Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har begynt å lastet ned de nye seriene?

Jeg har, og de er bra!!! :sjarmor:

Masse kjekke mannfolk i en og samme serie gitt!!!

Hvordan tror dere at det kommer til å ende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker denne serien! Er veldig spent på hva som kommer til å skje. Blir så frustrert over Sarah! Må skjønne hvem han er han som jobber for presidenten. Må si denne serien ikke faller i samme fellen som Lost har gjort, de klarer å fornye seg. Gler meg til tirsdag og ny episode :)

Skrevet

Jeg har sett alle episodene.... :)

Skal ikke si noe mer...!

Skrevet

Jeg også har sett alle, og på tirsdag legges det ut ny :)

Skrevet
Jeg har sett alle episodene.... :) 

Skal ikke si noe mer...!

Dette er jo en spoilertråd for de som laster ned sesong 2, så her kan du si hva du vil. Jeg har ikke sett de to siste episodene som er sendt i USA ennå, men jeg har dem liggende på PC'en hjemme og satser på å få sett dem i helgen.

En ting som irriterer meg litt med serien er at de er sånn akkurat like ved å bli tatt igjen og igjen og igjen. Jeg skjønner jo at det til en viss grad er dette som driver serien videre, men noen ganger blir det litt et irritasjonsmoment allikevel.

Hvordan det ender har jeg egentlig ikke gjort meg opp noen formening om. De kan jo eventuelt lage en sesong 3 der de sitter i fengsel igjen. ;)

Skrevet

Nei, jeg tenker nok at det ender sånn:

Michael Scofield finner ut at han skal reise til Norge for å leve i skjul, og finner da et fint hus på landet, hvor han ringer på døren for å spør om husly. og der bor da såklart jeg, som gjerne vil ha han som gjest et par år ;)

Ja, enig med deg Malou at det blir litt mye gjentakelse om at de nesten blir tatt gang på gang. men jeg håper at de greier seg tilslutt og at d ikke blir noen sesong 3. hater serier som drøyer ut, vil jeg ha det, ser jeg heller på glamour! Vet faktisk ikke om jeg gidder å følge med på lost heller... drar seg for mye ut...

Skrevet

Nå handler det mer om det politiske spillet enn at han skal redde sin bror. Pluss de er fremdeles på rømmen. Morsomt med han uten hånden som løper rundt, nå har jeg bare sett første episoden så han har vel enten fått veterinæren til å sette den på plass eller så er han uten hånd. Ekle pedoen :frustrert:

Skrevet

starter de nye episodene på tirsdag?? :):)

Ble akkurat ferdig med ses 1 på dvd i går ;)

Den serien er vanskelig å legge bort ass!!

Skrevet

Er kommet til episode 6 i sesong 2. Syns det er veldig bra så langt men er litt bekymret for at de skal dra det ut for lenge. Er en del små ting jeg syns er litt irriterende også, hvis hånda til t-bag begynner å virke igjen så blir det for dumt. Også syns jeg de har litt dårlige forkledninger til å være så ettersøkte.

Skrevet

Han som spiller T-bag er forresten en utrolig god skuspiller! Hater virkelig fyren , men får også sympati for han inni mellom.

Skrevet (endret)

Skjønner ikke hvorfor de ikke bare dreper T-Bag. Ekle fyr :D Må innrømme at jeg felte en tåre da jeg trodde Sarah døde av overdose, og satt med klump i halsen da Michael bekjente sine følelser over telefonen. *fnis* Håper virkelig det blir de to. Hvis ikke så kan jeg heller gå med på (under tvil) at han finner sammen med |H| :P Han er en kjekk kar, ja :)

Endret av darkness|
Skrevet
Hvis ikke så kan jeg heller gå med på (under tvil) at han finner sammen med |H| :P Han er en kjekk kar, ja :)

Hun må nok finne seg i å kjempe om han :P

Skrevet
Skjønner ikke hvorfor de ikke bare dreper T-Bag. Ekle fyr :D Må innrømme at jeg felte en tåre da jeg trodde Sarah døde av overdose, og satt med klump i halsen da Michael bekjente sine følelser over telefonen. *fnis* Håper virkelig det blir de to. Hvis ikke så kan jeg heller gå med på (under tvil) at han finner sammen med |H| :P Han er en kjekk kar, ja :)

Siste jeg så holdt de t-bag i live fordi han hadde spist opp det der kartet.

Må si at jeg ble rimelig sjokkert over at de drepte Veronica! :overrasket:

Skrevet

Ja, men før der igjen. De skulle jo bare ha drept han i stedet for å stappe han i bagasjerommet. Eller da de kuttet at han armen.. Kunne ha drept ham da også.

Skrevet

Problemet er vel at Michael ikke er drepe typen, så han prøver vel for det meste å unngå det virker det som.

Skrevet
Hun må nok finne seg i å kjempe om han :P

Og den kampen skal jeg vinne.....lett :sjarmor:

Skrevet

Hah, du skal nå ikke vere så sikker på det...har noen lure kort i bakhånd... :briller:

Skrevet

Så siste episode i dag. Må innrømme at jeg begynner å bli litt irritert at det går så saakte, og han FBI-fyren er altfor smart :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...