Gjest mela Skrevet 23. september 2006 #1 Del Skrevet 23. september 2006 Jeg er ikke overvektig eller noe, men føler meg fryktelig tung og bumsete. Hva slags trening er best for å bli "lettere" og mer spenstig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2006 #2 Del Skrevet 23. september 2006 Unnskyld, CocoPuff, jeg har ikke svar på spørsmålet ditt, men overskrifta var bare knall. Herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2006 #3 Del Skrevet 23. september 2006 Kjenner meg igjen i innlegget ditt cocopuff. Det bedret seg betraktelig da jeg begynte å trene karate. Der spretter vi jo rundt hele tiden. I kamp er man hele tiden på tåballene og spretter frem og tilbake, kjempebra for å bli "lettere" i kroppen. Man trener også litt spenst og slikt. Vil tro at det er mye av det samme i andre kampsporter som har oppreiste kamper (altså ikke bare kast og grappling), som taekwondo, kickboxing, boksing osv. Man blir lett på foten av det, rett og slett, ellers får man juling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 23. september 2006 #4 Del Skrevet 23. september 2006 Du kan ta frem en gammel leke, hoppetau. Litt trening med hoppetau gir deg bedre spenst og styrke i lår og legger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandoz Skrevet 25. september 2006 #5 Del Skrevet 25. september 2006 Trener du et eller annet nå? Jeg synes all trening, det vil si bevegelse, bedrer den følelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå