Gå til innhold

Prison Break ses. 2

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hehe. Men Så er faktisk Sarah eneste som har gått inn for å forkle seg da :P

Lurer på hva som skjer med Teebag nå.

Neinei, T-Bag har jo bleka håret! :-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Dette er den sykeste avslutningen jeg noen sinne har sett! Klarer ikke vente helt til Januar!. Tar jo helt livet av meg dette!

Endret av Mary_H
Skrevet

Januar?! Hva snakker du om? :sjenert:

HVA SNAKKER DU OM?!?!?! :frustrert: WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!

Vær så snill å si at det er du som er blitt forbigående sinnsforrvirret, og at det utsagnet overhodet ikke har noe med virkeligheten å gjøre? :tristbla:

Skrevet

Skulle virkelig ønske at det var jeg som hadde blitt sinnsyk, men dessverre så er prison break ikke tilbake før 22 Januar!

Jeg ser dårlig på det at jeg må vente så lenge da!

http://www.fox.com/prisonbreak/

Skrevet

Jeg er så lei meg at jeg er helt nummen!!!! :tristbla::legrine:

Møkka-amerikanere!!! De bør ikke ha noe med tv å gjøre i det hele tatt!! Latterlig!! Hvorfor skal de hele tiden ha de j**** pausene sine?!?

Det er jo pause på LOST også!! Og det er jo til midten av februar!!!

GRRRRR!!!!!!!!! :frustrert::sinna::kjempesinna::sur:

Tror jeg skal slutte å følge med på serier på tv, og heller vente til de kommer på dvd!!

OG SÅ MED DEN AVSLUTNINGEN?!?!?! WÆÆÆÆ!!!!!! :sur::sur::sur:

(jeg innser at jeg lever meg veldig inn i dette problemet... :sjenert: )

:legrine:

Skrevet

Tro meg, jeg deler sorgen din!! Det er helt grusomt å vente hele tiden! Jeg satt helt apatisk etter den avlustningen der, er det verste jeg har sett!!

Skrevet

Dæven!

Har endelig fått sett episoden jeg og. Veldig bra episode!!

Og så må vi vente helt til januar for fortsettelsen! :sur:

Egentlig passer det meg bra, for jeg hadde ikke hatt mulighet til å få tak i episodene i jula..

Men han fyren som var med Kim... Lignet ikke han fryktelig på Oscar Shales!?!?!?! Det var første tanken jeg tenkte da jeg så han! Det hadde jo vært en morsom vri. :ler:

Skrevet

Men han fyren som var med Kim... Lignet ikke han fryktelig på Oscar Shales!?!?!?! Det var første tanken jeg tenkte da jeg så han! Det hadde jo vært en morsom vri. :ler:

WÆÆÆ!!! Det er ikke lov til å komme med SÅÅ creepy forslag!!! :tristbla::icon_lol::sjokkert:

Skrevet

Likheten er virkelig slående! Jeg har sett scenen flere ganger nå og er egentlig overbevist om at det er han..

Og vi vet jo fra før at det har vært tilfeller av "mistaken identity" ved dødsfall i den serien, så alt er mulig ;)

Når jeg er inne på død/ikke død, så tror jeg ikke Mahone er helt død heller... :sjenert: Kellerman skjøt litt for høyt til at det var et dødelig skudd. Traff jo faktisk skulderen når jeg ser godt etter.

Skrevet

Hjelpe meg! Håper Mahone fortsatt lever, men han er ute og kjører hvis Shales fortsatt lever i allefall!!!

For en konspirasjon!!!

Kan ikke tenke på dette nå! Har oppgave som skal leveres på mandag!!!!!

WÆÆÆ!!!!! Vil se neste episode nååååå!!! :ler:

Skrevet

Jeg også tror Mahone lever! Og jeg begynner å tro litt på den teorien om at det er Oscar Shales som var den personen Kim var med. De filmet han på en sånn måte at det virket som at vi skulle vite hvem han var. Jeg gler meg sånn til neste episode, men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å vente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...