeg snart like mye som deg.... ← Stakkars deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 8. november 2006 #205 Del Skrevet 8. november 2006 Og jeg veier nøyaktig 7 kg mere enn deg og er 7 cm lavere enn dag så det er MEG det er synd på - nemlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 8. november 2006 Forfatter #206 Del Skrevet 8. november 2006 Og jeg veier nøyaktig 7 kg mere enn deg og er 7 cm lavere enn dag så det er MEG det er synd på - nemlig!!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. november 2006 #207 Del Skrevet 9. november 2006 Stakkars deg ← Det var ikke sånn ment!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. november 2006 Forfatter #208 Del Skrevet 9. november 2006 Det var ikke sånn ment!!!! ← Vet det snuppa Bare tuller litt med deg, vøtt *fnis* Minsten fant det for godt å våkne kvart på åtte i dag tidlig. Da hadde han jo sovet i elleve timer (med to matpauser) så skal ikke klage Han er forkjølet ennå og har vært det i over en måned nå...lurer på om han er allergisk mot hunden. Har noen av dere allegiske barn? Når og hvordan fant dere det ut? I dag kommer de to naboene som bor under meg med sine barn som er 4 og 2 uker. Det blir kjempe koselig og jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #209 Del Skrevet 9. november 2006 4 og 2 uker!?! Det var to tette! Hvordan forkjølet er lillegutt forresten? Kveruliten har jo også vært forkjøla, og har egentlig vært bittelitt snørrete hele tiden siden. Men det er kanskje vanlig at de har litt snørr i nesa tenker jeg. :klø: Kjenner ikke ETT barn uten snørr i nesa, nemlig! Får håpe han ikke er allergisk da i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2006 #210 Del Skrevet 9. november 2006 Så jo nå at det var TO naboer som skulle komme til deg, og ikke en - da var jo ikke den med "to tette" no' moro likevel da jo. Trodde bare du hadde glemt å skrive "år" etter 4 jeg, vettu. Lurt å lese innleggene NØYE før man kommenterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. november 2006 Forfatter #211 Del Skrevet 10. november 2006 Kverris: Hadde tenkt til å kommentere det, men så så jeg du hadde sett det selv I går kveld pumpet jeg 120ml som minsten skulle ha med til svigers i morgen. Satte flasken fra meg på benken uten lokk og klarte jammen meg å skumpe borti den. Sluttresultatet er at jeg har 40ml i kjølen Nå ligger minsten og tar seg en liten høneblund. Han sover mye mindre og kortere når vi er innendørs. Maks en halvtime om gangen. I kveld kommer et vennepar av oss og voffen deres. Det blir kjempe koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. november 2006 #212 Del Skrevet 10. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 10. november 2006 #213 Del Skrevet 10. november 2006 Bare innom for å ønske god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 10. november 2006 #214 Del Skrevet 10. november 2006 Hvilken fotograf brukte dere? Jeg lurer litt på å ta noen sånne bilder, har alltid savnet det av søskenflokken min. Men så var det det med alder... 3 mnd, 6 mnd eller ett år? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. november 2006 #215 Del Skrevet 10. november 2006 Så kos å lese hos deg! Gleder meg masse til å se deg og Theo på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 10. november 2006 #216 Del Skrevet 10. november 2006 Jeg vil også vite hvilken fotograf og sånn! Smughørte MammaSarius fortelle deg noe om noe sånt på kafeen da jeg satt på bordet ved siden av, du kan gjerne gjengi det også (eller så kan jeg spørre på tirsdag, forresten! ). Gleder meg til treff på tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 11. november 2006 #217 Del Skrevet 11. november 2006 Innom og titter litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. november 2006 #218 Del Skrevet 11. november 2006 (endret) Vi har vært og tatt bilder i dag! Gleder meg til å få de! Vi var hos Eva Rose og hun virket veldig flink. De bildene vi fikk se var veldig bra! Endret 11. november 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 12. november 2006 Forfatter #219 Del Skrevet 12. november 2006 Kverris: tunge1: Imax: Tusen takk, håper dere har hatt en fin helg oxo! Murf: Vi var hos Fotograf Sturlason i Olav Vs gate ved Rådhuset. Det var en shoot på ca 15-20 minutter (de små blir fort slitne) og hun tok fire forskjellige motiver. Prisen var 200 kr for shooten inkl ett bilde (vanlig størrelse). Så kan du jo bestille flere Dette tilbudet de har varer til ungene er 8 mnd. Jeg skal ta med Theo og ta bilder en gang i måneden frem til da LT: Så koselig at du liker å lese her . Jeg skal på treff med barselsgruppen min på tirsdag, men vi skal møtes kl 10.30. Skal spise lunsj på Mecca og forhåpentligvis så rekker jeg å komme en tur til MammaSarius. Dere skal jo ikke møtes før kl 13. miiip: Se svaret til Murf Linkri: liv: Veldig gøy med bilder assa ------------------------------------------------- Hei på dere Vi var ute og spiste i går. Først var jeg på kvinnenes cupfinale for å støtte en av bestevenninnene mine. Dro hjem i pausen og forførte mannen (for første gangen siden Rikshospitalets sexoppskrift en uke før fødselen ). Det var godt!!! Dro så ut og spiste med en vennegjeng mens poden var hos svigers. Hentet han sånn i 22-tida. Han sov og ville absolutt ikke våkne . Kom oss hjem, puppet, la minsten og så litt på Eckbos beste med mannen. I dag våknet lillemann og jeg kl 09. Mannen var ute med voff og handlet inn det jeg hadde glemt til kaken i dag (les egg). Kaken er bakt, frokosten inntatt og minsten sover under koseteppet i sofaen (han er så nydelig). Kl 14 kommer pappan min, hans sambo og min bittelillesøster som akkurat har begynt å gå på besøk. Nå har endelig vintersporten begynt på tv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 12. november 2006 #220 Del Skrevet 12. november 2006 Vi var ute og spiste i går. Først var jeg på kvinnenes cupfinale for å støtte en av bestevenninnene mine. ← Der var jeg og, bortsett fra at jeg var på matta da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå