Grace Skrevet 5. november 2006 #181 Del Skrevet 5. november 2006 Takk for støttende meldinger i dagboka mi.. det varmer Og ikke finn på og tro at du er en fæl mamma, du er den beste mammaen han kan få... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 5. november 2006 #182 Del Skrevet 5. november 2006 Innom med en ! Håper vi treffes snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 5. november 2006 Forfatter #183 Del Skrevet 5. november 2006 Kyllinggryte fra Lille Smurf som må huskes... 1 hel grillet kylling som du deller opp. 1 glass tacosaus og 1 boks matfløte. Dette kokes opp og så kan man ha i annanas/paprika/sjampignon etter smak og behag. servere med ris/salat/hvitløksbrød. Yammi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. november 2006 Forfatter #184 Del Skrevet 6. november 2006 Byttet de brune støvlettene i dag i noen sorte. Kjøpte med sånne termosåler så mor ikke skal fryse på bena. Var på babykino med MammaSarius i dag. Det var kjempe koselig og filmen var morsom, men merkelig (scoop av og med Woody Allen). Møtte miiip'ern også, som jeg alltid gjør når jeg er på café med med-gravide . Alltid like koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #185 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg fikk ikke opp noe bilde jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. november 2006 #186 Del Skrevet 6. november 2006 Jo...nå prøvde jeg igjen og der kom de fram! Fine støveletter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. november 2006 Forfatter #187 Del Skrevet 6. november 2006 Takk, takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. november 2006 #188 Del Skrevet 7. november 2006 Nå har jeg svart på spørsmålet ditt omkring bilsete i min dagbok, men jeg kan jo like gjerne skrive det inn her og. Det kommer jo litt an på når de bytter sete, Murmelmy, men da vi bytta var Torstein mellom 4 og 5 mnd. Da var han.... skal vi se.... ca 68 cm og 8 kg. (Han er forresten stor han tassen din - da min var 2 mnd var han 5520 gram og 58,5 cm) Hva slags sete har dere som neste sete? Om det er godkjent fra 0 kg kan dere jo kanskje prøve å bytte for å se om det blir bedre? Men det kan jo være en periode at han ikke synes det er stas med bilkjøring? Eller kanskje det er for varmt i bilen? Er setet passende til han da? Det blir ikke for trangt med vinterklær på? Det var det som var vårt problem - han ble sittende fast i sete når vi satte han der med vinterdressen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2006 #189 Del Skrevet 7. november 2006 Vi har stooore gutter, vi, monja! Var vel over 6200 begge to, på 6-ukerskontrollen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. november 2006 #190 Del Skrevet 7. november 2006 Vi har stooore gutter, vi, monja! Var vel over 6200 begge to, på 6-ukerskontrollen! ← Store, nydelige gutter Og jeg som syntes at min var stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 7. november 2006 #191 Del Skrevet 7. november 2006 Hei og takk for sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. november 2006 Forfatter #192 Del Skrevet 7. november 2006 Monja: Takk for svar! Han har sjelden på seg mer enn body, stillongs og vanlige klær utenpå i setet. Kler på ham mer når vi tar ham ut av bilen. Har ikke sett ut noen seter... Kverris: Nydelige gutter Murf: Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. november 2006 Forfatter #193 Del Skrevet 7. november 2006 På lørdag skal vi har første heldags+kveldsbarnevakt! Mannen og jeg skal først på cupfinalen for kvinner og deretter ut og spise med en stor vennegjeng. Gleder meg masse (og det gjør nok svigermor også som skal passe ham ) Bæsjen til mini var forresten tilbake til den sennepsgule med klumper i dag etter å ha vært rennende brun i en evighet nå - FYI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. november 2006 Forfatter #194 Del Skrevet 7. november 2006 Merker jeg har mindre melk om kvelden selv om har klart å øke produksjonen. Ga minsten mat og fikk ikk epumpet ut mer enn 100ml på det andre brystet. Synes det er greit å pumpe så jeg kan gi flaske om kvelden. Da vet jeg hvor mye han får i seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. november 2006 #195 Del Skrevet 7. november 2006 Hvor lang tid tok det før du begynte å gi morsmelk på flaske? Synes også det høres greit ut å pumpe seg, slik at man vet hvor mye de får i seg, eller kan overlate foringen til noen andre. Men jeg er litt redd for å begynne med den flasketuten for tidlig, mener nemlig jeg har hørt at det kan ødelegge ammeteknikken til barnet. Det er visst lettere å suge fra flaske enn bryst? Ellers er jeg helt i hundre, for vogna har nå ankommet Oslo. Den er nok til tolbehandling, så jeg må vel vente noen dager til... Vel, jeg skal ikke klage. Det er ikke lenge siden vi bestilte den. Er du fornøyd med vognvalget deres? .....og hva slags vognpose har du til T.? Den som hører til vogna. (Teutonia?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 7. november 2006 Forfatter #196 Del Skrevet 7. november 2006 Hei snuppa Tror vi begynte med flaske etter en ukes tid . Nå begynte vi med smokk allerede første natten på sykehuset da... Og T hadde super sugeteknikk allerede fra starten. Vi har Odenwälder xl (?) pose. den med bamsefjes inni. Veldig god og varm. Vi er forøvrig innmari fornøyd med vognen til tross for at det har vært endel smågreier med den. Får nytt understell denne uken i.o.m. at det svingbare forhjulet ikke låser seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2006 #197 Del Skrevet 7. november 2006 Det kan nok lønne seg å vende dem til flaske ganske tidlig - og det kan jo gå bra helt fra første dag, men om man sliter litt med amminga skal man visst vente til den er godt etablert før man introduserer flaske. Knerten her i huset fikk også smokk den første uka, og har ikke hatt problemer med det, Xavia! Vi holder på å introdusere flaske nå - og det liker han ikke! Fikk i seg 40 ml i stad, men da var det slutt også. Her er det puppen som gjelder, skjønner jeg. Jeg får ikke til å pumpe så mye jeg da. Får IKKE 100 ml av ett bryst nei, til nød av to. Men jeg må kanskje bruke lengre tid og øve meg litt på teknikken. I går da jeg pumpa kom det knapt 20 ml etter lang tid. Moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. november 2006 #198 Del Skrevet 7. november 2006 Bruker dere manuell pumpe? Jeg brukte elektrisk pumpe, og pumpa 250 ml fra hvert bryst flere ganger om dagen. Tilsammen mellom 1 og 1,5 liter hver dag Følte meg litt som ei melkeku da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. november 2006 #199 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg bruker manuell pumpe ja, men får ikke helt dreisen på den enda. Har bare brukt den i noen dager foreløpig, så jeg håper jeg får treninga etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 7. november 2006 #200 Del Skrevet 7. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå