Gå til innhold

Prison Break ses. 2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror hun dama som jobber for faren også er bad guy! Og så tror jeg noen må ha hørt Kellerman rope, så noen kommer og redder Sarah! (NOEN MÅ KOMME OG REDDE SARAH!!!!!!!!!!)

Lurer veldig på når Scofield traff faren! Lurer på om det har forbindelse med den barndomsepisoden han nevnte når han var i kirken?!

Og KULE Sucre som kom og reddet dagen!! HURRRA!!!

Og T-Bag! What can you say? Fy F*** så creepy han var når han kom inn på hotellet!!! "Leeeeaaaveeeeee!!"

Neste episode kommer sikkert Mahone til å komme i den 5-minutters luka, så de ikke rekker flyet til Panama! De har det jo med å ikke rekke flyet i denne serien! :lol:

Og med sønnen og alt, fikk jeg faktisk medfølelse for Mahone denne episoden! Han og Scofield er jo egentlig ganske like...

Men hvordan skal Sarah og Michael hooke opp nå?!? Det skal vel bli noe mer?!? HÆÆÆÆ??? DE SKAL VEL IKKE KNERTE HENNE?!?! :overrasket::frustrert::tristbla:

Alt for korte episoder!! Alt for lenge til neste!!!

:ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, ja! Nøkkelen går selvfølgelig til det echelon-lydopptaket!!Lurer på hvor det er!! Håper Sarah og Scofield skal finne det sammen!! :ler:

Skrevet

Kan noen hjelpe meg med hvor jeg får lastet ned episodene? Har prøvd FOX men der er de kun tilgjengelig for seere bosatt i usa... :grine:

Skrevet
Kan noen hjelpe meg med hvor jeg får lastet ned episodene? Har prøvd FOX men der er de kun tilgjengelig for seere bosatt i usa... :grine:

Det kommer jo an på holdningene dine selvfølgelig! :blunke:

Skrevet

Er ikke Sarah død? Det var problemer med siste episoden, så jeg fikk ikke helt med meg om hun ble drept eller om hun overlevde.

Skrevet

Vi fikk ikke vite det, det siste jeg såg fra henne var at Kellerman holdt henne under vannet. Men hun kan ikke dø!

Skrevet

Er litt rart om hun dør, ja. Jeg vil ha en lykkelig slutt med Michael og Sarah sammen.

Skrevet

Kellerman virket ikke helt stabil da han fikk vite at han skulle drepe henne, så jeg tror kanskje han trekker seg til slutt. Mulig han fikk noen følelser for henne når han latet som han var vennen hennes!

Skrevet

Jeg tror også at Kellerman liker Sarah! Ny episode i kveld!!! Men får vel ikke sett den før i morgen tenker jeg, siden vi ligger noen timer foran i tid. Uansett, jeg gleder meg!!!!! :hoppe:

(hvis Sarah dør, slutter jeg å følge med! Dermed basta!)

Skrevet

Herregud, for en avslutning!!! Kan ikke slutte sånn!! Håper Sucre hopper ut av flyet eller noe sånt! Vil ikke at han skal bli tatt eller bli knerta! Kanskje han fikk flyet til å stoppe sånn at han kunne hjelpe Michael og Lincoln?

Heia Sarah! Hun kicker jo ass! :ler:

Gleder meg til neste episode!!!! :hoppe:

Skrevet

PB er en DIGG serie!! :klappe:

De siste episodene har vært skikkelig nervepirrende! Har riktignok ikke fått tak i den siste episoden (som ble sendt natt til tirsdag) men gleder meg som en unge til å se den!!

T-Bag er genialt ekkel da!! Skuespilleren er vanvittig dyktig som klarer å spille karakteren såå bra! De fleste jeg har snakket med hater ham like intenst. :ler:

Håper, som mange andre her, at det ender lykkelig og at Sarah og Michael får fingeren ut og innser at de er skapt for hverandre.

Men, selv om dette er en av de beste seriene jeg har sett så bør de slutte mens leken er god og ikke dra historien ut med flere sesonger. Det vil trolig bare ødelegge serien..

Skrevet

Joa, er i grunnen enig i det.. Men håper likevel på en sesong til! To sesonger er så lite!! (Jeg er blant de som liker å se om igjen og om igjen, så man blir fortere lei når det er få sesonger! :ler: )

I begynnelsen hatet jeg Prison Break og nektet å se på det! Kan ikke skjønne det! Nå digger jeg serien! :ler:

Skrevet

Det var godt å se at Sarah overlevde. Stakkars dame. Men nå ser det jo passe mørkt ut for Sucre..

Skrevet

Uff, ja! Jeg håper han gikk av flyet for å hjelpe eller ettellerannet! Vil ikke at det skal skje noe med ham!!

Blir spennende å se hva som skjer med Kellerman nå! Nå er jo han også target! Kanskje han snur! Eller kanskje han later som at han snur! Spennende!!!

:hoppe:

Skrevet

Denne serien er så uliderlig spennende! Gleder meg til neste episode. Er redd Sucre blir drept, liker han så godt så vil ikke det! Men sykt spennende slutt på forrige episode. Lurer på hvordan de skal komme seg ut av det der.

Skrevet

Hmmm... kanskje Mahone hører stemmen til Sarah i telefonen på bakken, og at de kjenner hverandre/ er i slekt med hverandre, og at Mahone ikke orker mer av The Company, og joiner Michael og stygge Linc? Eller? Hvorfor ikke?

:legrine:

Skrevet
Men sykt spennende slutt på forrige episode. Lurer på hvordan de skal komme seg ut av det der.

:Nikke: Didn't see that one coming!!

Jeg tror Mahone snart snur om og slår seg sammen med Michael og Linc. Mulig de får Kellerman på sin side og, siden han nå er kastet ut av "The company"..

Skrevet
Joa, er i grunnen enig i det.. Men håper likevel på en sesong til! To sesonger er så lite!! (Jeg er blant de som liker å se om igjen og om igjen, så man blir fortere lei når det er få sesonger! :ler: )

I begynnelsen hatet jeg Prison Break og nektet å se på det! Kan ikke skjønne det! Nå digger jeg serien! :ler:

Mitt forslag er at de legger denne serien til side og lager en ny serie etter samme oppskrift. Starter helt fra scratch sånn at vi kan glede oss over en helt ny og like genial serie uten at de tar livet av disse to sesongene. :tommel:

Skrevet

Ojojoj!! Spennende!!! :hoppe:

(Synes ikke disguisen til Sarah var så fundamental da... :lol: )

Lurer på om Kellerman vil hevne seg, eller om han lurer dem inn i en felle... Tror i hvertfall han kun er ute etter hva som er best for seg, så om han må ofre noen på veien, tror jeg det koster ham lite!

Og så ble jeg sååå glad for at Sucre overlevde!!

Skrevet

Hehe. Men Så er faktisk Sarah eneste som har gått inn for å forkle seg da :P

Lurer på hva som skjer med Teebag nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...