Malou Skrevet 29. september 2006 #21 Skrevet 29. september 2006 Jeg har sett episode 4 og 5 i dag, og må innrømme at jeg ikke synes det er like spennende lenger. De første par episodene i sesong 2 synes jeg var bra, men nå... Ser serien sammen med sambo så det blir nok til at vi fortsetter å følge med. Håper det tar seg opp igjen etterhvert.
Jerle Skrevet 29. september 2006 #22 Skrevet 29. september 2006 Jeg har tro på faren til legen jeg, tror han fikser litt!
Gjest |H| Skrevet 2. oktober 2006 #23 Skrevet 2. oktober 2006 *sukk* det er hardt å være avstandsforelsket i en som bor på andre siden av kloden.....
~white lady~ Skrevet 2. oktober 2006 #24 Skrevet 2. oktober 2006 Er Michael Scofield blitt den nye Johnny Depp / Brad Pitt? Å, Michael ligner forresten veldig på eksen min! Hehe...
Gjest |H| Skrevet 9. oktober 2006 #25 Skrevet 9. oktober 2006 Å, Michael ligner forresten veldig på eksen min! Hehe... ← Å så er han bare en eks? du må ikke gjøre slutt med sånne kjekkinger vet du
Kykkelikokos Skrevet 9. oktober 2006 #26 Skrevet 9. oktober 2006 Jeg har tro på faren til legen jeg, tror han fikser litt! ← Han er jo dau, så er ikke mye å ha tro på
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2006 #27 Skrevet 10. oktober 2006 Han er jo dau, så er ikke mye å ha tro på ← Det ble skrevet en god stund før han døde da, luring! Jeg synes hele serien er blitt litt kjedelig jeg, men jeg kommer sikkert til å følge med likevel. Tipper at det blir drept en av de 8 hver episode(eller der omkring) De siste fire er han gale som skal til Holland, brødrene brothers og han pedofile. Gleder meg til han blir plukket, for han er faktisk så god skuespiller at han klarer å plage meg.(han pedofile med hånda altså) Dessuten tror jeg han gale kommer seg unna, kanskje ikke til Holland, men...
Gjest |H| Skrevet 10. oktober 2006 #28 Skrevet 10. oktober 2006 Fanker`n! jeg må begynne å laste ned flere episoder snart...
Malou Skrevet 16. oktober 2006 #29 Skrevet 16. oktober 2006 Jeg synes hele serien er blitt litt kjedelig jeg, men jeg kommer sikkert til å følge med likevel. ← Så de to siste episodene som er sendt i helgen og selv om den siste episoden var litt bedre igjen, tror jeg neppe jeg hadde fortsatt å se serien hvis det ikke var for at jeg ser den sammen med sambo. Ikke at den er SÅ dårlig heller, men jeg synes den er langt mindre spennende enn sesong 1.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #30 Skrevet 1. november 2006 De to siste episodene som har vert av sesong 2 nå har vert de beste! Utrolig spennende. Spessielt denne siste! Lurer på hva som skjer med Lincoln nå som har ble arrestert.
~white lady~ Skrevet 2. november 2006 #31 Skrevet 2. november 2006 De to siste episodene som har vert av sesong 2 nå har vert de beste! Utrolig spennende. Spessielt denne siste! Lurer på hva som skjer med Lincoln nå som har ble arrestert. ← Ja, typisk at han (og guttungen) skulle bli arrestert igjen! Håper de kommer seg unna, eller at Michael klarer å gjøre noe. Nå har ihvertfall Michael et tak på denne agenten som leder oppdraget!
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #32 Skrevet 2. november 2006 Jeg har lyst til å sparke og slå Lincoln!! Ikke bare er han stygg som juling og dum som et brød, men han går hen og blir tatt!! Ble rasende da han stakk for å hente LJ, Michael har ofret hele livet sitt for å redde Lincoln som er en utakknemlig dritt! Han har jo ikke sagt takk en gang!!! Møkkamann! GRRRRRR!!!!!!!!!!! Ahhh!! Det hjalp! Jeg synes det var så tøft at han dro hjem til eksdama til Mahone!! Og ringer ham. Kjempemoro med kontakt mellom bad guy/ good guy! Jeg har ikke lyst til at Sucre skal bli knerta, men desverre tror jeg han blir det... Håper han klarer å stikke av med Maricruz! Blir vannvittig spennende neste episode, hvor hele bunchen møtes i Gila, NM!! Det må jo bare bli action! ALT FOR LENGE TIL NESTE EPISODE!!! Må slenge på en til: Lincoln er så stygg!!!!!!!! Hva er galt med det oppblåste hodet hans med de bittesmå marsipanørene?!? Og hvorfor bruker han ikke caps en gang?! Vandrer rundt med åpen skjorte som om han var en eller annen casanova?! Jeg spyr! I alle retninger! Få han vekk!
~white lady~ Skrevet 2. november 2006 #33 Skrevet 2. november 2006 Jeg har lyst til å sparke og slå Lincoln!! Ikke bare er han stygg som juling og dum som et brød, men han går hen og blir tatt!! Ble rasende da han stakk for å hente LJ, Michael har ofret hele livet sitt for å redde Lincoln som er en utakknemlig dritt! Han har jo ikke sagt takk en gang!!! Møkkamann! GRRRRRR!!!!!!!!!!! Ahhh!! Det hjalp! Jeg synes det var så tøft at han dro hjem til eksdama til Mahone!! Og ringer ham. Kjempemoro med kontakt mellom bad guy/ good guy! Jeg har ikke lyst til at Sucre skal bli knerta, men desverre tror jeg han blir det... Håper han klarer å stikke av med Maricruz! Blir vannvittig spennende neste episode, hvor hele bunchen møtes i Gila, NM!! Det må jo bare bli action! ALT FOR LENGE TIL NESTE EPISODE!!! Må slenge på en til: Lincoln er så stygg!!!!!!!! Hva er galt med det oppblåste hodet hans med de bittesmå marsipanørene?!? Og hvorfor bruker han ikke caps en gang?! Vandrer rundt med åpen skjorte som om han var en eller annen casanova?! Jeg spyr! I alle retninger! Få han vekk! ← Lincoln er da ikke stygg! Synes han er kjekk jeg Men er enig i at det er Michael som er den smarte av de to brødrene da. Men hver sin smak...
Wonders Skrevet 3. november 2006 #34 Skrevet 3. november 2006 ja klart jeg følger med, alltid like spennende.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #35 Skrevet 8. november 2006 Oh my God!! Satte hjertet i halsen da Kellerman plutselig stod der!! Vil se meeeeeer!! Blir så sur på Lincoln! Hvis han ikke stoler på faren, hvorfor forteller han ALLE planene?!? Idiot! Sikker på at han har sagmugg inni det stygge hodet sitt! HMF!!! Bare en liiiiten uke igjen til neste episode!!!! :-D
Kykkelikokos Skrevet 9. november 2006 #36 Skrevet 9. november 2006 Lincon kan jo stole på faren. Det er bare han ene fyren som er muldvarp.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #37 Skrevet 9. november 2006 Lincon kan jo stole på faren. Det er bare han ene fyren som er muldvarp. ← Jada, mannen min prøver også å overbevise meg om det, men jeg ville likevel, som en av landets mest ettersøkte mann, være litt mer forsiktig og tilbakeholden i forhold til den informasjonen som skal gi dem et nytt, og fritt liv! (Jeg er nå ganske overbevist om at faren heller ikke er til å stole på jeg da... )
Kykkelikokos Skrevet 9. november 2006 #38 Skrevet 9. november 2006 Jeg tror det er faren som kommer til å redde hele hurven, jeg
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #39 Skrevet 9. november 2006 Neeeeeei!! Hmmm.. vedder for at moren også var agent, og at hun egentlig ikke er død!Om det fortsetter i mange sesonger dukker det sikketr opp flere søsken også. Men Michael har jo alltids underkroppen, dersom han skulle trenge å tatovere en ny fluktrute! :blunke:
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #40 Skrevet 9. november 2006 Jeg også tror det er faren som redder hele greien, og at den nøkkelen som dat ut av lommen til Sara sin far er nøkkelen til huset hvor visepresidenten blir holdt. Jeg tror også at Lincoln og hun damen som var med å redde han får ett eller annet forhold, hehe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå