Fibonacci Skrevet 31. oktober 2006 #161 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg hadde faktisk lakrisdilla når jeg var gravid med Brage! Var helt vill! Velkommen hjem fra Polen forresten! Hørtes ut som en fin tur. Håper vi ses igjen snart! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #162 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kverris: Takk Ikke noe gøy å være alene, nei . Ære være mamma som var alenemor i flere år Xavia: Fikk kjøpt masse fint . Får ikke fikset med bilder nå. Lillegutt sover på rommet med pc'en. Paraplytrille og masse fint til minsten, skjorter og lue til mannen og strikkejakke + olaskjørt til meg selv fra zara. Syv tusen kroner forsvant fort som fy LT: Håper vi treffes snart jeg også. Tviler på at jeg kommer meg på treff denne uken i.o.m. at jeg er opptatt både i morgen og på torsdag . Men neste gang! ------------------------------------------------------ Hei og hå! Tassen sov fra kl 19 til 22 i går kveld. Mat, og deretter sov han til 8.30 med to korte ammepauser. Trodde jeg la ham tilbake i sengen sin etter ammepause nr. 2, men det hadde jeg visst bare drømt . Våknet nemlig at han lå og smattet på puppen Har funnet ut at vi må legge minsten ved syv-tiden. Han pleier å bli så sinnsykt overtrøtt og grinete rundt da, så nå må vi starte kveldsstellet enda tidligere, kanskje rundt 18.30? Ikke vet jeg. Må bare prøve oss frem. Når han blir overtrøtt så nekter han å spise og bare bæljer. Vanskelig å få ham til å sove skikkelig også... Mannen er på vei til å bli syk - igjen. Han pleier aldri å bli dårlig, men han har vært forkjølet nå to ganger den siste måneden. Ikke noe gøy. I morgen er det mitt første barseltreff. Gudskjelov er det i samme bygning som jeg bor i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 31. oktober 2006 #163 Del Skrevet 31. oktober 2006 Glemte jeg å fortelle at Kveruliten har sovet hele natta i 5 NETTER på rad?! Legger seg kl 21.30 og sover til morgenen!!! Du får fortelle det til lille T - kan jo ikke være no' dårligere han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #164 Del Skrevet 31. oktober 2006 Glemte jeg å fortelle at Kveruliten har sovet hele natta i 5 NETTER på rad?! Legger seg kl 21.30 og sover til morgenen!!! Du får fortelle det til lille T - kan jo ikke være no' dårligere han! ← Tviler på at det skjer med det første... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #165 Del Skrevet 31. oktober 2006 Skal som nevnt på barselstreff i morgen... MEN mobilen min er ødelagt og jeg vet kun adressen. Tidspunktet står på sms som er på telefonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 1. november 2006 #166 Del Skrevet 1. november 2006 Hei snuppa! Det høres ut som en litt slitsom tur med gråtede T. Så kjedelig at han skulle være så urolig akkurat på tur. Men du fikk jo shoppet masse for det Det må være slitsomt å være alene om barnet ja, det fikk jeg og erfart da mannen var borte også følte jeg meg som alenemamma uken etter at han kom hjem også. Er rimelig sliten for tiden Så flink du er som trener! Gleder meg til jeg og kan begynne igjen. blir motivert av å lese inne hos deg Fant du ut av tidspunktet til barseltreff? Ha en fin dag snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. november 2006 #167 Del Skrevet 1. november 2006 Innom og titter og litt på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. november 2006 Forfatter #168 Del Skrevet 3. november 2006 IdaC og Skytte: Stor til dere Kom hjem fra Sverige rundt halv åtte, ga minsten mat, koste masse, badet, puppet og la ham klokken halv ni. Sovnet med en gang, akkurat som i går. Han er sikkert utslitt etter å sovet minimalt siden treffet i stad kl 11. Han likte IKKE å kjøre bil i dag. Rart i grunn, for han pleier å elske det. I morgen skal jeg finne meg støvletter! Spurte mannen om han ville prøve å bære i sjal og overraskende nok så sa han ja! Jippi! Hadde Theo i sjalet til byen i dag og han satt i det i te timer., Sov litt, var litt våken og sov litt til. Dette før treffet. Utrolig vittig å se hvor stor og oppmerkson han har blitt de to siste månedene. Min lille elskling... Han har vært veldig rolig i dag og har ligget for seg selv og pludret. Slik han aldri har hatt tålmodighet til å gjøre tidligere. Forresten så er det tredje dag med fullamming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. november 2006 Forfatter #169 Del Skrevet 3. november 2006 I natt sov han forresten fra 20.30-00.30 og deretter til 06.30 og til slutt kl 08 da han våknet av mannen og jeg pratet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 3. november 2006 #170 Del Skrevet 3. november 2006 Innom å ønsker dere god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 3. november 2006 Forfatter #171 Del Skrevet 3. november 2006 Innom å ønsker dere god helg! ← Tusen takk snuppa Har spist harrylandsjokkis til det tyter ut av øra mine...at jeg aldri lærer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2006 #172 Del Skrevet 4. november 2006 Harrysjokkis! Det er det år og dag siden jeg har proppa i meg gitt. Hvordan går det ellers? Har pjokken fått roet seg ned litt etter travel reisevirksomhet? Ha en fin-fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. november 2006 Forfatter #173 Del Skrevet 4. november 2006 Det har han vet du, Xavia To kvelder på rad har han sovnet med en gang vi har lagt ham kl 20.30. Våkner deretter en gang for mat, og så på morgenen ved 07-tiden. Tror dette er en rutine å satse påp fremover I dag skal mann, barn hund og jeg til byen for å finne støvletter. Jeg vil ha jeg vil ha! Jo, også må minsten ha noen tynne ullsokker... Lurer på hvor jeg finner det :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2006 #174 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg var i byen i går, og så mange lekre støveletter! Men jeg har to par støveletter her hjemme, som jeg liker, så jeg kan ikke rettferdiggjøre flere par akkurat nå. Tynne ullsokker...hmmm....si det du.... Jeg bestilte akkurat tynne ullsokker mm til pjokken i magen fra Nøstebarn, men sånt er jo å få tak i i butikker også. Kos dere i byen i dag! Det er jo deilig vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 4. november 2006 #175 Del Skrevet 4. november 2006 Håper dere får en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. november 2006 Forfatter #176 Del Skrevet 4. november 2006 Tusen takk jenter, god helg til dere begge også Ja, Xavia, kan jo dra innom Nøstebarn etterpå og ta med et par par (*fnis*). Har to støvlettpar hjemme jeg også men ingen av dem er egnet for å traske timesvis på snø og is. Gleder meg til å få meg noen flotte nye i skinn, ikke semsket. Nå tror jeg jaggu jeg skal krype inntil mannen min og plante et stort (ikke vått) kyss på kinnet hans... Murmel tusler inn på soverommet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2006 #177 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg ser jo at Nøstebarn faktisk HAR butikk i Oslo. Nydalen, Bergensgata. Det vet jo til og med jeg hvor er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. november 2006 Forfatter #178 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Fikk meg støvletter og er nå drøye to tusen spenn fattigere Var innom Nøstebarn men snudde i døren. Laaaaaang kø, ikke noe gøy Theodor rullet rundt for første gang i dag...fra sengen og ned på gulvet . Gudskjelov er det ikke langt ned og han ramlet med magen ned på sengeteppet som var rullet sammen og så mykt det kunne være. Jeg stod rett ved siden og følte meg som verdens dårligste mamma - igjen Endret 4. november 2006 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. november 2006 #179 Del Skrevet 4. november 2006 Klart du ikke er verdens verste mamma!!! ;klemme: Men jeg skjønner at man føler det sånn i øyeblikket.... Grautulerer med nye støveletter!! De er sikkert flotte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2006 #180 Del Skrevet 4. november 2006 Hurra for T som rullet over i dag! Selvom det helt sikkert ikke var no' særlig for deg at han rullet ned av senga. Men du er ikke verdens verste mamma! Du er verdens beste for T! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå